Hana K.
Ověřená recenze (Invia.cz) Datum pobytu 5.4. - 11.4.2025 Hodnoceno: Duben 2025
Viva Blue Hodnocení: 4/5 Egypt, Hurghada
2 dny před odletem nám byl let posunut o 1 den dříve, což bylo problematické, jelikož nás tím pádem neměl kdo odvézt na letiště. Po informaci o změně odletu skoro o celý den jsem volala do cestovní kanceláře, jestli nebude problém s ubytováním a byla jsem ujištěna, že nikoli, že když se posouvá let, je toto dohodnuto s hotelem, že s dřívějším příjezdem hostů počítá. Ve skutečnosti jsme přijeli na hotel v 6 ráno a bylo nám řečeno, že pro nás nemají ani ubytování, ale ani jídlo a pití až do 14h odpol. Toto nás tedy donutilo si dokoupit v hotelu 1 den ubytování navíc ze svých peněz, abychom se alespoň najedli a napili. Když jsem si na toto stěžovala delegátce, oháněla se všeobecnými podmínkami, které jsou ve smlouvě a na poukázání na to, že mi bylo po telefonu s cestovní kanceláří .......... řečeno něco jiného jen pokrčila rameny. Dále nám byl v 2. den dovolené opět posunut zpáteční let a to tak, že jsme nestíhali poslední jídlo v hotelu, tedy snídani. Delegátka nám řekla, že za toto obdržíme snídaňový balíček, který nám nikdo nedal a když jsem se na recepci na tento balíček dotázala, přinesli nám balené pití. Další lživá informace, která je u zájezdu uvedena je údajná WIFI na pokojích, sami recepční mi přiznali, že tato WIFI nefunguje a byla mi nabídnuta SIM karta za 25 EUR přičemž jsem při objednávání zájezdu byla ujištěna, že cestovní kancelář nemá žádné informace, že by v hotelu byly problémy s WIFI, tak tímto vám tu informaci poskytuji - potvrdili mi to 2 recepční, že opravdu WIFI na pokojích není.
2 dny před odletem nám byl let posunut o 1 den dříve, což bylo problematické, jelikož nás tím pádem neměl kdo odvézt na letiště. Po informaci o změně odletu skoro o celý den jsem volala do cestovní kanceláře, jestli nebude problém s ubytováním a byla jsem ujištěna, že nikoli, že když se posouvá let, je toto dohodnuto s hotelem, že s dřívějším příjezdem hostů počítá. Ve skutečnosti jsme přijeli na hotel v 6 ráno a bylo nám řečeno, že pro nás nemají ani ubytování, ale ani jídlo a pití až do 14h odpol. Toto nás tedy donutilo si dokoupit v hotelu 1 den ubytování navíc ze svých peněz, abychom se alespoň najedli a napili. Když jsem si na toto stěžovala delegátce, oháněla se všeobecnými podmínkami, které jsou ve smlouvě a na poukázání na to, že mi bylo po telefonu s cestovní kanceláří .......... řečeno něco jiného jen pokrčila rameny. Dále nám byl v 2. den dovolené opět posunut zpáteční let a to tak, že jsme nestíhali poslední jídlo v hotelu, tedy snídani. Delegátka nám řekla, že za toto obdržíme snídaňový balíček, který nám nikdo nedal a když jsem se na recepci na tento balíček dotázala, přinesli nám balené pití. Další lživá informace, která je u zájezdu uvedena je údajná WIFI na pokojích, sami recepční mi přiznali, že tato WIFI nefunguje a byla mi nabídnuta SIM karta za 25 EUR přičemž jsem při objednávání zájezdu byla ujištěna, že cestovní kancelář nemá žádné informace, že by v hotelu byly problémy s WIFI, tak tímto vám tu informaci poskytuji - potvrdili mi to 2 recepční, že opravdu WIFI na pokojích není.
Ubytování
Ubytování bylo čisté, ale bohužel nemůžu souhlasit s tím, že by si hotel zasloužil 4 hvězdy, podle mě jsou 3 max.
Strava
Celkově byla strava dostačující, ale často chybělo maso v obědovém rautu a ve většině salátů bylo opravdu hodně kopru, ale najíst se z rautu dalo.
Služby hotelu
Hotelový personál se snažil vyhovět, ale s tím, že v hotelu opravdu není wifi jinde, než na recepci bohužel nic neudělají.
Pláž
V moři bylo bohužel větší množství medůz, takže jsme se nekoupali ani mi, ale ani nikdo z ostatních hostů. Za celý týden jsem viděla jen 4 lidi ve skafandrech, kteří se šli potápět s instruktorem, jinak se mezi medůzami nikdo z hostů nekoupal.
Byla tato recenze užitečná? (0) (0)