Dorota G.
Ověřená recenze (Travelplanet.pl) Datum pobytu 27.2. - 6.3.2025 Hodnoceno: Březen 2025
Jaz Aquamarine Resort (ex. Iberotel Aquamarine) Hodnocení: 5/5 Egypt, Hurghada
Obrovský problém s přístupem do moře - rozvedeno níže.
Obrovský problém s přístupem do moře - rozvedeno níže.
Strava
Veřejně dostupné ledničky s minerální vodou nejsou – voda se nalévá „z kohoutku“, což „odstrašuje“ hosty kvůli rozšířeným chorobám trávicího ústrojí v Egyptě.
Služby hotelu
Nedostatek ručníkového centra v podobě fyzicky existující kabinky. Osušky nelze objednat ani na recepci, a to přes hotelový pokoj - zavoláním do pseudovirtuálního ručníkového centra. a čekat mnoho hodin na doručení ručníku na pokoj. Lidé měli týden stejné ručníky, které byly nehygienické.
Pláž
Dámy a pánové, během všech svých cest v životě jsem se s ničím podobným nesetkal. Absolutně žádný přístup k moři. V hotelovém zálivu byl proveden násep (proslýchá se, že se takto likvidovala zemina z výkopu po zakládání zařízení pro hotel). Voda v moři dosahuje maximální hloubky 20 cm – a to je tehdy, když je příliv. Do prostor sousedních hotelů (kde je normální hladina a nezvednuté dno z důvodu chybných zemních prací, t.j. normální podmínky ke koupání) není možný vstup. Ze své strany VELMI VÁS PROSÍM - neuvádějte zákazníky v omyl tím, že je zde možnost koupání v moři - protože zákazníci se vám budou vracet s připomínkami, nebo se do vaší kanceláře nevrátí vůbec. Prosím, předejte tuto velmi důležitou informaci organizátorům jako ***. Hotel Jaz Aquamarine by měl rozhodně začít s bagrovacími pracemi v oblasti svého zálivu a při péči o svůj vnější image by to měl pokrýt. Nenechte svou agenturu nebo touroperátory nést náklady za nespokojenost zákazníků nebo dokonce hněv - to by měla být odpovědnost manažera hotelu Jaz.
Tato recenze byla přeložena automaticky přes Google Translate
Byla tato recenze užitečná? (2) (0)