Máte výborný vkus, naši zákazníci byli s tímto hotelem nadmíru spokojeni.

Aktuálně platné podmínky pro cesty do Chorvatska

Hotel Remisens Albatros

Hodnocení: 4/5

Chorvatsko, Jižní Dalmácie, Cavtat

od 6 078 za os.

Vyberte termín

Vybrali jsme pro vás

Jste flexibilní? Vyberte si levnější měsíc a ušetřete!

Graf ukazuje předpokládaný vývoj cen zájezdu v následujících měsících.

Jednotlivé sloupce zobrazují minimální cenu za osobu v daném měsíci. Cena se může lišit v závislosti na délce zájezdu.

Vyberte si termín

Neoficiální popis ubytování

Poloha

Velmi dobře vedený, rozsáhlý hotelový resort je situován uprostřed zeleně, v bezprostřední blízkosti pěkné oblázkové pláže, jen 800 m od centra malebného městečka Cavtat. Nákupní možnosti a zábavu mají hosté v centru letoviska, které je pohodlně dostupné příjemnou procházkou (obchody, restaurace, tradiční trh, vodní sporty na pláži, potápěčské centrum, tenisové kurty, fitness centrum, taneční terasy, diskotéky, půjčovny automobilů a motocyklů). Proslulé historické letovisko Dubrovník je vzdáleno 20 km (dostupné místní dopravou).

Vybavení

Oblíbený plážový resort disponuje 306 pokoji, rozmístěnými v elegantní čtyřpatrové budově a přilehlé depandanci, obklopené borovým hájem. Klientům je k dispozici prostorná vstupní hala s recepcí, směnárnou, trezory (za poplatek) a lobby barem, hlavní restaurace, úschovna zavazadel, společenská místnost se satelitní TV, internetový koutek (za poplatek), WiFi připojení (zdarma), aperitiv bar, prodejna suvenýrů, sauna, masážní salón, solárium, fitness centrum, vnitřní vyhřívaný bazén, venkovní bazén, dětský bazén, bar u bazénu, opalovací terasa (lehátka a slunečníky zdarma), tenisové kurty, sportoviště, dětské hřiště a parkoviště.

Ubytování

Elegantně zařízené, vzdušné dvoulůžkové pokoje s možností přistýlky jsou vybaveny sociálním zařízením (sprcha, toaleta, fén), telefonem, klimatizací (v provozu pouze v hlavní sezóně), rádiem, satelitní TV, minibarem, trezorem (za poplatek) a balkonem (boční nebo přímý výhled na moře). Dětská postýlka a vysoká jídelní židlička je k dispozici na vyžádání. WiFi na pokoji je k dispozici zdarma. Pokoje PREMIUM s přímým výhledem na moře jsou na vyžádání (za poplatek). Všechny pokoje jsou nekuřácké.

Strava

Polopenze obnáší snídaně a večeře podávané formou bufetu (nápoje u večeře jsou za poplatek). Hosté si mohou objednat all inclusive stravování (od 10:00 do 24:00), které obnáší plnou penzi formou bufetu, během dne lehké občerstvení (pečivo, zákusky, káva, čaj), neomezené množství rozlévaných alkoholických (pivo, víno, vodka, rum, likéry, whisky, míchané nápoje) a nealkoholických nápojů místní výroby. Ostatní alkoholické nápoje v lahvích, turecká káva a čerstvé ovocné šťávy jsou za poplatek. Pro děti je k dispozici dětský bufet. U večeře je vyžadováno formální oblečení (dlouhé kalhoty u mužů). Hotel pořádá pravidelné tématické večeře s ochutnávkou tradičních specialit.

Služby

Moderní prázdninový resort si získává své hosty polohou nedaleko krásné pláže, pěkným ubytováním, pestrou nabídkou služeb a jejich vynikající úrovní. Zajišťuje pravidelné animační programy pro děti (v hlavní sezóně - soutěže, sportovní hry, kvízy, hřiště, dětský bazén) i dospělé a zábavné večerní programy. Umožňuje sportovní aktivity jako např. cvičení ve fitness, aerobik, vodní gymnastiku, vodní pólo, tenis, stolní tenis, volejbal, basketbal a motorizované i nemotorizované vodní sporty na pláži (za poplatek). Pro relaxaci je určena sauna, vířivka, solárium, vnitřní vyhřívaný bazén, venkovní bazén s opalovací terasou a masážní salón s pestrou nabídkou masáží.

Služby za poplatek

Sauna, masáže, solárium, fitness centrum, hlídání dětí, klimatizace (mimo hlavní sezónu), trezory, lehátka a slunečníky na pláži, vodní sporty na pláži.

Pláž

Příjemná, menší oblázková pláž s pozvolným vstupem do moře (vhodné pro děti i neplavce), průzračně čistou vodou a nádherným výhledem na okolní hory se nachází 50 m od hotelu. Klientům jsou k dispozici lehátka a slunečníky (za poplatek).

Neoficiální popis ubytování

Informace o hotelu

Recenze ubytování

Výborné (na základě 5 hodnocení)

Hodnocení 4,4 / 5

Ubytování 4,3 / 5

Strava 4,5 / 5

Okolí 4,4 / 5

Cena 4,2 / 5

Původ recenzí: Je-li recenze označena jako "ověřená recenze", prokazatelně pochází od našeho zákazníka.

Tento hotel je 4. nejlépe hodnoceným hotelem z celkového počtu 537 v Jižní Dalmácie.

Roman D.

Hodnocení 5,0 / 5

Ověřená recenze (Travelplanet.pl) Datum pobytu 25.4. - 2.5.2025 Hodnoceno: Květen 2025

Remisens Albatros Hodnocení: 4/5 Chorvatsko, Jižní Dalmácie

1. Vzhledem k mému věku 65+ a onemocněním oběhového systému srdce (krevní tlak, krevní tlak mé manželky a můj) jsme zvolili nabídku s odjezdem z Krakova v 18:05, protože nemůžeme cestovat v noci, a to byla původní Smlouva, kterou jsem dostal a zaplatil. Po zaplacení jsem ze zvědavosti vstoupil do zákaznické zóny *** kanceláře a zjistil, že čas odjezdu byl změněn z 18:05 na 22:35 dne 25. dubna. Nikdo z kanceláře se neobtěžoval zavolat a informovat nás o tom. Této možnosti bychom se rozhodně vzdali. Po kontaktování *** linky pomoci jsem se dozvěděl/a, že čas lze změnit a vše je v pořádku. 2. Nikdo od operátora (o nabídce jsme se bavili) ani z kanceláře nás neinformoval, že za to, abychom měli v letadle místo vedle sebe, musíme zaplatit dodatečný poplatek, o kterém jsme nevěděli a rádi bychom ho zaplatili. Letenky jsme dostali necelých 24 hodin před odletem a byli jsme velmi překvapeni, když jsme zjistili, že sedím vpředu v letadle a moje žena úplně vzadu. Tato situace nám navíc způsobila stres, protože jsme ji nečekali a nikdo v žádné z kanceláří se nestaral o náš klid a pohodlí jako manželského páru. 3. Dostali jsme informaci od ***/, že na nás na letišti v Dubrovníku bude čekat zástupce *** a že se máme seznámit s jeho logem, abychom ho snáze našli. V příletové hale jsme si nikoho takového nevšimli, ale stál tam soukromník s kusem kartonu, na kterém nebylo žádné *** logo, jen slova R.Dudek a nějaké další jméno. Řekl, že nás oba odveze do hotelu Albatros v Cavtatu. Sešli jsme se s dalším párem, který měl rezervaci v jiném městě.

1. Vzhledem k mému věku 65+ a onemocněním oběhového systému srdce (krevní tlak, krevní tlak mé manželky a můj) jsme zvolili nabídku s odjezdem z Krakova v 18:05, protože nemůžeme cestovat v noci, a to byla původní Smlouva, kterou jsem dostal a zaplatil. Po zaplacení jsem ze zvědavosti vstoupil do zákaznické zóny *** kanceláře a zjistil, že čas odjezdu byl změněn z 18:05 na 22:35 dne 25. dubna. Nikdo z kanceláře se neobtěžoval zavolat a informovat nás o tom. Této možnosti bychom se rozhodně vzdali. Po kontaktování *** linky pomoci jsem se dozvěděl/a, že čas lze změnit a vše je v pořádku. 2. Nikdo od operátora (o nabídce jsme se bavili) ani z kanceláře nás neinformoval, že za to, abychom měli v letadle místo vedle sebe, musíme zaplatit dodatečný poplatek, o kterém jsme nevěděli a rádi bychom ho zaplatili. Letenky jsme dostali necelých 24 hodin před odletem a byli jsme velmi překvapeni, když jsme zjistili, že sedím vpředu v letadle a moje žena úplně vzadu. Tato situace nám navíc způsobila stres, protože jsme ji nečekali a nikdo v žádné z kanceláří se nestaral o náš klid a pohodlí jako manželského páru. 3. Dostali jsme informaci od ***/, že na nás na letišti v Dubrovníku bude čekat zástupce *** a že se máme seznámit s jeho logem, abychom ho snáze našli. V příletové hale jsme si nikoho takového nevšimli, ale stál tam soukromník s kusem kartonu, na kterém nebylo žádné *** logo, jen slova R.Dudek a nějaké další jméno. Řekl, že nás oba odveze do hotelu Albatros v Cavtatu. Sešli jsme se s dalším párem, který měl rezervaci v jiném městě.

Ubytování 5,0 / 5

Strava 5,0 / 5

Okolí 5,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Ubytování
4. Poté, co nás odvezli do hotelu Albatros, jsme se sami vydali na recepci. Bylo už hodinu před jednou ranní a my jsme se dozvěděli, že hotel nemá na naše jména žádné rezervace. Paní navrhla, že možná máme špatné hotely. Napadlo nás, že je to asi naše chyba, že jsme si na letišti pečlivě nehledali zástupce Der Turistik a že ten chlapík s cedulí je nejspíš jen shoda jmen. Paní na recepci jsme ukázali všechny cestovní doklady, dokázali, že bychom měli mít v tomto hotelu rezervaci, ale paní nad tím rozhodila ruce s tím, že pro nás rezervaci nemá. Byli jsme už hodně unavení, protože před odletem z Krakova jsme se ještě museli dostat z našeho bydliště v Rzeszówě. Paní na recepci neustále hledala naše údaje v systémech, ptala se, jestli jsme tu byli jednotlivě nebo ve skupině, hledala naše jména v nějakých turistických skupinách, ale bezvýsledně. Nakonec zjistila, že má v systému rezervaci na stejné období a stejné podmínky pobytu, ale pod jménem Logman nebo Longman (tak jsem to pochopil). Znovu jsem ukázal doklady, kolik jsem za pobyt zaplatil ve zlotých, převedl částku paní na eura a ona zkontrolovala, zda se tyto platby víceméně shodují. Konečně, po asi 45 minutách, paní jednala empaticky a na vlastní nebezpečí se rozhodla, že nás i přes nesoulad příjmení ubytuje v hotelu. 5. V hotelovém pokoji jsme se ocitli téměř hodinu po příjezdu do hotelu. Bylo už kolem půl druhé ráno a kvůli velké únavě, stresu a vysokému krevnímu tlaku se nám jen těžko usnulo. Jinými slovy, bezesná noc. Už jsme nevěnovali pozornost tomu, že jsme nedostali manželskou postel, kterou jsem si v *** vyžádal, ale dvě samostatné postele spojené dohromady.

Strava
6. Ráno 26. dubna jsem volal na horkou linku Eximu s popisem výše uvedené situace a dostal jsem odpověď, že jelikož nyní není žádný problém a nebyli jsme z hotelu vyhozeni, je vše v pořádku. Požádal jsem o objasnění této záležitosti, protože co se stane, až pan a paní Longmanovi dorazí? 7. Sobota 26. dubna byla pro nás dnem, kdy jsme doháněli bezesnou noc, místo abychom si užívali krás místa, kde jsme se ocitli (tj. promarněný den). 8. Necelý den před odletem 2. května jsme e-mailem obdrželi zpáteční letenky a žádnou informaci o tom, v kolik hodin nebo zda si pro nás někdo přijede a odveze nás na letiště. 2. května ráno jsem se na to ptal na recepci, ale nikdo nic nevěděl. Tak jsem znovu volal na linku pomoci do *** a míček se odrazil na tísňové číslo ohledně převodů v angličtině, kterou nemluvím. Nakonec se toho paní z linky ujala a já se konečně dočkal informace o čase přestupu. Náš zpáteční let byl až ve 20:30 a místo odpočinku nás čekaly další hovory a další stres.

Služby hotelu
X

Pláž
X

Tato recenze byla přeložena automaticky přes Google Translate

Byla tato recenze užitečná? (0) (0)

Maria H.

Hodnocení 4,4 / 5

Ověřená recenze (Travelplanet.pl) Datum pobytu 16.5. - 23.5.2024 Hodnoceno: Květen 2024

Remisens Albatros Hodnocení: 4/5 Chorvatsko, Jižní Dalmácie

Výborná dovolená, hotel a služby na velmi vysoké úrovni včetně jídla, i když snídaně mohly být pestřejší (všeho správné množství, ale každý den stejné). Velmi inteligentní lidé na recepci, ochotní a příjemné jednání. Nedostatek rezidenta byl samozřejmě trochu problém s ohledem na naši neznalost jazyka a nutnost tisknout palubní lístky. Myslím, že cestovní kancelář by měla jakoby povinně tuto záležitost řešit s recepcí hotelu. Doprava z letiště a na letiště byla vynikající - oba pánové byli včas a velmi zdvořilí. Výhledy, tedy hory a moře v jednom, ostrovy a nedaleký Dubrovník, jsou v tomto místě zřejmé. Cavtat a jeho obyvatelé (konkrétní a veselí - samozřejmě zdvořilí) jsou dalším důvodem, proč se sem vrátit. Počasí - slunečno - prakticky po celý týden.

Výborná dovolená, hotel a služby na velmi vysoké úrovni včetně jídla, i když snídaně mohly být pestřejší (všeho správné množství, ale každý den stejné). Velmi inteligentní lidé na recepci, ochotní a příjemné jednání. Nedostatek rezidenta byl samozřejmě trochu problém s ohledem na naši neznalost jazyka a nutnost tisknout palubní lístky. Myslím, že cestovní kancelář by měla jakoby povinně tuto záležitost řešit s recepcí hotelu. Doprava z letiště a na letiště byla vynikající - oba pánové byli včas a velmi zdvořilí. Výhledy, tedy hory a moře v jednom, ostrovy a nedaleký Dubrovník, jsou v tomto místě zřejmé. Cavtat a jeho obyvatelé (konkrétní a veselí - samozřejmě zdvořilí) jsou dalším důvodem, proč se sem vrátit. Počasí - slunečno - prakticky po celý týden.

Ubytování 4,5 / 5

Strava 4,5 / 5

Okolí 4,5 / 5

Cena 4,0 / 5

Ubytování
Široká a pohodlná postel, lednice a rychlovarná konvice, klimatizace (v tuto chvíli zbytečná), ale na každém pokoji je balkon (protože tak je tento hotel postaven). Noci jsou trochu moc teplé, ale to je otázka klimatu.

Strava
Jídla byla obecně velmi dobrá. Mořské plody byly samozřejmě pod nahřívacími lampami trochu "na suchu", ale ostatní jídla se spoustou salátů a příloh byla výborná. Poznámka - pivo a víno k večeři jsou zdarma z kohoutku. Jediným problémem druhého jídla, tedy večeře, je příliš pozdní začátek - 18:30. Alespoň o hodinu dříve. Poznámka - nečekaně výborná káva z automatu (není tam žádný klid), i když jen k snídani.

Služby hotelu
Samozřejmostí tohoto hotelu je každodenní vysávání pokojů, výměna ložního prádla a výměna ručníků a toaletního papíru. Obsluha byla milá a přesná. Mladí animátoři v oranžových tričkách vybízeli (v angličtině) ležící u bazénu k větší aktivitě (různé hry a zábava) a poté prováděli hlášky s ochotnými účastníky.

Pláž
Přístupné, ale kamenité (protože je to Chorvatsko), s lehátky a už přeplněné. Využívali jsme především venkovní bazén s výborně čistou vodou a lehátka kolem něj.

Tato recenze byla přeložena automaticky přes Google Translate

Byla tato recenze užitečná? (0) (0)

Filtrovat recenze

Roman D.

Hodnocení 5,0 / 5

Ověřená recenze (Travelplanet.pl) Datum pobytu 25.4. - 2.5.2025 Hodnoceno: Květen 2025

Remisens Albatros Hodnocení: 4/5 Chorvatsko, Jižní Dalmácie

1. Vzhledem k mému věku 65+ a onemocněním oběhového systému srdce (krevní tlak, krevní tlak mé manželky a můj) jsme zvolili nabídku s odjezdem z Krakova v 18:05, protože nemůžeme cestovat v noci, a to byla původní Smlouva, kterou jsem dostal a zaplatil. Po zaplacení jsem ze zvědavosti vstoupil do zákaznické zóny *** kanceláře a zjistil, že čas odjezdu byl změněn z 18:05 na 22:35 dne 25. dubna. Nikdo z kanceláře se neobtěžoval zavolat a informovat nás o tom. Této možnosti bychom se rozhodně vzdali. Po kontaktování *** linky pomoci jsem se dozvěděl/a, že čas lze změnit a vše je v pořádku. 2. Nikdo od operátora (o nabídce jsme se bavili) ani z kanceláře nás neinformoval, že za to, abychom měli v letadle místo vedle sebe, musíme zaplatit dodatečný poplatek, o kterém jsme nevěděli a rádi bychom ho zaplatili. Letenky jsme dostali necelých 24 hodin před odletem a byli jsme velmi překvapeni, když jsme zjistili, že sedím vpředu v letadle a moje žena úplně vzadu. Tato situace nám navíc způsobila stres, protože jsme ji nečekali a nikdo v žádné z kanceláří se nestaral o náš klid a pohodlí jako manželského páru. 3. Dostali jsme informaci od ***/, že na nás na letišti v Dubrovníku bude čekat zástupce *** a že se máme seznámit s jeho logem, abychom ho snáze našli. V příletové hale jsme si nikoho takového nevšimli, ale stál tam soukromník s kusem kartonu, na kterém nebylo žádné *** logo, jen slova R.Dudek a nějaké další jméno. Řekl, že nás oba odveze do hotelu Albatros v Cavtatu. Sešli jsme se s dalším párem, který měl rezervaci v jiném městě.

1. Vzhledem k mému věku 65+ a onemocněním oběhového systému srdce (krevní tlak, krevní tlak mé manželky a můj) jsme zvolili nabídku s odjezdem z Krakova v 18:05, protože nemůžeme cestovat v noci, a to byla původní Smlouva, kterou jsem dostal a zaplatil. Po zaplacení jsem ze zvědavosti vstoupil do zákaznické zóny *** kanceláře a zjistil, že čas odjezdu byl změněn z 18:05 na 22:35 dne 25. dubna. Nikdo z kanceláře se neobtěžoval zavolat a informovat nás o tom. Této možnosti bychom se rozhodně vzdali. Po kontaktování *** linky pomoci jsem se dozvěděl/a, že čas lze změnit a vše je v pořádku. 2. Nikdo od operátora (o nabídce jsme se bavili) ani z kanceláře nás neinformoval, že za to, abychom měli v letadle místo vedle sebe, musíme zaplatit dodatečný poplatek, o kterém jsme nevěděli a rádi bychom ho zaplatili. Letenky jsme dostali necelých 24 hodin před odletem a byli jsme velmi překvapeni, když jsme zjistili, že sedím vpředu v letadle a moje žena úplně vzadu. Tato situace nám navíc způsobila stres, protože jsme ji nečekali a nikdo v žádné z kanceláří se nestaral o náš klid a pohodlí jako manželského páru. 3. Dostali jsme informaci od ***/, že na nás na letišti v Dubrovníku bude čekat zástupce *** a že se máme seznámit s jeho logem, abychom ho snáze našli. V příletové hale jsme si nikoho takového nevšimli, ale stál tam soukromník s kusem kartonu, na kterém nebylo žádné *** logo, jen slova R.Dudek a nějaké další jméno. Řekl, že nás oba odveze do hotelu Albatros v Cavtatu. Sešli jsme se s dalším párem, který měl rezervaci v jiném městě.

Ubytování 5,0 / 5

Strava 5,0 / 5

Okolí 5,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Ubytování
4. Poté, co nás odvezli do hotelu Albatros, jsme se sami vydali na recepci. Bylo už hodinu před jednou ranní a my jsme se dozvěděli, že hotel nemá na naše jména žádné rezervace. Paní navrhla, že možná máme špatné hotely. Napadlo nás, že je to asi naše chyba, že jsme si na letišti pečlivě nehledali zástupce Der Turistik a že ten chlapík s cedulí je nejspíš jen shoda jmen. Paní na recepci jsme ukázali všechny cestovní doklady, dokázali, že bychom měli mít v tomto hotelu rezervaci, ale paní nad tím rozhodila ruce s tím, že pro nás rezervaci nemá. Byli jsme už hodně unavení, protože před odletem z Krakova jsme se ještě museli dostat z našeho bydliště v Rzeszówě. Paní na recepci neustále hledala naše údaje v systémech, ptala se, jestli jsme tu byli jednotlivě nebo ve skupině, hledala naše jména v nějakých turistických skupinách, ale bezvýsledně. Nakonec zjistila, že má v systému rezervaci na stejné období a stejné podmínky pobytu, ale pod jménem Logman nebo Longman (tak jsem to pochopil). Znovu jsem ukázal doklady, kolik jsem za pobyt zaplatil ve zlotých, převedl částku paní na eura a ona zkontrolovala, zda se tyto platby víceméně shodují. Konečně, po asi 45 minutách, paní jednala empaticky a na vlastní nebezpečí se rozhodla, že nás i přes nesoulad příjmení ubytuje v hotelu. 5. V hotelovém pokoji jsme se ocitli téměř hodinu po příjezdu do hotelu. Bylo už kolem půl druhé ráno a kvůli velké únavě, stresu a vysokému krevnímu tlaku se nám jen těžko usnulo. Jinými slovy, bezesná noc. Už jsme nevěnovali pozornost tomu, že jsme nedostali manželskou postel, kterou jsem si v *** vyžádal, ale dvě samostatné postele spojené dohromady.

Strava
6. Ráno 26. dubna jsem volal na horkou linku Eximu s popisem výše uvedené situace a dostal jsem odpověď, že jelikož nyní není žádný problém a nebyli jsme z hotelu vyhozeni, je vše v pořádku. Požádal jsem o objasnění této záležitosti, protože co se stane, až pan a paní Longmanovi dorazí? 7. Sobota 26. dubna byla pro nás dnem, kdy jsme doháněli bezesnou noc, místo abychom si užívali krás místa, kde jsme se ocitli (tj. promarněný den). 8. Necelý den před odletem 2. května jsme e-mailem obdrželi zpáteční letenky a žádnou informaci o tom, v kolik hodin nebo zda si pro nás někdo přijede a odveze nás na letiště. 2. května ráno jsem se na to ptal na recepci, ale nikdo nic nevěděl. Tak jsem znovu volal na linku pomoci do *** a míček se odrazil na tísňové číslo ohledně převodů v angličtině, kterou nemluvím. Nakonec se toho paní z linky ujala a já se konečně dočkal informace o čase přestupu. Náš zpáteční let byl až ve 20:30 a místo odpočinku nás čekaly další hovory a další stres.

Služby hotelu
X

Pláž
X

Tato recenze byla přeložena automaticky přes Google Translate

Byla tato recenze užitečná? (0) (0)

Maria H.

Hodnocení 4,4 / 5

Ověřená recenze (Travelplanet.pl) Datum pobytu 16.5. - 23.5.2024 Hodnoceno: Květen 2024

Remisens Albatros Hodnocení: 4/5 Chorvatsko, Jižní Dalmácie

Výborná dovolená, hotel a služby na velmi vysoké úrovni včetně jídla, i když snídaně mohly být pestřejší (všeho správné množství, ale každý den stejné). Velmi inteligentní lidé na recepci, ochotní a příjemné jednání. Nedostatek rezidenta byl samozřejmě trochu problém s ohledem na naši neznalost jazyka a nutnost tisknout palubní lístky. Myslím, že cestovní kancelář by měla jakoby povinně tuto záležitost řešit s recepcí hotelu. Doprava z letiště a na letiště byla vynikající - oba pánové byli včas a velmi zdvořilí. Výhledy, tedy hory a moře v jednom, ostrovy a nedaleký Dubrovník, jsou v tomto místě zřejmé. Cavtat a jeho obyvatelé (konkrétní a veselí - samozřejmě zdvořilí) jsou dalším důvodem, proč se sem vrátit. Počasí - slunečno - prakticky po celý týden.

Výborná dovolená, hotel a služby na velmi vysoké úrovni včetně jídla, i když snídaně mohly být pestřejší (všeho správné množství, ale každý den stejné). Velmi inteligentní lidé na recepci, ochotní a příjemné jednání. Nedostatek rezidenta byl samozřejmě trochu problém s ohledem na naši neznalost jazyka a nutnost tisknout palubní lístky. Myslím, že cestovní kancelář by měla jakoby povinně tuto záležitost řešit s recepcí hotelu. Doprava z letiště a na letiště byla vynikající - oba pánové byli včas a velmi zdvořilí. Výhledy, tedy hory a moře v jednom, ostrovy a nedaleký Dubrovník, jsou v tomto místě zřejmé. Cavtat a jeho obyvatelé (konkrétní a veselí - samozřejmě zdvořilí) jsou dalším důvodem, proč se sem vrátit. Počasí - slunečno - prakticky po celý týden.

Ubytování 4,5 / 5

Strava 4,5 / 5

Okolí 4,5 / 5

Cena 4,0 / 5

Ubytování
Široká a pohodlná postel, lednice a rychlovarná konvice, klimatizace (v tuto chvíli zbytečná), ale na každém pokoji je balkon (protože tak je tento hotel postaven). Noci jsou trochu moc teplé, ale to je otázka klimatu.

Strava
Jídla byla obecně velmi dobrá. Mořské plody byly samozřejmě pod nahřívacími lampami trochu "na suchu", ale ostatní jídla se spoustou salátů a příloh byla výborná. Poznámka - pivo a víno k večeři jsou zdarma z kohoutku. Jediným problémem druhého jídla, tedy večeře, je příliš pozdní začátek - 18:30. Alespoň o hodinu dříve. Poznámka - nečekaně výborná káva z automatu (není tam žádný klid), i když jen k snídani.

Služby hotelu
Samozřejmostí tohoto hotelu je každodenní vysávání pokojů, výměna ložního prádla a výměna ručníků a toaletního papíru. Obsluha byla milá a přesná. Mladí animátoři v oranžových tričkách vybízeli (v angličtině) ležící u bazénu k větší aktivitě (různé hry a zábava) a poté prováděli hlášky s ochotnými účastníky.

Pláž
Přístupné, ale kamenité (protože je to Chorvatsko), s lehátky a už přeplněné. Využívali jsme především venkovní bazén s výborně čistou vodou a lehátka kolem něj.

Tato recenze byla přeložena automaticky přes Google Translate

Byla tato recenze užitečná? (0) (0)

Richard P.

Hodnocení 4,5 / 5

Ověřená recenze (Invia.hu) Datum pobytu 4.9. - 10.9.2023 Hodnoceno: Září 2023

Remisens Albatros Hodnocení: 4/5 Chorvatsko, Jižní Dalmácie

Napsali jsme negativní recenze a zjistili nedostatky, ale bez ohledu na to bychom se rádi do hotelu vrátili znovu.

Napsali jsme negativní recenze a zjistili nedostatky, ale bez ohledu na to bychom se rádi do hotelu vrátili znovu.

Ubytování 4,0 / 5

Strava 4,5 / 5

Okolí 5,0 / 5

Cena 4,5 / 5

Ubytování
Úklid lze vyžádat, ale jedná se skutečně pouze o výměnu ložního prádla a ručníků. Žádné skutečné vysávání ani utírání prachu nebude. Po příjezdu jsme pili z hrnku, ale během našeho týdenního pobytu nebyl nikdy nahrazen. Postel je pohodlná, ale ne dvoulůžko, ale dva samostatné přisunuté k sobě. Musíte toho nechat, jsou dost široké. Chyběl nám župan a pokojové pantofle. K dispozici je plážový ručník, musíte požádat o kartu na recepci. Parkování je zdarma.

Strava
Jídlo nebylo moc rozmanité, ale výběr byl velký. Oběd a večeře jsou zhruba stejné, kromě 1-2 chodů. Čerstvá zelenina, dobré maso. Bramborová kaše byla z prášku, to nedoporučuji. V restauraci je výčep piva, výčep vína a výčep nealko nápojů. Poslední jmenovaný nebyl nejlahodnější, poměr sirupu k vodě byl špatný, ale chutě a facky. V baru vlastně dostanete ze všeho nejlevnější: whisky, šampaňské, pivo. Káva je hrozná (3v1). Suma sumárum, přes mnoho negativ jsme měli vždy co jíst, od všeho trochu. Velkým pozitivem je, že talíře jsou menší, takže se tolik neplýtvá jídlem. Snídaně trvá 3 a půl hodiny, oběd 2 hodiny a večeře 3 hodiny.

Služby hotelu
Neexistuje žádný Londýňan. K dispozici je snack bar a bar. Za pozornost stojí, že u oběda není nikde psáno, že je k dispozici pouze hostům s all inclusive náramkem. Mnoho lidí se vešlo najíst a pak museli platit za jejich konzumaci. Jen dobrá rada pro ty, kteří sem chodí.

Pláž
Pláž je přímo u hotelu, ale není součástí hotelu, na pláži není snack bar. Oblázková, čistá voda, spíše přeplněná pláž. Pokud někdo hledá klid, tak se vydejte po pobřeží směrem do centra Cavtatu a tam někde najdete klidnější místo.

Tato recenze byla přeložena automaticky přes Google Translate

Byla tato recenze užitečná? (2) (0)

Pavla H.

Hodnocení 4,5 / 5

Ověřená recenze (Invia.cz) Datum pobytu 1.7. - 8.7.2023 Hodnoceno: Červenec 2023

Remisens Albatros Hodnocení: 4/5 Chorvatsko, Jižní Dalmácie

Absolutní nespokojenost s cestovní kanceláří, špatná komunikace, naše požadavky nebyly vyslyšeny,

nenápadným způsobem změněny. Při zařizování pobytu v cestovní kanceláří naše požadavky vždy řešil někdo jiný.

Při stížnosti nám bylo řečeno, že to vyřizovala kolegyně a ta dotyčná o tom nic neví.

Bylo by dobré nechat řešení jen jedné osobě. Několikrát nám bylo řečeno, že kolegyně nám zavolá, ale nikdo už se neozval. Zástupce cestovní kanceláře se ozval jen když bylo potřeba platit!!

Absolutní nespokojenost s cestovní kanceláří, špatná komunikace, naše požadavky nebyly vyslyšeny,

nenápadným způsobem změněny. Při zařizování pobytu v cestovní kanceláří naše požadavky vždy řešil někdo jiný.

Při stížnosti nám bylo řečeno, že to vyřizovala kolegyně a ta dotyčná o tom nic neví.

Bylo by dobré nechat řešení jen jedné osobě. Několikrát nám bylo řečeno, že kolegyně nám zavolá, ale nikdo už se neozval. Zástupce cestovní kanceláře se ozval jen když bylo potřeba platit!!

Ubytování 4,5 / 5

Strava 5,0 / 5

Okolí 4,5 / 5

Cena 4,0 / 5

Ubytování
Ubytování bylo skvělé, hotel velice pěkný s příjemným a ochotným personálem.

Strava
Super, velký dostatek a výběr jak jídla tak pití v kteroukoliv denní dobu. Až do 23 hod.

Služby hotelu
Zajímavé a více než dostačující. Hodně zábavy pro malé i velké hosty.

Pláž
Pláž byla bohužel soukromá a tak jsme trávili odpočinek na lehátku u hotelového bazénu, která byla jen pár metrů od moře. Pláž oblázková, čistá.

Byla tato recenze užitečná? (2) (0)

Miloslava Neprašová

Hodnocení 4,7 / 5

Ověřená recenze (Invia.cz) Recenze vytvořená před 3 a více lety 

Remisens Albatros Hodnocení: 4/5 Chorvatsko, Jižní Dalmácie

Úžasná dovolená podle našich představ :-)

Úžasná dovolená podle našich představ :-)

Ubytování 5,0 / 5

Strava 5,0 / 5

Okolí 4,0 / 5

Cena 4,5 / 5

Ubytování
Letos zrenovovaný hotel je opravdu krásný, pokoje jsou světlé a čisté.

Strava
Strava byla rozmanitá, všeho dostatek.

Služby hotelu
Služby hotelu na vysoké úrovni.

Pláž
Pláž čistá, s pozvolným vstupem do vody, zhruba po pěti metrech písek.

Byla tato recenze užitečná? (1) (0)

Nenašli jste zájezd, který odpovídá všem vašim očekáváním?

Zavolejte nám nebo spusťte live chat a zařídíme vám báječnou dovolenou, na kterou budete vzpomínat dlouhou dobu.

Jsme k zastižení Po-Pá 7:00-22:00; So-Ne 8:00-22:00.

226 000 250

Načítám

Načítám mapu a popis lokality...

Počasí

Aktuální počasí

  • Teplota 21 °C v noci 12 °C

  • Teplota vzduchu 21 °C

  • Teplota vody 18 °C

Předpověď na další dny

  • Zítra 23 °C v noci 12 °C

  • Pátek 17 °C v noci 10 °C

  • Sobota 18 °C v noci 10 °C

  • Neděle 20 °C v noci 10 °C

Měsíce vhodné na dovolenou v této destinaci

  • Nejlepší
  • Dobrý
  • Mimosezóna
  1. Leden: Mimosezóna
  2. Únor: Mimosezóna
  3. Březen: Mimosezóna
  4. Duben: Mimosezóna
  5. Květen: Dobrý
  6. Červen: Nejlepší
  7. Červenec: Nejlepší
  8. Srpen: Nejlepší
  9. Září: Dobrý
  10. Říjen: Dobrý
  11. Listopad: Mimosezóna
  12. Prosinec: Mimosezóna

Další hotely, které by vás mohly zaujmout