Tamás Krisztián T.
Ověřená recenze (Invia.hu) Datum pobytu 29.6. - 9.7.2025 Hodnoceno: Červenec 2025
The V Luxury Resort Hodnocení: 5/5 Egypt, Sahl Hasheesh
1. Po obsazení pokoje jsem musela uklízečce říct, že nebylo vyměněno ložní prádlo, byly na něm chlupy a zapáchalo. Třešničkou na dortu bylo, že pro 2 děti nebylo vůbec žádné ložní prádlo ani ručníky, jako by netušily, co mají dělat. 2. V koupelně tekla voda ze sprchové vaničky. A zátka v kohoutku (která má být odnímatelná) nešla zavřít, takže jsem ji buď úplně vyndala, nebo voda pořádně neodtékala. 3. Klimatizace byla extrémně hlasitá, když jsem ji v noci zapnula, nemohla jsem kvůli ní spát a někdy foukala nepříjemně zapáchající vzduch. 4. Z minibaru se linul spálený zápach, když jsem otevřela skříňku, kde byl umístěn. 5. V restauraci jsme pravidelně museli čekat, než jsme vůbec dostali příbory. Stejně tak talíře, museli jsme je prakticky shánět. Téměř vždy byly k dispozici 2 prostírání pro 4 osoby. 6. V jídle pravidelně chyběl hlavní chod, prakticky jste si vždycky museli počkat i na mizernou strouhanku, o mase nemluvě. Smažili vedle sebe 4 druhy masa, a to tak moc, že všechny ohřívače byly prázdné. U jedné snídaně jsem si od jednoho z manažerů, který dohlížel na věci, a řekl to šéfkuchaři, vyžádal 2 stroužky česneku. Než šel do kuchyně pro to, šéfkuchař prošel celou restauraci a všechno udělal a poté, co jsem se po 15 minutách znovu zeptal, šel do kuchyně a po 3 minutách vyšel, že tam žádný není. V restauraci... česnek... 7. Dodám, že jsem si o další jídlo vyžádal, protože celá rodina se několik dní potýkala s průjmem, ale to je součástí problému, když cestujete do Egypta. 8. Ani slušné chování není jejich silnou stránkou: když jsme se postavili do fronty, protože všechno bylo prázdné a vedle mě čekaly na večeři 2 děti, tak nám maso prakticky hodili před nos, když cítili, že začínáme být netrpěliví. Jednou moje dítě vyšlo ze dveří s talířem v ruce a jeden z personálů k němu přišel a nechtěl ho pustit, prostě vešel před něj. 9. Také jsme si na jeden večer rezervovali restauraci à la carte. (Brazílie) Objednali jsme si předkrmy a
1. Po obsazení pokoje jsem musela uklízečce říct, že nebylo vyměněno ložní prádlo, byly na něm chlupy a zapáchalo. Třešničkou na dortu bylo, že pro 2 děti nebylo vůbec žádné ložní prádlo ani ručníky, jako by netušily, co mají dělat. 2. V koupelně tekla voda ze sprchové vaničky. A zátka v kohoutku (která má být odnímatelná) nešla zavřít, takže jsem ji buď úplně vyndala, nebo voda pořádně neodtékala. 3. Klimatizace byla extrémně hlasitá, když jsem ji v noci zapnula, nemohla jsem kvůli ní spát a někdy foukala nepříjemně zapáchající vzduch. 4. Z minibaru se linul spálený zápach, když jsem otevřela skříňku, kde byl umístěn. 5. V restauraci jsme pravidelně museli čekat, než jsme vůbec dostali příbory. Stejně tak talíře, museli jsme je prakticky shánět. Téměř vždy byly k dispozici 2 prostírání pro 4 osoby. 6. V jídle pravidelně chyběl hlavní chod, prakticky jste si vždycky museli počkat i na mizernou strouhanku, o mase nemluvě. Smažili vedle sebe 4 druhy masa, a to tak moc, že všechny ohřívače byly prázdné. U jedné snídaně jsem si od jednoho z manažerů, který dohlížel na věci, a řekl to šéfkuchaři, vyžádal 2 stroužky česneku. Než šel do kuchyně pro to, šéfkuchař prošel celou restauraci a všechno udělal a poté, co jsem se po 15 minutách znovu zeptal, šel do kuchyně a po 3 minutách vyšel, že tam žádný není. V restauraci... česnek... 7. Dodám, že jsem si o další jídlo vyžádal, protože celá rodina se několik dní potýkala s průjmem, ale to je součástí problému, když cestujete do Egypta. 8. Ani slušné chování není jejich silnou stránkou: když jsme se postavili do fronty, protože všechno bylo prázdné a vedle mě čekaly na večeři 2 děti, tak nám maso prakticky hodili před nos, když cítili, že začínáme být netrpěliví. Jednou moje dítě vyšlo ze dveří s talířem v ruce a jeden z personálů k němu přišel a nechtěl ho pustit, prostě vešel před něj. 9. Také jsme si na jeden večer rezervovali restauraci à la carte. (Brazílie) Objednali jsme si předkrmy a
Byla tato recenze užitečná? (0) (0)