Kvůli vážným hygienickým problémům, nízké kvalitě stravy a nápojů a špatné kvalitě pláže nemohu tento hotel doporučit. Naprosto neodpovídá kvalitě řetězců Mövenpick, ani 5 * hotelu.
Ubytování
Náš pobyt v Mövenpick Resort & Spa El Gouna bohužel nebyl tak příjemný, jak jsme očekávali. Po pár dnech jsme zjistili, že na pokoji i na chodbách hotelu jsou švábi. Tento problém jsme nahlásili personálu, ale během našeho pobytu nebyl zcela vyřešen.
Kromě hygienických nedostatků hotel zjevně potřebuje rekonstrukci. Pokoje i společné prostory vykazují známky opotřebení, což výrazně snižuje celkový dojem z pobytu. Starší vybavení, opotřebovaný nábytek a zašlé koupelny přispěly k našemu zklamání.
Přestože má hotel dobrou polohu a personál byl přátelský, problémy s čistotou a celkovým stavem zařízení jsou něco, co by mělo být urgentně řešeno.
Strava
Velkým zklamáním byla kvalita stravy. Jídlo, které bylo nabízeno, rozhodně neodpovídalo standardům, které by člověk očekával od pětihvězdičkového hotelu. Neustále se opakující stejná jídla z nejlevnějších potravin, žádné grilované speciality, masa, ryby či mořské plody. Všechna teplá jídla ležela hodiny v omáčkách. Navíc nebyla k dispozici žádná zdravá jídla (tzv. "healthy corner") u oběda či večeře. "Fresh" džusy byly míchané z prášku, což bylo velmi zklamáním. Ačkoliv jsme měli all inclusive, v programu byla pouze levná zmrzlina od Nestlé. Zmrzlinu Mövenpick v hotelu Mövenpick si musíte platit extra. Kvalita nápojů byla také velmi nízká. Personál neuměl míchat koktejly a místní alkohol měl silný zápach ethanolu. To přispělo k naší celkové nespokojenosti.
Pláž
Pláž byla naprosto katastrofální. Většinu dne byl odliv, takže voda u bójí sahala pouze ke kolenům. Za bóje se nesmělo a plavčík hned začal pískat, pokud jste se přiblížili. Jedinou možností koupání byly uměle vytvořené laguny nebo bazény, které byly ale neustále plné místních rodin. To výrazně omezilo naši možnost si užít moře a relaxaci u vody.