Lilianna P.
Ověřená recenze (Invia.cz) Datum pobytu 6.6. - 13.6.2024 Hodnoceno: Červen 2024
Lindos Imperial Hodnocení: 5/5 Řecko, Rhodos
Byli jsme dvě rodiny (4 dospělí a dvě roční děti). Kvůli dětem jsme si schválně vybrali pokoje s bazény a chtěli je mít vedle sebe. Už před podpisem smlouvy jsem výslovně požádala o zahrnutí tohoto požadavku. Týden před odjezdem jsem volala do hotelu, abych se ujistila, že pokoje vedle sebe opravdu budeme mít. Bylo mi sděleno, že o našem požadavku nic neví, ale že ho tam určitě přidají pro toho, kdo bude pokoje přidělovat.
Poté jsem volala do cestovní kanceláře, abych se ujistila, že jsem vedena pod správným jménem, protože mi v hotelu řekli, že jsem vedena pod jménem za svobodna. V CK mě sice ujistili, že jsem vedena pod správným jménem, ale o požadavku na pokoje vedle sebe tam nic neměli, takže to zahrnuli do poznámek.
Po dvouhodinovém letu na Rhodos nás čekalo další překvapení - jízda autobusem trvala 2,5 hodiny! Autobus divně kroužil před hotely, kde nikdo nevystupoval. Věděli jsme, že náš hotel je dál od letiště, ale že pojedeme 2,5 hodiny, tedy déle než samotný let, to bylo strašné.
Po příjezdu na hotel jsme zjistili, že check-in je až od 15:00, takže jsme tam s dětmi, vyřízení z cesty, museli ještě sedět a čekat. Samozřejmě nikdo o našem požadavku "mít pokoje vedle sebe" nic nevěděl. To už jsme se trochu rozčílili a začali věci rázněji řešit. Do 20:00 jsme pokoje vedle sebe měli, najednou to šlo. Nicméně pokoje byly ve špatném stavu: nefungoval telefon na recepci, držák na toaletní papír visel vytržený ze zdi, obklad bazénu se rozpadal a byly kousky na dně bazénu, potrhané sítě ve dveřích na terasu apod.
Co bylo ale asi nejhorší, neustále nefungovaly karty na otevírání dveří. Tím se začal náš dovolenkový kolotoč řešení na recepci, vůbec jsme si neodpočinuli, protože běhat s uřvaným dítětem docela velký kus na recepci, že vám nefunguje karta, je pocit, který nepřeju nikomu. Musím ale uznat jednání hotelu, měli zájem s námi celou situaci řešit a nabídli nám výměnu pokojů. To jsme nakonec přijali a na poslední dva dny se přestěhovali.
Byli jsme dvě rodiny (4 dospělí a dvě roční děti). Kvůli dětem jsme si schválně vybrali pokoje s bazény a chtěli je mít vedle sebe. Už před podpisem smlouvy jsem výslovně požádala o zahrnutí tohoto požadavku. Týden před odjezdem jsem volala do hotelu, abych se ujistila, že pokoje vedle sebe opravdu budeme mít. Bylo mi sděleno, že o našem požadavku nic neví, ale že ho tam určitě přidají pro toho, kdo bude pokoje přidělovat.
Poté jsem volala do cestovní kanceláře, abych se ujistila, že jsem vedena pod správným jménem, protože mi v hotelu řekli, že jsem vedena pod jménem za svobodna. V CK mě sice ujistili, že jsem vedena pod správným jménem, ale o požadavku na pokoje vedle sebe tam nic neměli, takže to zahrnuli do poznámek.
Po dvouhodinovém letu na Rhodos nás čekalo další překvapení - jízda autobusem trvala 2,5 hodiny! Autobus divně kroužil před hotely, kde nikdo nevystupoval. Věděli jsme, že náš hotel je dál od letiště, ale že pojedeme 2,5 hodiny, tedy déle než samotný let, to bylo strašné.
Po příjezdu na hotel jsme zjistili, že check-in je až od 15:00, takže jsme tam s dětmi, vyřízení z cesty, museli ještě sedět a čekat. Samozřejmě nikdo o našem požadavku "mít pokoje vedle sebe" nic nevěděl. To už jsme se trochu rozčílili a začali věci rázněji řešit. Do 20:00 jsme pokoje vedle sebe měli, najednou to šlo. Nicméně pokoje byly ve špatném stavu: nefungoval telefon na recepci, držák na toaletní papír visel vytržený ze zdi, obklad bazénu se rozpadal a byly kousky na dně bazénu, potrhané sítě ve dveřích na terasu apod.
Co bylo ale asi nejhorší, neustále nefungovaly karty na otevírání dveří. Tím se začal náš dovolenkový kolotoč řešení na recepci, vůbec jsme si neodpočinuli, protože běhat s uřvaným dítětem docela velký kus na recepci, že vám nefunguje karta, je pocit, který nepřeju nikomu. Musím ale uznat jednání hotelu, měli zájem s námi celou situaci řešit a nabídli nám výměnu pokojů. To jsme nakonec přijali a na poslední dva dny se přestěhovali.
Ubytování
Hotel dle mého názoru kdysi býval pětihvězdičkový, ale zdá se, že se do něj už neinvestují peníze, nebo se čeká na větší rekonstrukci – nevím. Opotřebení a nefunkčnost mnoha věcí jsou patrné. Pokoje, jak jsem zmínila výše, byly ve špatném stavu. K tomu se přidávají nefunkční a rozbité toalety, nepořádek okolo, prosklený výtah, do kterého praží slunce, ale nemá klimatizaci, a bezbariérové cesty, které najednou končí nebo je uprostřed sloup.
Celkově hotel působí zanedbaně a jeho stav zdaleka neodpovídá pětihvězdičkovému standardu.
Strava
Jídlo bylo velmi dobré a rozmanité. I když se některé pokrmy opakovaly, nemám k tomu víceméně co vytknout. Nejlepší obsluha byla v baru na pláži – byli milí a přívětiví. To se bohužel nedá říct o obsluze u activity bazénu, kde byli občas docela arogantní. Také jsme využili tříkrát á la carte restauraci, což bylo super a moc doporučuji hlavne WOK.
Služby hotelu
Byla jsem překvapena, že si nikde nemůžeme doplnit lahve s pitím. Delegátka CK mi řekla, že ani u ultra all inclusive to v Řecku není běžné. Mně to přijde postavené na hlavu. Na pokoj byste měli dostat 6 velkých PET lahví s vodou, další jsou za příplatek 5 eur. My jsme museli kvůli jednomu pokoji, který byl přichystaný až kolem 20:00, volat na recepci, protože jsme je nedostali. Na recepci byly mladé dívky, které s námi měly řešit vzniklé situace (byla jsem třeba třikrát za den něco řešit), ale neuměly moc dobře anglicky. Nicméně měli tam speciální oddělení na spokojenost zákazníků, kde k celé situaci přistupovali velmi profesionálně a snažili se nám opravdu vyjít vstříc. Také mě zklamal shuttle cart, který jsme si několikrát objednali a někdy prostě nepřijel.
Pláž
Bar na pláži byl skvělý, ale samotná pláž byla více kamenitá než písčitá, což omezovalo přístup do moře. Určitě byly vhodné boty do vody, jinak byste se tam těžko dostali, protože jsou tam opravdu velké kameny. Byli jsme z pláže dost zklamaní, a proto jsme tam s dětmi byli asi dvakrát. Když si zajedete kousek autem, najdete tam nádherné písčité pláže. Je škoda, že tento hotel nemá něco podobného.
Byla tato recenze užitečná? (0) (1)