Júlia Müller
Ověřená recenze (Invia.hu) Datum pobytu 22.7. - 29.7.2024 Hodnoceno: Srpen 2024
Gran Melia Palacio de Isora Hodnocení: 5/5 Kanárské ostrovy, Tenerife
Cesta probíhala dobře, dokud jsme nepřistáli na Tenerife. Před cestou jsem zavolal do kanceláře, abych se zeptal na raketoplán. Velmi znuděný a nezdvořilý mladý muž mě informoval, že na příjezdu bude čekat řidič se jmenovkou. Zeptal jsem se zpět, jestli je to jisté? Není to lepší s názvem cestovní kanceláře? Odpověď byla šokující: mohlo by být. Žádný z mladíkových tipů samozřejmě nezabral, protože jsme se vynalezli a našli pobočku cestovní kanceláře na letišti a tak jsme se dostali do hotelu. Zpáteční cestu jsme nenechali náhodě, místo toho jsme jeli na letiště taxíkem. Navrhuji, že když už tam lidé nechávají tolik peněz, měli by klást větší důraz na informovanost. V hotelu byli nesmírně milí a ochotní, můžeme o nich mluvit jen v superlativech. Díky tomu zapomněl na nepříjemnosti spojené s cestováním tam a zpět. Navíc je nesmírně dobrý pocit, že mi po naší cestě domů zavolali, aby se zeptali na naši cestu - tomu říkám servis a orientace na zákazníka.
Cesta probíhala dobře, dokud jsme nepřistáli na Tenerife. Před cestou jsem zavolal do kanceláře, abych se zeptal na raketoplán. Velmi znuděný a nezdvořilý mladý muž mě informoval, že na příjezdu bude čekat řidič se jmenovkou. Zeptal jsem se zpět, jestli je to jisté? Není to lepší s názvem cestovní kanceláře? Odpověď byla šokující: mohlo by být. Žádný z mladíkových tipů samozřejmě nezabral, protože jsme se vynalezli a našli pobočku cestovní kanceláře na letišti a tak jsme se dostali do hotelu. Zpáteční cestu jsme nenechali náhodě, místo toho jsme jeli na letiště taxíkem. Navrhuji, že když už tam lidé nechávají tolik peněz, měli by klást větší důraz na informovanost. V hotelu byli nesmírně milí a ochotní, můžeme o nich mluvit jen v superlativech. Díky tomu zapomněl na nepříjemnosti spojené s cestováním tam a zpět. Navíc je nesmírně dobrý pocit, že mi po naší cestě domů zavolali, aby se zeptali na naši cestu - tomu říkám servis a orientace na zákazníka.
Ubytování
Pokoj byl velmi pěkný a čistý, mohli jsme relaxovat v pohodlí a krásném prostředí a strávit nezapomenutelný týden. Určitě se sem vrátíme.
Strava
Služba byla prvotřídní, i když nemůžeme vyzkoušet všechny restaurace v hotelu, ale to, co jsme viděli a ochutnali, bylo perfektní.
Služby hotelu
Hotel ubytovaným sliboval mnoho služeb a většinou jsme se účastnili večerních programů. Mohu s jistotou říci, že ať už zůstanete v hotelu nebo se vydáte na výlet, na Tenerife a Gran Melia se nikdy nebudete nudit. Navíc, když jsme byli na balkóně konfrontováni s vosím hnízdem, hoteloví specialisté ho ve velmi krátké době a rychle odstranili. Měli jsme jen jednu nepříjemnou zkušenost: po příjezdu nám nebyla vyzvednuta zavazadla, když jsme dorazili na pokoj. Po odbavení jsme šli na oběd a bylo nám slíbeno, že naše zavazadla budou čekat na pokoji. Bohužel to tak nebylo, vzal jsem tyhle.
Pláž
Z hotelu jsme mohli jít přímo dolů na nábřeží. Pláž byla čistá a bezpečná, opravdu jsme si to užili. Zvláštním bodem navíc je, že jsme si s sebou nemuseli brát peníze, protože jídlo zkonzumované v Beach Baru bylo možné účtovat na pokoj.
Tato recenze byla přeložena automaticky přes Google Translate
Byla tato recenze užitečná? (0) (0)