Na dovolenou do tohoto hotelu jsme jeli s manželkou začátkem května. Já jsem v tomto hotelu byl již v roce 2005. Je to o poznání horší, což je dáno i celkovou aktuální situací na Kubě, takže nelze vše vyčíst hotelu samotnému. I přesto, že jsme neočekávali evropský standard služeb, jsme ale byli spíše zklamaní, než nadšení. Z vyprávění turistů ubytovaných v jiných hotelích jsme nabyli dojmu, že kvalita služeb na Kubě obecně v poslední době velmi upadá. Kuba je velmi chudá země, která je příliš drahá na to, co nabízí.
Ubytování
Hotel už má své nejlepší časy za sebou. Potenciál pro zlepšení člověk vidí na každém rohu. Z hlediska hygienických podmínek je to katastrofa. Klimatizace plná plísní, časté výpadky služeb prádelny způsobily, že si hosté často nemohli vyměnit ručníky na pláž. Na pokojích to bylo s ručníky stejné - když byly, vyměnili, když ne, dali Vám jich tam polovinu, nebo nevyměnili vůbec.
Asi nejhorší věc, která nás v tomto hotelu potkala, byli švábi. Potkáte je na pokoji, ale i v jídelně, a to už je na pováženou. Personál hotelu dělá, že se nic neděje, na informacích vám slíbí, že všechno vyřeší, ale tím celý problém pro ně končí.
Strava
Z pohledu stravy je to slabý průměr. Je to dáno možná i dostupností různých druhů potravin na Kubě obecně, ale určitě by se dalo s trochou invence kuchaře vymyslet něco víc, než jen fazole s rýží a zmrazené ryby pohozené na gril. Zákusků byla spousta druhů, ale všechny chutnaly stejně mdle.
Jídelna je plná much, které vás obtěžují u každého jídla. Někdy to bylo až na hranici snesitelnosti. V hlavní jídelně je také možnost využít terasu, avšak pro neustálé nálety dotěrných ptáků jsme si tuto možnost nechali rádi ujít. Krom toho se ptáci vyskytovali i uvnitř jídelny, kdy nebylo nic neobvyklého, že uzobávali přímo z vystavených pokrmů. Opět toto nikdo neřešil.
Služby hotelu
Celkově na nás hotel neudělal dobrý dojem a rozhodně se do něj nevrátíme. Všude vás obklopuje pocit, že za služby "all inclusive" si ještě musíte připlatit dýškem, aby byly alespoň trochu na úrovni. Zejména na barech je to znát nejvíce. Porouchaný přístroj na překódování nefunkčních karet k pokojům nebyli schopní opravit 3 (!) dny. Naše jediné štěstí bylo, že jsme bydleli v přízemí a chodili jsme do pokoje přes terasu, kterou jsme pro tento účel museli nechat neustále otevřenou.