let byl v pořádku, dorazili jsme včas, ale přestupový autobus měl téměř tři čtvrtě hodiny zpoždění Řidič autobusu byl agresivní, primitivní člověk.
Ubytování
Kde mám začít Když jsme se ubytovali na recepci, dali nám "mapu hotelu a ocitněte se tam! Protože tam není žádný Londýňan! Místnost páchla zatuchlým/smradlavým/nepřátelským", stěny byly špinavé, špinavé, tečkované? s nálepkami proti komárům nešly otevřít balkonové dveře a pak jsme si mysleli, že klimatizace, aha velký záblesk a to je vše pro klimatizaci Paní na recepci poslala mechanika nahoru, ale podařilo se nám vytáhnout druhou polovinu balkonové dveře s obtížemi, potvrdila, že klimatizace nefunguje, pak se zítra ráno zeptáme na recepci, která nám velmi nepřátelsky řekla, že to nedoporučuji! kdokoliv!
Strava
Restaurace měla bohatý výběr, ale všechno jídlo bylo bez chuti.
Služby hotelu
Bar u bazénu Starší pán, který obsluhoval, neměl ponětí o složení koktejlů a o zdvořilosti! S nepřátelským nervózním /nudícím hosty/ přístupem!
Tato recenze byla přeložena automaticky přes Google Translate