Aktuálně platné podmínky pro cesty do Chorvatska

Hotel Lipa

Hodnocení: 4/5

Chorvatsko, Brač, Postira

od 14 483 za os.

Vyberte termín

Vybrali jsme pro vás

Jste flexibilní? Vyberte si levnější měsíc a ušetřete!

Graf ukazuje předpokládaný vývoj cen zájezdu v následujících měsících.

Jednotlivé sloupce zobrazují minimální cenu za osobu v daném měsíci. Cena se může lišit v závislosti na délce zájezdu.

Vyberte si termín

Neoficiální popis ubytování

Popis hotelu:

Malé, hezké rybářské městečko Postira leží asi 15 minut jízdy východně od Supetaru a je stále považováno za tajný tip, a proto je ideální pro hosty hledající odpočinek, kteří se chtějí vyhnout shonu. Butikový hotel Lipa se nachází přímo v centru na mořské promenádě s nádherným výhledem na mini přístav a moře na protější pevninu. Vyznačuje se (kromě polohy) elegantními, moderními interiéry, prostornými a atraktivně řešenými pokoji, dobrou kuchyní a osobním servisem pod německy mluvícím vedením. Zde vám také poskytnou řadu zasvěcených tipů – ať už se jedná o nejkrásnější zátoky ke koupání nebo prozkoumávání ospalého vnitrozemí ostrova.

POLOHA (PŘÍBLIŽNÁ)

  • Letiště 32 km (16 km do přístavu trajektů ve Splitu, plavba trajektem cca 1 hod.)
  • nachází se v centru na mořské promenádě
  • Supetar 10 km
  • Pláž 30 m
  • parkování zdarma

ZAŘÍZENÍ

  • 24hodinová recepce
  • BEZDRÁTOVÝ PŘÍSTUP K INTERNETU
  • bar/kavárna
  • Restaurace s terasou (snídaně formou bufetu, s polopenzí 3chodové menu večer)
  • bazén se sluneční terasou (lehátka a slunečníky zdarma)

za poplatek

  • masáže

POBYT

28 pokojů
Standardní dvoulůžkový pokoj (cca 25 m², až pro 3 dospělé)

  • vana nebo sprcha/WC (s vysoušečem vlasů)
  • klimatizace
  • Satelitní televize
  • telefon
  • BEZDRÁTOVÝ PŘÍSTUP K INTERNETU
  • mini-bar
  • bezpečný
  • s balkonem s výhledem na moře

Suite S1S (cca 41 m², až 3 dospělí nebo 2 dospělí + 2 děti)

  • oddělený obytný prostor
  • 1 ložnice
  • vana nebo sprcha/WC (s vysoušečem vlasů)
  • klimatizace
  • Satelitní televize
  • telefon
  • BEZDRÁTOVÝ PŘÍSTUP K INTERNETU
  • mini-bar
  • bezpečný
  • s balkonem s výhledem na moře

SMÍŠENÝ

  • Check-in od 14 hodin, check-out do 10 hodin

DOMÁCÍ MAZLÍČCI

Domácí zvířata povolena na vyžádání. V mnoha případech nejsou domácí zvířata povolena ve všech veřejných prostorách. Máte-li pochybnosti, kontaktujte prosím předem přímo ubytování.



Udržitelnost a skóre FAIRWEG®:
Hotel Lipa si cení udržitelného cestovního ruchu! Zde můžete na první pohled zjistit, proč je Hotel Lipa trvale udržitelným ubytováním a kde leží těžiště jeho udržitelného závazku. Hodnocení od našeho partnera FAIRWEG® transparentně ukazuje, ve kterých oblastech je Hotel Lipa obzvláště angažovaný. Hotel Lipa dosáhl 2 z 5 bodů v kontrole udržitelnosti FAIRWEG® a získal tak status FAIRWEG® „STŘÍBRNÝ“.
V detailech dosahuje Hotel Lipa v otázkách udržitelnosti následující hodnocení: Transparentnost 0 z 5 bodů • Společenská angažovanost 3 z 5 bodů • Energetický management 2 z 5 bodů • Vodní hospodářství 4 z 5 bodů • Ekologický závazek 3 z 5 body • Vyhýbání se plastům 2 z 5 bodů • Odpadové hospodářství 3 z 5 bodů • Regionální nákup 1 z 5 bodů • Bio kuchyně 2 z 5 bodů • Vegetariánská a veganská kuchyně 1 z 5 bodů • Konstrukce a vybavení 1 z 5 bodů • Certifikáty obdržely 4 z 5 bodů.
Hotel Lipa klade zvláštní důraz na následující kritéria udržitelnosti:
  • BIOPOTRAVINY: Hotel nabízí také nebo výhradně biopotraviny a pokrmy.
  • ENERGETICKÁ ÚČINNOST: Hotel je postaven tak, aby byl energeticky účinný, nebo přijal opatření ke zvýšení účinnosti a tím k úspoře energie.
  • MÍSTNÍ ZÁVAZEK: Hotel svými akcemi podporuje místní ekonomiku a místní kulturu.
  • TŘÍDĚNÍ ODPADU: Třídění odpadu je možné ve veřejných prostorách a/nebo na pokojích.
  • UDRŽITELNÁ VÝSTAVBA: Při stavbě hotelu, nových budov a rekonstrukčních opatřeních se používají udržitelné materiály. Je také postaven a vybaven tak, aby byl energeticky účinný.
  • CITLIVÉ NA PLASTY: Hotel zpochybňuje používání plastů. Používání, zejména jednorázových plastů, je omezeno a pokud je to možné, je mu zabráněno.
  • SOCIÁLNÍ ZÁVAZEK: Hotel nabízí svým zaměstnancům férové pracovní podmínky. Součástí tohoto závazku může být i podpora sociálních projektů.
  • VEGETARIÁNSKÁ KUCHYNĚ: Hotel nabízí vegetariánská jídla ke všem jídlům.
  • ÚSPORA VODY: Hotel se snaží používat co nejméně vody a přijal k tomu vhodná opatření.


OLIMAR – Přesně moje dovolená!:

S OLIMARem je přenos pohodlný, rychlý a přímý.

  • Soukromý transfer taxíkem nebo minibusem bez časově náročných zastávek
  • jako levnou alternativu nabízíme sdílené transfery autobusem

Lze rezervovat ve vaší cestovní kanceláři nebo v servisním centru OLIMAR.

OLIMAR nabízí individuálně přizpůsobené nabídky.

Rezervujte si tento produkt flexibilně jako:

  • pouze hotel
  • Hotel s půjčovnou aut
  • Hotel s transferem
  • zájezd
  • Balíček zájezdu včetně zapůjčení auta
  • Prohlídka zájezdu včetně transferu

Užijte si nejlepší podmínky pronájmu vozů Sunnycars s OLIMAR.

V Chorvatsku doporučujeme pronájem auta – od 14 €/den. Tímto způsobem zůstanete nezávislí, flexibilní a hodně „zažijete“ .

  • Plně komplexní ochrana proti krádeži bez SB, také v případě poškození pneumatiky, skla, spodku a střechy
  • neomezené kilometry zdarma
  • Letištní doručení, letištní poplatky
  • Další řidič bez příplatku
  • místní daně a poplatky

Lze rezervovat ve vaší cestovní kanceláři nebo v servisním centru OLIMAR.

vstupní požadavky

Občané EU a Švýcarska potřebují pro vstup do Chorvatska buď platný občanský průkaz nebo cestovní pas, děti také dětský průkaz. V případě potřeby vás budeme informovat o platných předpisech pro občany jiných národů, občany s více občanstvím nebo osoby bez státní příslušnosti před rezervací prostřednictvím vaší cestovní kanceláře.

OLIMAR má na místě kompetentní cestovní podporu.

Nezáleží na tom, jakou nabídku jste si z našeho pestrého programu vybrali: vždy je k dispozici kontaktní osoba. Ať už si chcete zarezervovat pronájem auta, exkurze nebo sportovní programy, potřebujete pomoc s problémy a nouzovými situacemi nebo prostě chcete tipy a návrhy pro plánování dovolené – naši německy mluvící kolegové vám po telefonu rychle a snadno pomohou a rádi vám poradí. radím ti.

Cestujte bezpečně s OLIMAR.

  • Pojištění: Náš partner HanseMerkur Reiseversicherung nabízí různé balíčky připojištění. Lze rezervovat ve vaší cestovní kanceláři nebo v servisním centru OLIMAR.
  • Bezpečnostní certifikát: OLIMAR zajišťuje platbu cestovní ceny za zájezdy (ne pouze pro hotel, pouze pro pronájem auta, pouze pro let).

S OLIMAR „6 těch správných pro vaši cestu“:

  • 1. Kvalita OLIMAR: Osobně jsme pro vás vybrali všechny hotely, ubytování, okružní a dobrodružné cesty.
  • 2. Znalosti OLIMAR: Číslo 1 pro Portugalsko od roku 1972. Známe své cestovatelské cíle velmi dobře.
  • 3. Poradenství OLIMAR: Kompetentní a přátelské servisní středisko, stejně jako 9 000 cestovních kanceláří.
  • 4. Služba OLIMAR: S přímým transferem do hotelu a službou concierge pro individuální cestovní požadavky.
  • 5. OLIMAR Flexibilita: Vše lze kombinovat a také individuálně rezervovat.
  • 6. Udržitelnost OLIMAR: Jsme si vědomi naší sociální, politické a ekologické odpovědnosti. Od roku 2016 k tomu máme certifikaci TourCert.

 
Poslední aktualizace: 19. listopadu 2024
Hotelbeschreibung:

Der kleine, hübsche Fischerort Postira liegt rund 15 Autominuten östlich von Supetar, gilt noch als Geheimtipp und ist somit ideal für erholungssuchende Gäste, die Trubel meiden möchten. Das Boutique-Hotel Lipa liegt direkt im Zentrum an der Meerespromenade mit herrlichem Blick über den Mini-Hafen und das Meer hinweg auf das gegenüberliegende Festland. Es zeichnet sich (neben seiner Lage) durch elegant-moderne Interieurs, geräumige und ansprechend gestaltete Zimmer, eine gute Küche und persönlichen Service unter deutschsprachiger Leitung aus. Hier versorgt man Sie auch mit zahlreichen Insidertipps – seien es die schönsten Badebuchten oder Erkundungen des verschlafenen Inselinneren.

LAGE (CA. ANGABEN)

  • Flughafen 32 km (16 km bis Split Fährhafen, Fährpassage ca. 1 Stunde)
  • im Zentrum an der Meerespromenade gelegen
  • Supetar 10 km
  • Strand 30 m
  • kostenfreie Parkplätze

AUSSTATTUNG

  • 24-h Rezeption
  • WLAN
  • Bar/Cafeteria
  • Restaurant mit Terrasse (Frühstücksbuffet, bei Halbpension abends 3-Gang-Wahlmenü)
  • Swimmingpool mit Sonnenterrasse (Liegen und Schirme ohne Gebühr)

gegen Gebühr

  • Massagen

WOHNEN

28 Zimmer
Standard DZM (ca. 25 m², bis 3 Erwachsene)

  • Bad oder Dusche/WC (mit Föhn)
  • Klimaanlage
  • Sat.-TV
  • Telefon
  • WLAN
  • Minibar
  • Safe
  • mit Balkon mit Meerblick

Suite S1S (ca. 41 m², bis 3 Erw. oder 2 Erw. + 2 Kinder)

  • separater Wohnraum
  • 1 Schlafzimmer
  • Bad oder Dusche/WC (mit Föhn)
  • Klimaanlage
  • Sat.-TV
  • Telefon
  • WLAN
  • Minibar
  • Safe
  • mit Balkon mit Meerblick

SONSTIGES

  • Check-in ab 14:00 Uhr, Check-out bis 10:00 Uhr

HAUSTIERE

Haustiere auf Anfrage erlaubt. In vielen Fällen ist der Aufenthalt von Haustiere nicht in allen öffentlichen Bereichen gestattet. Bitte erkundigen Sie sich im Zweifel vorab direkt bei der Unterkunft.



Nachhaltigkeit und FAIRWEG®-Score:
Hotel Lipa legt Wert auf nachhaltigen Tourismus! Hier erfahren Sie auf einen Blick, weshalb Hotel Lipa eine nachhaltige Unterkunft ist und wo der Schwerpunkt des nachhaltigen Engagements liegt. Die Scorebewertung unseres Partners FAIRWEG® zeigt transparent, in welchen Bereichen Hotel Lipa besonders engagiert ist. Hotel Lipa hat 2 von 5 erreichbaren Punkten im FAIRWEG® Nachhaltigkeits-Check erreicht und erzielt damit den FAIRWEG®-Status »SILBER«.
Im Detail erzielt Hotel Lipa folgende Bewertungen zu Nachhaltigkeitsthemen: Transparenz 0 von 5 Punkten • Soziales Engagement 3 von 5 Punkten • Energiemanagement 2 von 5 Punkten • Wassermanagement 4 von 5 Punkten • Umweltengagement 3 von 5 Punkten • Plastikvermeidung 2 von 5 Punkten • Abfallmanagement 3 von 5 Punkten • Regionaler Einkauf 1 von 5 Punkten • Bio Küche 2 von 5 Punkten • Vegetarische und vegane Küche 1 von 5 Punkten • Bauweise und Ausstattung 1 von 5 Punkten • erhaltene Zertifikate 4 von 5 Punkten.
Auf folgende Nachhaltigkeitskriterien legt Hotel Lipa besonderen Wert:
  • BIO-LEBENSMITTEL: Im Hotel werden auch oder ausschließlich Lebensmittel und Gerichte in Bio-Qualität angeboten.
  • ENERGIEEFFIZIENT: Das Hotel ist energieeffizient gebaut oder hat Maßnahmen ergriffen, um die Effizienz zu steigern und damit Energie einzusparen.
  • LOKALES ENGAGEMENT: Das Hotel fördert durch sein Handeln die lokale Wirtschaft und die lokale Kultur.
  • MÜLLTRENNUNG: In den öffentlichen Bereichen und/oder in den Zimmern wird die Möglichkeit zur Mülltrennung gegeben.
  • NACHHALTIGE BAUWEISE: Beim Bau des Hotels, bei Neubauten und Sanierungsmaßnahmen werden nachhaltige Materialien verwendet. Außerdem ist es energieeffizient gebaut und ausgestattet.
  • PLASTIK-SENSIBEL: Das Hotel hinterfragt den Einsatz von Plastik. Der Gebrauch, insbesondere von Einwegplastik, wird reduziert und nach Möglichkeit vermieden.
  • SOZIALES ENGAGEMENT: Das Hotel bietet seinen Angestellten faire Arbeitsbedingungen. Auch die Förderung sozialer Projekte kann Teil dieses Engagements sein.
  • VEGETARISCHE KÜCHE: Im Hotel stehen bei allen angebotenen Mahlzeiten vegetarische Alternativen zur Auswahl.
  • WASSERSPARSAM: Das Hotel ist bestrebt, möglichst wenig Wasser zu verbrauchen und hat dafür entsprechende Maßnahmen ergriffen.


OLIMAR – Genau mein Urlaub!:

Bei OLIMAR ist der Transfer bequem, schnell und direkt.

  • Privattransfer per Taxi oder Minibus ohne zeitraubende Zwischenstopps
  • als preiswerte Alternative bieten wir Gemeinschaftstransfers mit Bus-Shuttles an

Buchbar in Ihrem Reisebüro oder im OLIMAR Service-Center.

OLIMAR bietet individuell zugeschnittene Angebote.

Buchen Sie dieses Produkt ganz flexibel als:

  • Nur-Hotel
  • Hotel mit Mietwagen
  • Hotel mit Transfer
  • Pauschalreise
  • Pauschalreise inkl. Mietwagen
  • Pauschalreise inkl. Transfer

Mit OLIMAR die besten Sunnycars-Mietwagenbedingungen genießen.

In Kroatien empfehlen wir Ihnen einen Mietwagen – ab 14 €/Tag. So bleiben Sie unabhängig, flexibel und ,erfahren‘ viel.

  • Vollkasko- und Diebstahlschutz ohne SB, auch bei Reifen-, Glas- Unterboden- und Dachschäden
  • unbegrenzte Freikilometer
  • Flughafenzustellung, Flughafengebühren
  • Zusatzfahrer ohne Aufpreis
  • lokale Steuern und Gebühren

Buchbar in Ihrem Reisebüro oder im OLIMAR Service-Center.

Einreisebestimmungen

Zur Einreise nach Kroatien ist für Bürger der EU und der Schweiz entweder ein gültiger Personalausweis oder Reisepass erforderlich, für Kinder auch ein Kinderausweis. Über die gültigen Regelungen für Bürger anderer Nationen, Bürger mit mehreren Staatsbürgerschaften oder Staatenlose informieren wir Sie, sofern notwendig, vor Buchung über Ihr Reisebüro.

OLIMAR verfügt über eine kompetente Reisebetreuung vor Ort.

Ganz gleich, welches Angebot Sie aus unserem vielseitigen Programm gewählt haben: Es steht immer ein Ansprechpartner bereit. Ob Sie Mietwagen, Ausflüge oder Sportprogramme buchen möchten, Hilfe bei Problemen und Notfällen benötigen oder einfach Tipps und Anregungen rund um Ihre Urlaubsgestaltung bekommen möchten – unsere deutschsprechenden Kollegen helfen Ihnen telefonisch schnell und unkompliziert und beraten Sie gerne.

Mit OLIMAR reisen Sie sicher.

  • Versicherung: Unser Partner HanseMerkur Reiseversicherung bietet verschiedene zubuchbare Versicherungspakete an. Buchbar in Ihrem Reisebüro oder im OLIMAR Service-Center.
  • Sicherungsschein: OLIMAR sichert die Reisepreiszahlung bei Pauschalreisen ab (nicht bei Nur-Hotel, Nur-Mietwagen, Nur-Flug).

Mit OLIMAR die „6 Richtigen für Ihre Reise“:

  • 1. OLIMAR Qualität: Sämtliche Hotels, Unterkünfte sowie Rund- und Erlebnisreisen haben wir für Sie persönlich selektiert.
  • 2. OLIMAR Wissen: Seit 1972 die Nr.1 für Portugal. In unseren Reisezielen kennen wir uns bestens aus.
  • 3. OLIMAR Beratung: Kompetentes und freundliches Servicecenter, sowie bei 9.000 Reisebüros.
  • 4. OLIMAR Service: Mit dem Direkttransfer zum Hotel sowie dem Concierge Service für individuelle Reisewünsche.
  • 5. OLIMAR Flexibilität: Alles ist kombinierbar und auch individuell buchbar.
  • 6. OLIMAR Nachhaltigkeit: Unsere soziale, politische und ökologische Verantwortung ist uns bewusst. Dafür werden wir seit 2016 von TourCert zertifiziert.

 
Letzte Aktualisierung: 19.11.2024

Neoficiální popis ubytování

Informace o hotelu

  • Vzdálenost od pláže Pláž 0 m
  • Vzdálenost od centra města Centrum 9 km
  • Klimatizace Klimatizace ano
  • Vnější bazén Vnější bazén ano
  • Lehátka a slunečníky u bazénu zdarma Lehátka a slunečníky u bazénu zdarma ano
  • TV TV ano
  • Minibar, Bar Minibar ano
  • Lednička Lednička ano
  • Surfování Surfování ano
  • Fitness Fitness ano
  • Bezbariérový přístup Bezbariérový přístup ano
  • Domácí zvířata povolena Domácí zvířata povolena ano
  • Hotelová restaurace Hotelová restaurace ano
  • Kavárna Kavárna ano
  • Nonstop recepce Nonstop recepce ano
  • Půjčovna kol Půjčovna kol ano
  • Wifi zdarma Wifi zdarma ano

Nenašli jste zájezd, který odpovídá všem vašim očekáváním?

Zavolejte nám nebo spusťte live chat a zařídíme vám báječnou dovolenou, na kterou budete vzpomínat dlouhou dobu.

Jsme k zastižení Po-Pá 7:00-22:00; So-Ne 8:00-22:00.

226 000 250

Načítám

Načítám mapu a popis lokality...

Počasí

Aktuální počasí

  • Teplota 12 °C v noci 5 °C

  • Teplota vzduchu 12 °C

  • Teplota vody 15 °C

Předpověď na další dny

  • Zítra 10 °C v noci 6 °C

  • Úterý 5 °C v noci 5 °C

  • Středa 8 °C v noci 6 °C

  • Čtvrtek 7 °C v noci 5 °C

Měsíce vhodné na dovolenou v této destinaci

  • Nejlepší
  • Dobrý
  • Mimosezóna
  1. Leden: Mimosezóna
  2. Únor: Mimosezóna
  3. Březen: Mimosezóna
  4. Duben: Mimosezóna
  5. Květen: Dobrý
  6. Červen: Nejlepší
  7. Červenec: Nejlepší
  8. Srpen: Nejlepší
  9. Září: Dobrý
  10. Říjen: Dobrý
  11. Listopad: Mimosezóna
  12. Prosinec: Mimosezóna

Další hotely, které by vás mohly zaujmout