Katarzyna K.
Ověřená recenze (Travelplanet.pl) Datum pobytu 27.9. - 4.10.2024 Hodnoceno: Říjen 2024
Captains Hotel Hodnocení: 3/5 Řecko, Zakynthos
Po příjezdu do hotelu byla celá skupina seřazena před vchodem, kde se je polský manažer nepokusil pozdravit, ale pouze definoval pravidla a zákazy platné v zařízení. Nenechal mě hned zkontrolovat na pokoji (i když už bylo pozdě večer), ale nařídil nám jít na večeři. Po večeři na recepci, kde bylo nutné zaplatit daň za ubytování (o čemž organizátor zájezdu předem informoval), vyjádřil stejný vedoucí velké rozhořčení nad tím, že hosté u sebe nemají hotovost a nařídil jim jít do Bankomat na výletě, jinak by platbu neakceptoval (i když poblíž byl terminál platební karty). Podotýkám, že na všech místech ostrova (kromě autobusů MHD) jsme platili kartou, všude byly k dispozici platební terminály, nebyly vůbec žádné problémy. Směšné chování manažera zkazilo první dojem z hotelu hned od začátku. Hotel se zdá zchátralý a podinvestovaný. Svou polohou na vysokém kopci je dle mého názoru nevhodný pro lidi s malými dětmi nebo seniory; hotel nenabízí žádnou kyvadlovou autobusovou dopravu do centra nebo na pláž. Zřejmě jsme tam byli v poslední skupině před sezónním uzavřením hotelu, protože jsme tam byli kvůli celkovému úklidu zařízení (odstranění závěsů, mytí oken, skládání židlí a stolů, označení již vyčištěných prostor jako nepřístupných), což považuji naprostá netaktnost a nedostatek respektu k hostům.
Po příjezdu do hotelu byla celá skupina seřazena před vchodem, kde se je polský manažer nepokusil pozdravit, ale pouze definoval pravidla a zákazy platné v zařízení. Nenechal mě hned zkontrolovat na pokoji (i když už bylo pozdě večer), ale nařídil nám jít na večeři. Po večeři na recepci, kde bylo nutné zaplatit daň za ubytování (o čemž organizátor zájezdu předem informoval), vyjádřil stejný vedoucí velké rozhořčení nad tím, že hosté u sebe nemají hotovost a nařídil jim jít do Bankomat na výletě, jinak by platbu neakceptoval (i když poblíž byl terminál platební karty). Podotýkám, že na všech místech ostrova (kromě autobusů MHD) jsme platili kartou, všude byly k dispozici platební terminály, nebyly vůbec žádné problémy. Směšné chování manažera zkazilo první dojem z hotelu hned od začátku. Hotel se zdá zchátralý a podinvestovaný. Svou polohou na vysokém kopci je dle mého názoru nevhodný pro lidi s malými dětmi nebo seniory; hotel nenabízí žádnou kyvadlovou autobusovou dopravu do centra nebo na pláž. Zřejmě jsme tam byli v poslední skupině před sezónním uzavřením hotelu, protože jsme tam byli kvůli celkovému úklidu zařízení (odstranění závěsů, mytí oken, skládání židlí a stolů, označení již vyčištěných prostor jako nepřístupných), což považuji naprostá netaktnost a nedostatek respektu k hostům.
Ubytování
Hotelový pokoj byl celkem čistý, ale záchod v koupelně protékal, umyvadlo a zrcadlo bylo popraskané a špatně připevněné, na stěnách spousta hmyzu, vana jako by nebyla vůbec umytá po předchozích hostech (fleky z mycího gelu a vlasů v odtoku).
Strava
Při každém jídle se podávaly přesně stejné pokrmy (když jste šli na snídani, věděli jste, co budete mít k obědu a večeři). Jediná podávaná zelenina byla rajčata. Kromě oliv zde nejsou žádné možnosti místní kuchyně. Stravování není v žádném případě vhodné pro děti, přestože je hotel inzerován jako "ideální pro rodiny s dětmi".
Služby hotelu
Žádné hotelové služby jsme nevyužívali.
Pláž
Popis obsahoval informace o blízkosti hotelu k pláži. Ve skutečnosti to bylo asi 15 minut. procházka na neposečenou mýtinu, kde byla lehátka a plážový pás byl v podstatě 2x5 m pás písku a štěrku s přístupem do vody. Na nejbližší skutečnou pláž (Banana Beach - široká a dlouhá, čistá, písečná pláž s plážovými bary) jste se museli dostat městskou hromadnou dopravou nebo pronajatým dopravním prostředkem (cca 15 minut jízdy).
Tato recenze byla přeložena automaticky přes Google Translate
Byla tato recenze užitečná? (0) (0)