Romana D.
Ověřená recenze (Invia.cz) Datum pobytu 23.10. - 29.10.2024 Hodnoceno: Listopad 2024
Los Olivos Hodnocení: 3/5 Kanárské ostrovy, Tenerife
Místo nádherné, resort krásný, služby hotelu podprůměrné, služby CK silně podprůměrné. V podstatě nevíme, proč jsme si platili CK, když pro nás nic neudělala. Po příletu do destinace jsme si delegáta museli najít, aby nám dal do ruky obálku a řekl nám číslo stanoviště autobusu, který nás prý doveze do hotelu. Autobus nás vysadil i se zavazadly v kopci, cca 250 m nad hotelem, řidič řekl, že dál nepojede, že máme jít "tam dolů". Po delegátce jsme požadovali pouze čas odjezdu na letiště. Byla velice nepříjemná, odbyla nás s tím, že máme v obálce QR kód, tak ať si to najdeme. Našli jsme. Pro jistotu jsme ale opět oslovili delegátku, abychom se dozvěděli, zda autobus, který nás poveze na letiště, nás vyzvedne u hotelu. Bylo nám řečeno, že ne, že máme jít "nahoru, tam, kde nás autobus i vysadil". Zkrátím to, na místě jsme byli o 10 minut dříve než byl určený čas a čekali jsme tam 30 minut. Nikdo nás nevyzvedl. Museli jsme jet taxíkem na vlastní náklady. Když jsme si na letišti u CK stěžovali, tak se nám jeden z delegátů doslova vysmál.
Místo nádherné, resort krásný, služby hotelu podprůměrné, služby CK silně podprůměrné. V podstatě nevíme, proč jsme si platili CK, když pro nás nic neudělala. Po příletu do destinace jsme si delegáta museli najít, aby nám dal do ruky obálku a řekl nám číslo stanoviště autobusu, který nás prý doveze do hotelu. Autobus nás vysadil i se zavazadly v kopci, cca 250 m nad hotelem, řidič řekl, že dál nepojede, že máme jít "tam dolů". Po delegátce jsme požadovali pouze čas odjezdu na letiště. Byla velice nepříjemná, odbyla nás s tím, že máme v obálce QR kód, tak ať si to najdeme. Našli jsme. Pro jistotu jsme ale opět oslovili delegátku, abychom se dozvěděli, zda autobus, který nás poveze na letiště, nás vyzvedne u hotelu. Bylo nám řečeno, že ne, že máme jít "nahoru, tam, kde nás autobus i vysadil". Zkrátím to, na místě jsme byli o 10 minut dříve než byl určený čas a čekali jsme tam 30 minut. Nikdo nás nevyzvedl. Museli jsme jet taxíkem na vlastní náklady. Když jsme si na letišti u CK stěžovali, tak se nám jeden z delegátů doslova vysmál.
Ubytování
Ubytování bylo průměrné, starší zařízení, zvláště v koupelně. Čistota byla také průměrná a denní úklid spočíval pouze v ustlání postele a vynesení koše. Terpve, když jsme požádali o výměnu všech ručníků, byly nám 1x za celou dobu pobytu 2 ručníky vyměněny.
Strava
Jídlo nám chutnalo, pouze zmíním jako minus 3x za sebou stále tutéž polévku.
Služby hotelu
Úklid na pokojích slabý, v areálu ale čisto. Obsluha v restauraci u bazénu neochotná, bez zájmu, pomalá. Měli jsme zaplaceno all inclusive ale prakticky téměř nic nebylo možné si v restauraci dát. Všechno"nešlo" a všechno byl problém. Káva, voda, pivo,....., pouze kdo přišel s penězi, byl obsloužen. Na co jsme měli zaplaceno all inclusive? Nepožadovali jsme nic zvláštního, běžné zmiňované nápoje.
Pláž
Blízká, hezká, poměrně čistá.
Byla tato recenze užitečná? (0) (0)