Zákazník nechtěl zveřejnit své jméno
Ověřená recenze (Invia.cz) Datum pobytu 30.6. - 4.7.2025 Hodnoceno: Červenec 2025
Edart Hodnocení: 4/5 Albánie, Durrës
ráda bych vyjádřila své hluboké rozhořčení nad zájezdem organizovaným společností CK... do hotelu Edart v Albánii. Jednalo se o nejhorší dovolenou v mém životě a domnívám se, že vaše společnost za to nese přímou odpovědnost.
Na první pohled vše vypadalo lákavě – pohodová dovolená, systém all inclusive, hezký hotel u moře. Ale vše se ukázalo být klamem.
???? Po příjezdu:
– Do hotelu jsme dorazili kolem 10:00 ráno. Nebyli jsme ubytováni a nedostali jsme žádný pokoj ani místnost, kde bychom si mohli nechat zavazadla. Bylo nám řečeno, ať si kufry necháme u vchodu a čekáme, jak dlouho – to nikdo nevěděl.
– Přitom byly pokoje volné, ale nikdo nám nenabídl urychlené ubytování.
– Působilo to jako naprostá lhostejnost vůči hostům.
???? Odjezd – ponížení místo servisu:
Cestovní kancelář se o klienty nestará.
– V den odjezdu jsme museli opustit pokoj již v 10:00, i když autobus na letiště měl odjezd až v 18:00.
– Náramky nám odstřihli ještě před desátou hodinou, takže jsme dostali pouze snídani. Oběd ani večeři nám neumožnili. Jak můžete tvrdit, že se staráte o klienty, když je check-out v 10:00 a autobus jede až v 18:00? Nemyslíte, že během těchto osmi hodin bychom měli někde jíst a být?
– Od 10:00 do 18:00 jsme byli nuceni hledat, kde se najíst, kde být, kde se alespoň opláchnout po moři.
– Žádná sprcha ani místnost k dispozici nebyla. Když jsme se zeptali, kde se můžeme alespoň převléknout, bylo nám řečeno: „Jděte na veřejné WC.“
– To není jen nedostatek servisu – to je ponižování lidí, kteří zaplatili plnou cenu zájezdu.
???? All Inclusive – pouze na papíře, ne v realitě:
– Koktejly v hotelu nebyly vůbec k dispozici, jen základní nápoje.
– Jídlo velmi chudé, téměř žádný výběr.
– Žádné dezerty ke snídani ani obědu, a k večeři jen jeden druh.
– Každý den to samé. Jídlo nám vůbec nechutnalo.
???? Pláž a personál:
– Pláž u hotelu byla velmi špinavá. V písku byly odpadky, vůbec jsme si tam nechtěli lehnout.
– Personál hotelu byl neochotný, nepřívětivý, choval se hrubě a s despektem.
– Celou dobu jsme měli pocit, že jsme na obtíž.
ráda bych vyjádřila své hluboké rozhořčení nad zájezdem organizovaným společností CK... do hotelu Edart v Albánii. Jednalo se o nejhorší dovolenou v mém životě a domnívám se, že vaše společnost za to nese přímou odpovědnost.
Na první pohled vše vypadalo lákavě – pohodová dovolená, systém all inclusive, hezký hotel u moře. Ale vše se ukázalo být klamem.
???? Po příjezdu:
– Do hotelu jsme dorazili kolem 10:00 ráno. Nebyli jsme ubytováni a nedostali jsme žádný pokoj ani místnost, kde bychom si mohli nechat zavazadla. Bylo nám řečeno, ať si kufry necháme u vchodu a čekáme, jak dlouho – to nikdo nevěděl.
– Přitom byly pokoje volné, ale nikdo nám nenabídl urychlené ubytování.
– Působilo to jako naprostá lhostejnost vůči hostům.
???? Odjezd – ponížení místo servisu:
Cestovní kancelář se o klienty nestará.
– V den odjezdu jsme museli opustit pokoj již v 10:00, i když autobus na letiště měl odjezd až v 18:00.
– Náramky nám odstřihli ještě před desátou hodinou, takže jsme dostali pouze snídani. Oběd ani večeři nám neumožnili. Jak můžete tvrdit, že se staráte o klienty, když je check-out v 10:00 a autobus jede až v 18:00? Nemyslíte, že během těchto osmi hodin bychom měli někde jíst a být?
– Od 10:00 do 18:00 jsme byli nuceni hledat, kde se najíst, kde být, kde se alespoň opláchnout po moři.
– Žádná sprcha ani místnost k dispozici nebyla. Když jsme se zeptali, kde se můžeme alespoň převléknout, bylo nám řečeno: „Jděte na veřejné WC.“
– To není jen nedostatek servisu – to je ponižování lidí, kteří zaplatili plnou cenu zájezdu.
???? All Inclusive – pouze na papíře, ne v realitě:
– Koktejly v hotelu nebyly vůbec k dispozici, jen základní nápoje.
– Jídlo velmi chudé, téměř žádný výběr.
– Žádné dezerty ke snídani ani obědu, a k večeři jen jeden druh.
– Každý den to samé. Jídlo nám vůbec nechutnalo.
???? Pláž a personál:
– Pláž u hotelu byla velmi špinavá. V písku byly odpadky, vůbec jsme si tam nechtěli lehnout.
– Personál hotelu byl neochotný, nepřívětivý, choval se hrubě a s despektem.
– Celou dobu jsme měli pocit, že jsme na obtíž.
Ubytování
Jsou pokoje pěkné a jsou hrozné, záleží na tom, jaký dostanete. Také výhled z okna je různý – jak se poštěstí.
Strava
– Koktejly v hotelu nebyly vůbec k dispozici, jen základní nápoje.
– Jídlo velmi chudé, téměř žádný výběr.
– Žádné dezerty ke snídani ani obědu, a k večeři jen jeden druh.
– Každý den to samé. Jídlo nám vůbec nechutnalo.
Pláž
Pláž u hotelu byla velmi špinavá. V písku byly odpadky, vůbec jsme si tam nechtěli lehnout.
Byla tato recenze užitečná? (0) (0)