Jan C.
Ověřená recenze (Invia.cz) Datum pobytu 10.3. - 17.3.2025 Hodnoceno: Březen 2025
MG Alexander The Great Hodnocení: 4/5 Egypt, Marsa Alam
Tento resort jsme navštívili již podruhé, takže jsme věděli, že hotel není nejnovější, ale očekávali jsme klid a příjemný personál. Musím, ale říct, že kvalita služeb se za toho 1,5 roku změnila. Už jenom posun k jednorázovým plastovým kelímkům na jakékoliv pití asi hovoří za vše... Při prvním pobytu hotel používal plastové "skleničky" tak, jako v jiných resortech... Pokud jste teď chtěli u baru pití, dostali jste plastový kelímek s alkoholem dle výběru, ale dočepovat si colu, sprite nebo tonic jste si museli z postmixu sami.... Nicméně nejhorší pocit z celé dovolené na nás zanechala letecká společnost Skyline Express. Z Prahy jsme odlétali s hodinovým zpožděním, což by se ještě dalo omluvit. Na cestě zpátky bylo ale zpoždění 4 hodiny! Celé to probíhalo takto.... V 5:30 ráno jsme přijeli na letiště v Marsa Alam a personál letiště nám oznámil, že do haly nemůžeme, protože nemají o našem letadle žádné informace a neví, jestli přiletí. Prý čekají na email z Ukrajiny. Po necelé hodině čekání nám sdělili, že můžeme pokračovat k odbavení, že nějaké letadlo by přiletět mělo. Odlet byl posunut o hodinu, z 8 na 9 hodinu. Nicméně před otevřením gatu byl odlet posunut o další cca 3 hodiny. A to všechno bez jakékoli informace ze strany CK. Letadlo přistálo po 11 hodině a po cca 40 minutách vyložení a naložení pasažérů a kufrů s námi odletělo do Prahy. Tak si říkám, jestli je za tuto dobu možné provést technickou předletovou kontrolu a pokud ano, tak v jaké kvalitě. Nebo jen na papíře? Společnost Skyline Express mne opravdu velmi zklamala jak kvalitou služeb, tak i organizací a informovaností svým klientům. Dokonce si začínám myslet, že součást jejího názvu Express je uveden proto, aby svoje zákazníky naštval. Takže dokud bude společnost CA využívat služeb Skyline Express, nebudu já využívat služeb CA.
Tento resort jsme navštívili již podruhé, takže jsme věděli, že hotel není nejnovější, ale očekávali jsme klid a příjemný personál. Musím, ale říct, že kvalita služeb se za toho 1,5 roku změnila. Už jenom posun k jednorázovým plastovým kelímkům na jakékoliv pití asi hovoří za vše... Při prvním pobytu hotel používal plastové "skleničky" tak, jako v jiných resortech... Pokud jste teď chtěli u baru pití, dostali jste plastový kelímek s alkoholem dle výběru, ale dočepovat si colu, sprite nebo tonic jste si museli z postmixu sami.... Nicméně nejhorší pocit z celé dovolené na nás zanechala letecká společnost Skyline Express. Z Prahy jsme odlétali s hodinovým zpožděním, což by se ještě dalo omluvit. Na cestě zpátky bylo ale zpoždění 4 hodiny! Celé to probíhalo takto.... V 5:30 ráno jsme přijeli na letiště v Marsa Alam a personál letiště nám oznámil, že do haly nemůžeme, protože nemají o našem letadle žádné informace a neví, jestli přiletí. Prý čekají na email z Ukrajiny. Po necelé hodině čekání nám sdělili, že můžeme pokračovat k odbavení, že nějaké letadlo by přiletět mělo. Odlet byl posunut o hodinu, z 8 na 9 hodinu. Nicméně před otevřením gatu byl odlet posunut o další cca 3 hodiny. A to všechno bez jakékoli informace ze strany CK. Letadlo přistálo po 11 hodině a po cca 40 minutách vyložení a naložení pasažérů a kufrů s námi odletělo do Prahy. Tak si říkám, jestli je za tuto dobu možné provést technickou předletovou kontrolu a pokud ano, tak v jaké kvalitě. Nebo jen na papíře? Společnost Skyline Express mne opravdu velmi zklamala jak kvalitou služeb, tak i organizací a informovaností svým klientům. Dokonce si začínám myslet, že součást jejího názvu Express je uveden proto, aby svoje zákazníky naštval. Takže dokud bude společnost CA využívat služeb Skyline Express, nebudu já využívat služeb CA.
Byla tato recenze užitečná? (2) (0)