Hotel dělá velmi dobrý dojem – je krásný, dobře udržovaný a personál je většinou přátelský a profesionální. Lobby vypadá skvěle, recepční jsou ochotní, barmani jsou přátelští a úklidový personál každý den pečlivě udržoval vše uklizené. Velkým nedostatkem byla bohužel přítomnost podvodníků v prostorách resortu – nabízeli zboží za výrazně nadsazené ceny. Po rozhovoru s místním obyvatelem se ukázalo, že tyto ceny byly až desetkrát vyšší než obvykle. Bohužel i animační personál byl dotěrný a často turisty klamal a snažil se je oškubat. A konečně, celkový zážitek ovlivnila i nepříjemná situace při odjezdu a absence pomoci s prodloužením pokoje (kancelář nepomohla; museli jsme si to zvládnout sami).
Ubytování
Pokoj byl celkově v pořádku, ale potřeboval rekonstrukci. Strop přímo nad postelí protékal – pravděpodobně kvůli klimatizaci. Samotná klimatizace, umístěná přímo nad postelí, způsobovala bolest v krku a chrapot. Absence zvlhčovače vzduchu to jen zhoršila. Manželská postel, kterou jsem si objednal, se nakonec ukázala jako dvě samostatné postele, které nešlo spojit. Sprcha byla vadná – sprchová hlavice protékala a dešťová sprcha fungovala pouze při ručním utažení zátky (která nešla dotáhnout). Plus za denní úklid a výměnu ručníků, stejně jako za krásná zvířátka z ručníků, která vyrobil uklízeč.
Strava
Jídlo bylo vynikající a rozmanité. Kromě klasického all inclusive (hranolky, pizza, kuře) se podávaly i orientální a místní pokrmy – což je jednoznačné plus. Dezerty byly vynikající – až na klasické, barevné „bezchuťové dorty“, které byly slabinou. Každý den bylo něco navíc – sushi, těstoviny, tematické večeře. Byly trochu repetitivní, ale kvalita a chuť byly v pořádku. Uvítací drinky se podávaly v 19:00 – bohužel to bylo nepříjemné, protože se jimi někteří hosté cpali a ostatní nechali jen pár minut poté s prázdnou. Alkoholické i nealkoholické nápoje byly na dobré úrovni – velký výběr a štědří barmani. Obrovským mínusem byl nedostatek možností pro lidi s potravinovou intolerancí – k dispozici byl pouze bezlepkový chléb. Nebylo k dispozici bezlaktózové mléko ani rostlinné náhražky. Ti, kteří drželi eliminační dietu, to měli těžké – kvůli nedostatku alternativ jsem měla bolesti břicha, vyrážky a další neduhy.
Služby hotelu
Klady: • denní úklid • denní výměna plážových ručníků • velmi dobré bazény a přístup do aquaparku v sousedním hotelu • pohodlná lehátka, dostatek prostoru • systém červených vlajek (který měl teoreticky odradit prodejce) Zápory: • animátoři a část personálu (zejména Egypťané) se chovali velmi náročně a materialisticky • okrádali turisty – někdy až manipulovali
Pláž
Pláž byla široká, čistá, s dostatkem lehátek a příjemnou vodou – ideální pro relaxaci a koupání. Nebyl tam žádný útes, což pro mě bylo plus, protože jsem si chtěla jen odpočinout ve vodě. Byli jsme tam koncem června, zrovna když začínaly letní prázdniny, a bylo tam plno – hosté se hrnuli na lehátka, odhazovali odpadky a chovali se hrubě. Bohužel někteří lidé nerespektovali sdílený prostor.
Tato recenze byla přeložena automaticky přes Google Translate