Petr P.
Ověřená recenze (Invia.cz) Datum pobytu 22.8. - 31.8.2025 Hodnoceno: Září 2025
Htop Planamar Hodnocení: 3/5 Španělsko, Costa del Maresme
Začnu prvním dojmem, kdy jsme řešili nákup ubytování u cestovní agentury.
Několik týdnů předem jsme si zakoupili zájezd a ubytování v hotelu Summer Sun. Bohužel týden před odjezdem, kdy už jsme měli vše zaplacené a zařízené, nám bylo oznámeno, že v hotelu není volná kapacita. To ale nebyla pravda, protože jsme si ověřili u jiných cestovních kanceláří, že pokoje k dispozici byly.
Agentura nám tedy nabídla náhradní hotel za stejnou cenu. Upřímně, budova spíše připomínala panelák než hotel vhodný pro dovolenou – něco takového jsem opravdu nečekal. Nakonec jsme asi tři dny před odjezdem zvolili hotel H·TOP Planamar. Doufal jsem, že půjde o slušný hotel, ale bohužel jsem se mýlil.
Hned po příjezdu jsme se setkali s jinou rodinou, která původně měla být v H·TOP Planamar, ale 3 dny před odjezdem jim bylo oznámeno, že budou ubytovaní v Summer Sun. Na recepci pak zjistili, že měli špatně zabukovaný hotel a ve skutečnosti měli být jen jednu noc v Summer Sun a zbytek pobytu v Planamaru. Celé to působilo jako naprostý zmatek a neprofesionální přístup.
Delegátka
Podle cestovní smlouvy jsme měli mít delegáta, ale hned po prvním telefonátu jsem se dozvěděl, že delegátkou je někdo úplně jiný, než bylo uvedeno. Sama nás ani nekontaktovala ohledně informační schůzky – museli jsme jí volat my. Přitom pro nás, kteří jsme ve Španělsku byli poprvé, byly informace důležité.
Když se přítelkyně ptala na výlety, dostali jsme jen kusé informace. Ceny byly přemrštěné – stejné výlety jsme našli i za třetinovou cenu. A i když jsme si některé zakoupili (plavba lodí do Tossy de Mar, výlet autobusem do Marinelandu), podrobnosti jsme nedostali. Bylo nám řečeno jen, že loď „poznáme“ na pláži a že autobus „zastavuje u hotelu“. Jak loď nebo autobus vypadají, kde přesně zastavují – to jsme se nedozvěděli. Přítelkyně musela delegátce volat i dvacetkrát, aby se alespoň něco dozvěděla. Nakonec nám více poradila delegátka úplně jiné cestovky než ta naše.
Kvůli nedostatečným informacím jsme v Marinelandu nestihli část programu – autobus měl zpoždění
Začnu prvním dojmem, kdy jsme řešili nákup ubytování u cestovní agentury.
Několik týdnů předem jsme si zakoupili zájezd a ubytování v hotelu Summer Sun. Bohužel týden před odjezdem, kdy už jsme měli vše zaplacené a zařízené, nám bylo oznámeno, že v hotelu není volná kapacita. To ale nebyla pravda, protože jsme si ověřili u jiných cestovních kanceláří, že pokoje k dispozici byly.
Agentura nám tedy nabídla náhradní hotel za stejnou cenu. Upřímně, budova spíše připomínala panelák než hotel vhodný pro dovolenou – něco takového jsem opravdu nečekal. Nakonec jsme asi tři dny před odjezdem zvolili hotel H·TOP Planamar. Doufal jsem, že půjde o slušný hotel, ale bohužel jsem se mýlil.
Hned po příjezdu jsme se setkali s jinou rodinou, která původně měla být v H·TOP Planamar, ale 3 dny před odjezdem jim bylo oznámeno, že budou ubytovaní v Summer Sun. Na recepci pak zjistili, že měli špatně zabukovaný hotel a ve skutečnosti měli být jen jednu noc v Summer Sun a zbytek pobytu v Planamaru. Celé to působilo jako naprostý zmatek a neprofesionální přístup.
Delegátka
Podle cestovní smlouvy jsme měli mít delegáta, ale hned po prvním telefonátu jsem se dozvěděl, že delegátkou je někdo úplně jiný, než bylo uvedeno. Sama nás ani nekontaktovala ohledně informační schůzky – museli jsme jí volat my. Přitom pro nás, kteří jsme ve Španělsku byli poprvé, byly informace důležité.
Když se přítelkyně ptala na výlety, dostali jsme jen kusé informace. Ceny byly přemrštěné – stejné výlety jsme našli i za třetinovou cenu. A i když jsme si některé zakoupili (plavba lodí do Tossy de Mar, výlet autobusem do Marinelandu), podrobnosti jsme nedostali. Bylo nám řečeno jen, že loď „poznáme“ na pláži a že autobus „zastavuje u hotelu“. Jak loď nebo autobus vypadají, kde přesně zastavují – to jsme se nedozvěděli. Přítelkyně musela delegátce volat i dvacetkrát, aby se alespoň něco dozvěděla. Nakonec nám více poradila delegátka úplně jiné cestovky než ta naše.
Kvůli nedostatečným informacím jsme v Marinelandu nestihli část programu – autobus měl zpoždění
Ubytování
Ubytování
První pokoj, který jsme dostali, byl plesnivý, špinavý a neuklizený. Výhled jsme měli do zdi, hned pod oknem byl vývod z kuchyně, takže celý pokoj zapáchal. Vana byla plná vlasů, povlečení mělo cizí chlupy, skříň zatuchlá a zapáchající.
Druhý pokoj byl sice lepší, ale i tam byla plíseň v koupelně, prach na podlaze a špinavá lednička. Nebyly k dispozici police ani skříňky, takže jsme museli vše skladovat v kufrech. Deky, které jsme měli ve skříni, zapáchaly tak, že se nedaly použít. Balkon byl celý ulepený, plný vajglů a ptačího trusu. Každé ráno tam navíc přilétalo hejno holubů, takže se tam prakticky nedalo vyjít.
Hluk v hotelu byl neúnosný – děti běhaly po chodbách i po půlnoci, dospělí hlučeli opilí ještě déle. Jedna rodina dokonce ve 3:30 ráno dělala při check-inu takový hluk, že se nedalo spát.
Úklid pokojů byl naprosto nedostatečný – během pobytu nám pokoj vytřeli jen jednou, ručníky a toaletní papír jsme museli opakovaně vyžadovat na recepci.
Strava
Strava
Jídlo bylo průměrné, ale velkým problémem bylo nádobí. Talíře, skleničky i příbory byly často špinavé – zbytky jídla, zaschlé omáčky. Když si přítelkyně vybírala čistší talíře, manažerka jídelny jí řekla, že je to „normální“. To rozhodně neodpovídá standardu hotelu.
Služby hotelu
Delegátka
Podle cestovní smlouvy jsme měli mít delegáta, ale hned po prvním telefonátu jsem se dozvěděl, že delegátkou je někdo úplně jiný, než bylo uvedeno. Sama nás ani nekontaktovala ohledně informační schůzky – museli jsme jí volat my. Přitom pro nás, kteří jsme ve Španělsku byli poprvé, byly informace důležité.
Když se přítelkyně ptala na výlety, dostali jsme jen kusé informace. Ceny byly přemrštěné – stejné výlety jsme našli i za třetinovou cenu. A i když jsme si některé zakoupili (plavba lodí do Tossy de Mar, výlet autobusem do Marinelandu), podrobnosti jsme nedostali. Bylo nám řečeno jen, že loď „poznáme“ na pláži a že autobus „zastavuje u hotelu“. Jak loď nebo autobus vypadají, kde přesně zastavují – to jsme se nedozvěděli. Přítelkyně musela delegátce volat i dvacetkrát, aby se alespoň něco dozvěděla. Nakonec nám více poradila delegátka úplně jiné cestovky než ta naše.
Kvůli nedostatečným informacím jsme v Marinelandu nestihli část programu – autobus měl zpoždění a kapacita byla omezená.
Pláž
Okolí hotelu
Pláž byla plná odpadků, v moři plavaly hygienické potřeby a okolí hotelu nepříjemně zapáchalo močí.
Dokonce i když jsme chtěli jednou využít balíček „piknik“ místo oběda, protože jsme jeli na výlet, odmítli nám ho vydat – prý jsme požádali po 19. hodině, ačkoli šlo jen o několik minut.
Byla tato recenze užitečná? (2) (0)