Tomasz S.
Ověřená recenze (Travelplanet.pl) Datum pobytu 1.6. - 16.6.2025 Hodnoceno: Červen 2025
Senator Puerto Plata Hodnocení: 5/5 Dominikánská republika, Puerto Plata
V hotelu jsem byla už třetí rok po sobě, potkali jsme lidi, kteří tam byli už tucetkrát, takže to asi není nejhorší :-) Samozřejmě je těžké vyhovět všem, asi se najde někdo, komu bude všechno vadit. Hotel doporučuji - ale já tam byla v mimosezóně, takže tam bylo málo lidí, všude dost místa, spokojený a moc milý personál. V hlavní sezóně je to asi jiné. Zájezd jsem si koupila 10 dní před odletem, na webu travelplanet všechno proběhlo velmi dobře. Nicméně k letecké společnosti - Condor - musím napsat pár nepříjemných slov. Loni nám nedoručili ani jeden kufr, dorazil v den, kdy jsme se vraceli domů :-( letos nám nedorazily dva kufry... naštěstí dorazily o tři dny později. Od Condoru - i přes četné zprávy jim ani "promiň", ani "políb mi zadek"... i když vzhledem k absenci jejich odpovědi je to asi to druhé. Otázka pro Condor - možná se travelplanet podaří získat odpověď: letěli jsme z Prahy, přes Frankfurt do Puerto Plata. V Německu byl přestup asi 40 minut, což mělo za následek, že kufry nebyly doručeny včas. Proč Condor organizuje lety s tak krátkými přestupy, loni to bylo podobné, když nestihnou kufry znovu naložit? Jen dodám, že všichni turisté, kteří letěli se stejným uspořádáním jako my, neměli kufry, v hotelu s námi bylo 5 lidí. Každý let měl zpoždění, byly změněny brány, samozřejmě nulové informace od Condoru, i když jsme si nainstalovali jejich aplikaci do telefonů. Samozřejmě jsme jim poslali stížnost, v souvislosti se zavazadly, s přiloženými účtenkami. co se týče nákupů, které jsme museli udělat, abychom tyto 3 dny přežili, uvidíme, co se stane. Ještě jedna otázka na místního organizátora transferů z hotelu na letiště: proč opouštět hotel 5 hodin před odletem - před rokem a dvěma lety to bylo podobné - když je letiště asi 40 minut jízdy? Letiště je malé, není tam ani místo k sezení, musíte stát frontu na check-in a stát tam asi 2 hodiny, než začne.
V hotelu jsem byla už třetí rok po sobě, potkali jsme lidi, kteří tam byli už tucetkrát, takže to asi není nejhorší :-) Samozřejmě je těžké vyhovět všem, asi se najde někdo, komu bude všechno vadit. Hotel doporučuji - ale já tam byla v mimosezóně, takže tam bylo málo lidí, všude dost místa, spokojený a moc milý personál. V hlavní sezóně je to asi jiné. Zájezd jsem si koupila 10 dní před odletem, na webu travelplanet všechno proběhlo velmi dobře. Nicméně k letecké společnosti - Condor - musím napsat pár nepříjemných slov. Loni nám nedoručili ani jeden kufr, dorazil v den, kdy jsme se vraceli domů :-( letos nám nedorazily dva kufry... naštěstí dorazily o tři dny později. Od Condoru - i přes četné zprávy jim ani "promiň", ani "políb mi zadek"... i když vzhledem k absenci jejich odpovědi je to asi to druhé. Otázka pro Condor - možná se travelplanet podaří získat odpověď: letěli jsme z Prahy, přes Frankfurt do Puerto Plata. V Německu byl přestup asi 40 minut, což mělo za následek, že kufry nebyly doručeny včas. Proč Condor organizuje lety s tak krátkými přestupy, loni to bylo podobné, když nestihnou kufry znovu naložit? Jen dodám, že všichni turisté, kteří letěli se stejným uspořádáním jako my, neměli kufry, v hotelu s námi bylo 5 lidí. Každý let měl zpoždění, byly změněny brány, samozřejmě nulové informace od Condoru, i když jsme si nainstalovali jejich aplikaci do telefonů. Samozřejmě jsme jim poslali stížnost, v souvislosti se zavazadly, s přiloženými účtenkami. co se týče nákupů, které jsme museli udělat, abychom tyto 3 dny přežili, uvidíme, co se stane. Ještě jedna otázka na místního organizátora transferů z hotelu na letiště: proč opouštět hotel 5 hodin před odletem - před rokem a dvěma lety to bylo podobné - když je letiště asi 40 minut jízdy? Letiště je malé, není tam ani místo k sezení, musíte stát frontu na check-in a stát tam asi 2 hodiny, než začne.
Ubytování
Pokoj s výhledem na bazén, standardní, trezor, koupelna s toaletními potřebami, minibar denně doplňovaný kávou, vodou, pivem, colou a sprit, klimatizace, ventilátor, balkon. Snadno dostačující na dvoutýdenní dovolenou.
Strava
lahodné ryby, ovoce, čerstvé džusy, koláče, maso, saláty atd. bar u bazénu, snídaně a večeře v hlavní restauraci, obědy - hlavní restaurace + restaurace u bazénu, navíc sportbar, otevřeno 24 hodin. Tři restaurace à la carte: italská, steak house, japonská.
Služby hotelu
Hotel pořádá během dne různé animační programy, místní výlety,
Pláž
místy jemný štěrk, zbytky kamení, není to nejhezčí, co jsme kdy byli.
Tato recenze byla přeložena automaticky přes Google Translate
Byla tato recenze užitečná? (0) (0)