V hotelu jsem byla na dovolené již o Vánocích, takže jsem věděla, co mohu očekávat. Jediné minus bylo, že bazén byl zavřený od 18 hodin (původně měl být otevřený do 21 hodin) kvůli technické závadě a opravě, ale hotel nasmlouval hudební programy na 4 večery v lobby baru, takže bylo vše OK. Ráda sem pojedu
Ubytování
Doporučuji připlatit si pokoj superior. Ve standardním pokoji jsou postele pod zkoseným stropem, což by nevadilo, ale lampička je umístěna na stěně v nohách postele. Ale věděla jsem to, takže nebyl problém. Jinak vše OK, čistota a úklid výborné.
Strava
Strava v hotelu skvělá. Úžasný výběr maličkých předkrmů a minizákusků. Jídlo se neustále doplňovalo. Někteří hosté měli zábrany, protože hlavní chody nabírá obsluha, ale nebyl žádný problém jít si pro jídlo několikrát a ochutnat od všeho. Navštívila jsem i několik kaváren v centru Mariánských Lázní, mohu doporučit kavárnu Modrá nebo v skvělou cukrárnu s vynikajícími zákusky v hotelu Cristal Palace.
Služby hotelu
Provozní hotelu dělají, co mohou, ale nedostatek personálu v českém hotelnictví a gastronomii je katastrofální a podepisuje se to na úrovni služeb, protože zaměstnanci se zřejmě hodně střídají, i když na druhé straně zde zaměstnané mladé Ukrajinky (servírky) se chovaly velmi hezky a obsluha byla díky dohledu provozních rychlá. V balneocentru jsou až na výjimky také zaměstnaní občané Ukrajiny a tady bylo vidět, že na rozdíl od českého personálu si práce váží a jsou rádi, že ji mají. Jazyková vybavenost české obsluhy v restauraci i balneu byla úděsná, ale chápu, že není z čeho vybírat. Naopak velice chválím zaměstnance recepce, jak o Vánocích tak nyní bylo každé naše přání splněno a každý dotaz zodpovězen. Ceny nápojů v hotelu jsou velmi vysoké, naproti tomu cena pobytu s procedurami je skvělá. Velmi drahé je i parkování u hotelu (400 Kč na noc). Z Prahy je skvělé spojení vlakem, cca 2 hodiny a 20 minut, cesta taxíkem z nádraží do hotelu, který je v prudkém kopci, je 150 Kč.