Hotel Htop Planamar

Hodnocení: 3/5

Španělsko, Costa del Maresme, Malgrat de Mar

Zákazníci zatím nehodnotili tento hotel Hotel je nehodnocen

Zobrazit všechny recenze

Rating 0,0 / 5

Invy, AI asistent Invia vygeneroval obsah na základě zákaznických recenzí

V centru Písečná pláž 50 m Animační programy a živá hudba Chutná kuchyně

Více o ubytování

od 9 315 za os.

Vyberte termín

Vybrali jsme pro vás

Jste flexibilní? Vyberte si levnější měsíc a ušetřete!

Graf ukazuje předpokládaný vývoj cen zájezdu v následujících měsících.

Jednotlivé sloupce zobrazují minimální cenu za osobu v daném měsíci. Cena se může lišit v závislosti na délce zájezdu.

Vyberte si termín

Neoficiální popis ubytování

Poloha

Prázdninový hotel se nachází jen 50 metrů od krásné písčité pláže. Je ideálním místem pro zábavnou dovolenou na katalánském pobřeží Costa Maresme v letovisku Malgrat de Mar.

Vybavení

K vybavení hotelu patří recepce nonstop, výtah, venkovní bazén a sluneční terasa s lehátky, zahrada, dětské hřiště, miniklub. Restaurace, bar, TV a video sál, úschovna zavazadel, prádelna, obchůdek. Tělocvična, kulečník, herna. Internet k dispozici. Hotel nabízí denní a večerní animace. Možnost parkování a využití sprch v den odjezdu. Bezbariérový přístup pro invalidy.

Ubytování

K dispozici jsou jednolůžkové pokojea dvoulůžkové pokoje: vana, WC, satelitní TV, chladnička, klimatizace a balkon. Rodinné pokoje: 2 dvoulůžkové pokoje bez propojovacích dveří.

Strava

Polopenze formou švédských stolů. Plná penze nebo all inclusive za příplatek. All inclusive zahrnuje snídaně, obědy, večeře a místní alko a nealko, svačinky, zmrzlina pro děti na baru, vše 11:00-22:00.

Služby

Ve venkovním areálu se nachází bazén. V hotelu se pořádá animační program.

Pláž

Písčitá pláž. Pronájem lehátek a slunečníků na místě.

Neoficiální popis ubytování

Informace o hotelu

Recenze ubytování

Dobré (na základě 90 hodnocení)

Informace o ověřování recenzí

Hodnocení 3,7 / 5

Ubytování 3,3 / 5

Strava 3,7 / 5

Okolí 4,3 / 5

Cena 3,6 / 5

Tento hotel je 51. nejlépe hodnoceným hotelem z celkového počtu 163 v Costa del Maresme.

Petr P.

Hodnocení 1,3 / 5

Ověřená recenze (Invia.cz) Datum pobytu 22.8. - 31.8.2025 Hodnoceno: Září 2025

Htop Planamar Hodnocení: 3/5 Španělsko, Costa del Maresme

Začnu prvním dojmem, kdy jsme řešili nákup ubytování u cestovní agentury.

Několik týdnů předem jsme si zakoupili zájezd a ubytování v hotelu Summer Sun. Bohužel týden před odjezdem, kdy už jsme měli vše zaplacené a zařízené, nám bylo oznámeno, že v hotelu není volná kapacita. To ale nebyla pravda, protože jsme si ověřili u jiných cestovních kanceláří, že pokoje k dispozici byly.

Agentura nám tedy nabídla náhradní hotel za stejnou cenu. Upřímně, budova spíše připomínala panelák než hotel vhodný pro dovolenou – něco takového jsem opravdu nečekal. Nakonec jsme asi tři dny před odjezdem zvolili hotel H·TOP Planamar. Doufal jsem, že půjde o slušný hotel, ale bohužel jsem se mýlil.

Hned po příjezdu jsme se setkali s jinou rodinou, která původně měla být v H·TOP Planamar, ale 3 dny před odjezdem jim bylo oznámeno, že budou ubytovaní v Summer Sun. Na recepci pak zjistili, že měli špatně zabukovaný hotel a ve skutečnosti měli být jen jednu noc v Summer Sun a zbytek pobytu v Planamaru. Celé to působilo jako naprostý zmatek a neprofesionální přístup.

Delegátka

Podle cestovní smlouvy jsme měli mít delegáta, ale hned po prvním telefonátu jsem se dozvěděl, že delegátkou je někdo úplně jiný, než bylo uvedeno. Sama nás ani nekontaktovala ohledně informační schůzky – museli jsme jí volat my. Přitom pro nás, kteří jsme ve Španělsku byli poprvé, byly informace důležité.

Když se přítelkyně ptala na výlety, dostali jsme jen kusé informace. Ceny byly přemrštěné – stejné výlety jsme našli i za třetinovou cenu. A i když jsme si některé zakoupili (plavba lodí do Tossy de Mar, výlet autobusem do Marinelandu), podrobnosti jsme nedostali. Bylo nám řečeno jen, že loď „poznáme“ na pláži a že autobus „zastavuje u hotelu“. Jak loď nebo autobus vypadají, kde přesně zastavují – to jsme se nedozvěděli. Přítelkyně musela delegátce volat i dvacetkrát, aby se alespoň něco dozvěděla. Nakonec nám více poradila delegátka úplně jiné cestovky než ta naše.

Kvůli nedostatečným informacím jsme v Marinelandu nestihli část programu – autobus měl zpoždění

Začnu prvním dojmem, kdy jsme řešili nákup ubytování u cestovní agentury.

Několik týdnů předem jsme si zakoupili zájezd a ubytování v hotelu Summer Sun. Bohužel týden před odjezdem, kdy už jsme měli vše zaplacené a zařízené, nám bylo oznámeno, že v hotelu není volná kapacita. To ale nebyla pravda, protože jsme si ověřili u jiných cestovních kanceláří, že pokoje k dispozici byly.

Agentura nám tedy nabídla náhradní hotel za stejnou cenu. Upřímně, budova spíše připomínala panelák než hotel vhodný pro dovolenou – něco takového jsem opravdu nečekal. Nakonec jsme asi tři dny před odjezdem zvolili hotel H·TOP Planamar. Doufal jsem, že půjde o slušný hotel, ale bohužel jsem se mýlil.

Hned po příjezdu jsme se setkali s jinou rodinou, která původně měla být v H·TOP Planamar, ale 3 dny před odjezdem jim bylo oznámeno, že budou ubytovaní v Summer Sun. Na recepci pak zjistili, že měli špatně zabukovaný hotel a ve skutečnosti měli být jen jednu noc v Summer Sun a zbytek pobytu v Planamaru. Celé to působilo jako naprostý zmatek a neprofesionální přístup.

Delegátka

Podle cestovní smlouvy jsme měli mít delegáta, ale hned po prvním telefonátu jsem se dozvěděl, že delegátkou je někdo úplně jiný, než bylo uvedeno. Sama nás ani nekontaktovala ohledně informační schůzky – museli jsme jí volat my. Přitom pro nás, kteří jsme ve Španělsku byli poprvé, byly informace důležité.

Když se přítelkyně ptala na výlety, dostali jsme jen kusé informace. Ceny byly přemrštěné – stejné výlety jsme našli i za třetinovou cenu. A i když jsme si některé zakoupili (plavba lodí do Tossy de Mar, výlet autobusem do Marinelandu), podrobnosti jsme nedostali. Bylo nám řečeno jen, že loď „poznáme“ na pláži a že autobus „zastavuje u hotelu“. Jak loď nebo autobus vypadají, kde přesně zastavují – to jsme se nedozvěděli. Přítelkyně musela delegátce volat i dvacetkrát, aby se alespoň něco dozvěděla. Nakonec nám více poradila delegátka úplně jiné cestovky než ta naše.

Kvůli nedostatečným informacím jsme v Marinelandu nestihli část programu – autobus měl zpoždění

Ubytování 1,3 / 5

Strava 1,0 / 5

Okolí 2,0 / 5

Cena 1,0 / 5

Ubytování
Ubytování

První pokoj, který jsme dostali, byl plesnivý, špinavý a neuklizený. Výhled jsme měli do zdi, hned pod oknem byl vývod z kuchyně, takže celý pokoj zapáchal. Vana byla plná vlasů, povlečení mělo cizí chlupy, skříň zatuchlá a zapáchající.

Druhý pokoj byl sice lepší, ale i tam byla plíseň v koupelně, prach na podlaze a špinavá lednička. Nebyly k dispozici police ani skříňky, takže jsme museli vše skladovat v kufrech. Deky, které jsme měli ve skříni, zapáchaly tak, že se nedaly použít. Balkon byl celý ulepený, plný vajglů a ptačího trusu. Každé ráno tam navíc přilétalo hejno holubů, takže se tam prakticky nedalo vyjít.

Hluk v hotelu byl neúnosný – děti běhaly po chodbách i po půlnoci, dospělí hlučeli opilí ještě déle. Jedna rodina dokonce ve 3:30 ráno dělala při check-inu takový hluk, že se nedalo spát.

Úklid pokojů byl naprosto nedostatečný – během pobytu nám pokoj vytřeli jen jednou, ručníky a toaletní papír jsme museli opakovaně vyžadovat na recepci.

Strava
Strava

Jídlo bylo průměrné, ale velkým problémem bylo nádobí. Talíře, skleničky i příbory byly často špinavé – zbytky jídla, zaschlé omáčky. Když si přítelkyně vybírala čistší talíře, manažerka jídelny jí řekla, že je to „normální“. To rozhodně neodpovídá standardu hotelu.

Služby hotelu
Delegátka

Podle cestovní smlouvy jsme měli mít delegáta, ale hned po prvním telefonátu jsem se dozvěděl, že delegátkou je někdo úplně jiný, než bylo uvedeno. Sama nás ani nekontaktovala ohledně informační schůzky – museli jsme jí volat my. Přitom pro nás, kteří jsme ve Španělsku byli poprvé, byly informace důležité.

Když se přítelkyně ptala na výlety, dostali jsme jen kusé informace. Ceny byly přemrštěné – stejné výlety jsme našli i za třetinovou cenu. A i když jsme si některé zakoupili (plavba lodí do Tossy de Mar, výlet autobusem do Marinelandu), podrobnosti jsme nedostali. Bylo nám řečeno jen, že loď „poznáme“ na pláži a že autobus „zastavuje u hotelu“. Jak loď nebo autobus vypadají, kde přesně zastavují – to jsme se nedozvěděli. Přítelkyně musela delegátce volat i dvacetkrát, aby se alespoň něco dozvěděla. Nakonec nám více poradila delegátka úplně jiné cestovky než ta naše.

Kvůli nedostatečným informacím jsme v Marinelandu nestihli část programu – autobus měl zpoždění a kapacita byla omezená.

Pláž
Okolí hotelu

Pláž byla plná odpadků, v moři plavaly hygienické potřeby a okolí hotelu nepříjemně zapáchalo močí.

Dokonce i když jsme chtěli jednou využít balíček „piknik“ místo oběda, protože jsme jeli na výlet, odmítli nám ho vydat – prý jsme požádali po 19. hodině, ačkoli šlo jen o několik minut.

Byla tato recenze užitečná? (2) (0)

Daniel

Hodnocení 2,2 / 5

Ověřená recenze (Invia.cz) Datum pobytu 19.8. - 25.8.2025 Hodnoceno: Srpen 2025

Htop Planamar Hodnocení: 3/5 Španělsko, Costa del Maresme

Celkový dojem z dovolené máme dobrý

Celkový dojem z dovolené máme dobrý

Ubytování 2,0 / 5

Strava 2,0 / 5

Okolí 3,0 / 5

Cena 1,5 / 5

Ubytování
Ubytování je ochuzené.

Pokoje jsou malé a určitě je zde co zlepšovat

Strava
Strava v ubytování bylo hodně jednostranné, pořád to stejné dokola. Okolo je ale mnoho restaurací kde vaří vážně dobře a stojí za to si zajít jinam.

Služby hotelu
Celkový dojem hotelu je dost neutrální, příště pojedeme určitě jinam

Pláž
Pláž je kousek od hotelu. Je čistá a celkově docela pěkná, jen by tu mohlo být více atrakcí. Pokud chcete mít zážitky tak musíte jinam.

Byla tato recenze užitečná? (0) (0)

Filtrovat recenze

Petr P.

Hodnocení 1,3 / 5

Ověřená recenze (Invia.cz) Datum pobytu 22.8. - 31.8.2025 Hodnoceno: Září 2025

Htop Planamar Hodnocení: 3/5 Španělsko, Costa del Maresme

Začnu prvním dojmem, kdy jsme řešili nákup ubytování u cestovní agentury.

Několik týdnů předem jsme si zakoupili zájezd a ubytování v hotelu Summer Sun. Bohužel týden před odjezdem, kdy už jsme měli vše zaplacené a zařízené, nám bylo oznámeno, že v hotelu není volná kapacita. To ale nebyla pravda, protože jsme si ověřili u jiných cestovních kanceláří, že pokoje k dispozici byly.

Agentura nám tedy nabídla náhradní hotel za stejnou cenu. Upřímně, budova spíše připomínala panelák než hotel vhodný pro dovolenou – něco takového jsem opravdu nečekal. Nakonec jsme asi tři dny před odjezdem zvolili hotel H·TOP Planamar. Doufal jsem, že půjde o slušný hotel, ale bohužel jsem se mýlil.

Hned po příjezdu jsme se setkali s jinou rodinou, která původně měla být v H·TOP Planamar, ale 3 dny před odjezdem jim bylo oznámeno, že budou ubytovaní v Summer Sun. Na recepci pak zjistili, že měli špatně zabukovaný hotel a ve skutečnosti měli být jen jednu noc v Summer Sun a zbytek pobytu v Planamaru. Celé to působilo jako naprostý zmatek a neprofesionální přístup.

Delegátka

Podle cestovní smlouvy jsme měli mít delegáta, ale hned po prvním telefonátu jsem se dozvěděl, že delegátkou je někdo úplně jiný, než bylo uvedeno. Sama nás ani nekontaktovala ohledně informační schůzky – museli jsme jí volat my. Přitom pro nás, kteří jsme ve Španělsku byli poprvé, byly informace důležité.

Když se přítelkyně ptala na výlety, dostali jsme jen kusé informace. Ceny byly přemrštěné – stejné výlety jsme našli i za třetinovou cenu. A i když jsme si některé zakoupili (plavba lodí do Tossy de Mar, výlet autobusem do Marinelandu), podrobnosti jsme nedostali. Bylo nám řečeno jen, že loď „poznáme“ na pláži a že autobus „zastavuje u hotelu“. Jak loď nebo autobus vypadají, kde přesně zastavují – to jsme se nedozvěděli. Přítelkyně musela delegátce volat i dvacetkrát, aby se alespoň něco dozvěděla. Nakonec nám více poradila delegátka úplně jiné cestovky než ta naše.

Kvůli nedostatečným informacím jsme v Marinelandu nestihli část programu – autobus měl zpoždění

Začnu prvním dojmem, kdy jsme řešili nákup ubytování u cestovní agentury.

Několik týdnů předem jsme si zakoupili zájezd a ubytování v hotelu Summer Sun. Bohužel týden před odjezdem, kdy už jsme měli vše zaplacené a zařízené, nám bylo oznámeno, že v hotelu není volná kapacita. To ale nebyla pravda, protože jsme si ověřili u jiných cestovních kanceláří, že pokoje k dispozici byly.

Agentura nám tedy nabídla náhradní hotel za stejnou cenu. Upřímně, budova spíše připomínala panelák než hotel vhodný pro dovolenou – něco takového jsem opravdu nečekal. Nakonec jsme asi tři dny před odjezdem zvolili hotel H·TOP Planamar. Doufal jsem, že půjde o slušný hotel, ale bohužel jsem se mýlil.

Hned po příjezdu jsme se setkali s jinou rodinou, která původně měla být v H·TOP Planamar, ale 3 dny před odjezdem jim bylo oznámeno, že budou ubytovaní v Summer Sun. Na recepci pak zjistili, že měli špatně zabukovaný hotel a ve skutečnosti měli být jen jednu noc v Summer Sun a zbytek pobytu v Planamaru. Celé to působilo jako naprostý zmatek a neprofesionální přístup.

Delegátka

Podle cestovní smlouvy jsme měli mít delegáta, ale hned po prvním telefonátu jsem se dozvěděl, že delegátkou je někdo úplně jiný, než bylo uvedeno. Sama nás ani nekontaktovala ohledně informační schůzky – museli jsme jí volat my. Přitom pro nás, kteří jsme ve Španělsku byli poprvé, byly informace důležité.

Když se přítelkyně ptala na výlety, dostali jsme jen kusé informace. Ceny byly přemrštěné – stejné výlety jsme našli i za třetinovou cenu. A i když jsme si některé zakoupili (plavba lodí do Tossy de Mar, výlet autobusem do Marinelandu), podrobnosti jsme nedostali. Bylo nám řečeno jen, že loď „poznáme“ na pláži a že autobus „zastavuje u hotelu“. Jak loď nebo autobus vypadají, kde přesně zastavují – to jsme se nedozvěděli. Přítelkyně musela delegátce volat i dvacetkrát, aby se alespoň něco dozvěděla. Nakonec nám více poradila delegátka úplně jiné cestovky než ta naše.

Kvůli nedostatečným informacím jsme v Marinelandu nestihli část programu – autobus měl zpoždění

Ubytování 1,3 / 5

Strava 1,0 / 5

Okolí 2,0 / 5

Cena 1,0 / 5

Ubytování
Ubytování

První pokoj, který jsme dostali, byl plesnivý, špinavý a neuklizený. Výhled jsme měli do zdi, hned pod oknem byl vývod z kuchyně, takže celý pokoj zapáchal. Vana byla plná vlasů, povlečení mělo cizí chlupy, skříň zatuchlá a zapáchající.

Druhý pokoj byl sice lepší, ale i tam byla plíseň v koupelně, prach na podlaze a špinavá lednička. Nebyly k dispozici police ani skříňky, takže jsme museli vše skladovat v kufrech. Deky, které jsme měli ve skříni, zapáchaly tak, že se nedaly použít. Balkon byl celý ulepený, plný vajglů a ptačího trusu. Každé ráno tam navíc přilétalo hejno holubů, takže se tam prakticky nedalo vyjít.

Hluk v hotelu byl neúnosný – děti běhaly po chodbách i po půlnoci, dospělí hlučeli opilí ještě déle. Jedna rodina dokonce ve 3:30 ráno dělala při check-inu takový hluk, že se nedalo spát.

Úklid pokojů byl naprosto nedostatečný – během pobytu nám pokoj vytřeli jen jednou, ručníky a toaletní papír jsme museli opakovaně vyžadovat na recepci.

Strava
Strava

Jídlo bylo průměrné, ale velkým problémem bylo nádobí. Talíře, skleničky i příbory byly často špinavé – zbytky jídla, zaschlé omáčky. Když si přítelkyně vybírala čistší talíře, manažerka jídelny jí řekla, že je to „normální“. To rozhodně neodpovídá standardu hotelu.

Služby hotelu
Delegátka

Podle cestovní smlouvy jsme měli mít delegáta, ale hned po prvním telefonátu jsem se dozvěděl, že delegátkou je někdo úplně jiný, než bylo uvedeno. Sama nás ani nekontaktovala ohledně informační schůzky – museli jsme jí volat my. Přitom pro nás, kteří jsme ve Španělsku byli poprvé, byly informace důležité.

Když se přítelkyně ptala na výlety, dostali jsme jen kusé informace. Ceny byly přemrštěné – stejné výlety jsme našli i za třetinovou cenu. A i když jsme si některé zakoupili (plavba lodí do Tossy de Mar, výlet autobusem do Marinelandu), podrobnosti jsme nedostali. Bylo nám řečeno jen, že loď „poznáme“ na pláži a že autobus „zastavuje u hotelu“. Jak loď nebo autobus vypadají, kde přesně zastavují – to jsme se nedozvěděli. Přítelkyně musela delegátce volat i dvacetkrát, aby se alespoň něco dozvěděla. Nakonec nám více poradila delegátka úplně jiné cestovky než ta naše.

Kvůli nedostatečným informacím jsme v Marinelandu nestihli část programu – autobus měl zpoždění a kapacita byla omezená.

Pláž
Okolí hotelu

Pláž byla plná odpadků, v moři plavaly hygienické potřeby a okolí hotelu nepříjemně zapáchalo močí.

Dokonce i když jsme chtěli jednou využít balíček „piknik“ místo oběda, protože jsme jeli na výlet, odmítli nám ho vydat – prý jsme požádali po 19. hodině, ačkoli šlo jen o několik minut.

Byla tato recenze užitečná? (2) (0)

Daniel

Hodnocení 2,2 / 5

Ověřená recenze (Invia.cz) Datum pobytu 19.8. - 25.8.2025 Hodnoceno: Srpen 2025

Htop Planamar Hodnocení: 3/5 Španělsko, Costa del Maresme

Celkový dojem z dovolené máme dobrý

Celkový dojem z dovolené máme dobrý

Ubytování 2,0 / 5

Strava 2,0 / 5

Okolí 3,0 / 5

Cena 1,5 / 5

Ubytování
Ubytování je ochuzené.

Pokoje jsou malé a určitě je zde co zlepšovat

Strava
Strava v ubytování bylo hodně jednostranné, pořád to stejné dokola. Okolo je ale mnoho restaurací kde vaří vážně dobře a stojí za to si zajít jinam.

Služby hotelu
Celkový dojem hotelu je dost neutrální, příště pojedeme určitě jinam

Pláž
Pláž je kousek od hotelu. Je čistá a celkově docela pěkná, jen by tu mohlo být více atrakcí. Pokud chcete mít zážitky tak musíte jinam.

Byla tato recenze užitečná? (0) (0)

Kateřina Kučerová

Hodnocení 1,5 / 5

Ověřená recenze (Invia.cz) Datum pobytu 19.8. - 24.8.2025 Hodnoceno: Srpen 2025

Htop Planamar Hodnocení: 3/5 Španělsko, Costa del Maresme

Hotel špatný , hlučný papírové zdi tak že slyšíte z vedlejšího pokoje i šeptání . A kapacita hotelu neodpovídá míst v jídelně tak že na večeři můžete čekat až do prvního patra přirovnala bych to frontě ve školní jídelně .

Hotel špatný , hlučný papírové zdi tak že slyšíte z vedlejšího pokoje i šeptání . A kapacita hotelu neodpovídá míst v jídelně tak že na večeři můžete čekat až do prvního patra přirovnala bych to frontě ve školní jídelně .

Ubytování 0,5 / 5

Strava 1,5 / 5

Okolí 3,5 / 5

Cena 0,5 / 5

Ubytování
Špatný

Strava
Jidlo dobré

Služby hotelu
Na fen musíte dat zalohu

Pláž
Dobrá , dostupnost bezva

Byla tato recenze užitečná? (0) (0)

Roman V.

Hodnocení 4,0 / 5

Ověřená recenze (Invia.cz) Datum pobytu 10.8. - 14.8.2025 Hodnoceno: Srpen 2025

Htop Planamar Hodnocení: 3/5 Španělsko, Costa del Maresme

Velká výhoda vlakového spojení do Barcelony. Vlaky jezdí každých 30 min.

Velká výhoda vlakového spojení do Barcelony. Vlaky jezdí každých 30 min.

Ubytování 4,0 / 5

Strava 4,5 / 5

Okolí 3,5 / 5

Cena 4,0 / 5

Ubytování
Skromné, starší, ale nic rozbitého a vše funkční. Stěny jsou opravdu velmi slabé a je vše slyšet. Pořádek na jedničku.

Strava
Snídaně pořád stejné, ale výběr dostačující. Za mě a rodinu obědy a večeře velmi chutné

Pláž
Není přeplněná, lidí akorát. Ceny slunečníků a lehátek po 8€

Byla tato recenze užitečná? (1) (0)

Lukáš T.

Hodnocení 2,9 / 5

Ověřená recenze (Invia.cz) Datum pobytu 3.8. - 9.8.2025 Hodnoceno: Srpen 2025

Htop Planamar Hodnocení: 3/5 Španělsko, Costa del Maresme

Zpožděné lety, zpožděné transfery. jen pro info - instrukce v němčině, další komunikace pouze v angličtině nebo španělštině)

Nejhorší je čekání v 40°C

Při příletu vás pošlou na parkoviště a čekáte na bus. Parkoviště je polootevřené nehne se tam vzduch, dusno..a to jsme přilétli v v noci.

Po příjezdu autobusu se zjistilo, že chybí dva hosté, které měli přiletět letem z Amsteredamu. Let z NL byl opožděn a tak jsme čekali dál. Po odjezdu z letiště už jsme celou dobu žádnou delegátku neviděli.

Autobusák nás vyhodil po 3 hod v noci na zastávce asi 200 - 300m od hotelu, ani nevylez z autobusu a odjel. Nebylo to daleko, ale neřekl ani směr, kde hotel je.

Po příjezdu na hotel i když jsme měli all-inc. nebylo nebylo žádné občerstvení (alespoň voda na recepci nebo na pokoji)

Odjezd byl v podobném duchu jako příjezd - autobus zpořděný asi o 40 min., čekáte na autobusové zastávce bez ničeho ve 40°C.

Na letišti nás začali odbavovat, ale neotevřeli nám letadlo, protože letadlo mělo technickou poruchu. Zůstali jsme v proskleném "nástupním rukávu" bez klimy asi 30 min"

Zpožděné lety, zpožděné transfery. jen pro info - instrukce v němčině, další komunikace pouze v angličtině nebo španělštině)

Nejhorší je čekání v 40°C

Při příletu vás pošlou na parkoviště a čekáte na bus. Parkoviště je polootevřené nehne se tam vzduch, dusno..a to jsme přilétli v v noci.

Po příjezdu autobusu se zjistilo, že chybí dva hosté, které měli přiletět letem z Amsteredamu. Let z NL byl opožděn a tak jsme čekali dál. Po odjezdu z letiště už jsme celou dobu žádnou delegátku neviděli.

Autobusák nás vyhodil po 3 hod v noci na zastávce asi 200 - 300m od hotelu, ani nevylez z autobusu a odjel. Nebylo to daleko, ale neřekl ani směr, kde hotel je.

Po příjezdu na hotel i když jsme měli all-inc. nebylo nebylo žádné občerstvení (alespoň voda na recepci nebo na pokoji)

Odjezd byl v podobném duchu jako příjezd - autobus zpořděný asi o 40 min., čekáte na autobusové zastávce bez ničeho ve 40°C.

Na letišti nás začali odbavovat, ale neotevřeli nám letadlo, protože letadlo mělo technickou poruchu. Zůstali jsme v proskleném "nástupním rukávu" bez klimy asi 30 min"

Ubytování 2,0 / 5

Strava 4,5 / 5

Okolí 4,0 / 5

Cena 1,0 / 5

Ubytování
- Vybavení asi tak z 80-90. let minulého století

- příčky mezi pokolji tenké, slyšíte, co se děje o dva pokoje

- spaní pod chlupatou dekou

Hotel jinak čistý,

Recepce, bar, hotelová restaurace a zahrádka o.k. bez námitek

Strava
strava dobrá, neměl jsem námitek

Služby hotelu
veškerý personál bez problému

Pláž
Blízko hotelu do 100m (musíte projít podchodem pod železnicí a silnicí), podchody jsou cca po 200m

Pláž písečná a velká, při vstupu do moře písek s kamínky.

Moře rychle klesá, 4-5m od břehu nestačíte.

Vlaková zastávka cca 250m - můžete jet přímo do Barcelony nebo opačným směrem s přestupem do Girony dál až do prvního města ve Francii..

Byla tato recenze užitečná? (2) (0)

Nenašli jste zájezd, který odpovídá všem vašim očekáváním?

Zavolejte nám nebo spusťte live chat a zařídíme vám báječnou dovolenou, na kterou budete vzpomínat dlouhou dobu.

Jsme k zastižení Po-Pá 7:00-22:00; So-Ne 8:00-22:00.

226 000 250

Mapa a lokalita

Doba letu

02:00 h

Popis

Costa del Maresme, znamená "Mořské pobřeží" a je jím označovaná oblast ležící asi 30km severně od Barcelony až po Blanes, kterým začíná Costa Brava. Na rozdíl od Costa Brava se tato část pobřeží vyznačuje dlouhými a širokými písečnými plážemi. Jednotlivé letoviska jsou propojené vlakem, trať vede přímo po pobřeží a většinou odděluje hotely od pláže. Jsou ideálním pomocníkem pro ty, kdo mají rádi individuální toulání a poznávání okolí. Také zde najdete velké množství kulturních a zábavních podniků, akvaparků a sportovních center.
  • Doba letu z Prahy Doba letu z Prahy 02:00

Počasí

Aktuální počasí

  • Teplota 21 °C v noci 14 °C

  • Teplota vzduchu 26 °C

  • Teplota vody 24 °C

Předpověď na další dny

  • Zítra 18 °C v noci 13 °C

  • Čtvrtek 19 °C v noci 15 °C

Měsíce vhodné na dovolenou v této destinaci

  • Nejlepší
  • Dobrý
  • Mimosezóna
  1. Leden: Mimosezóna
  2. Únor: Mimosezóna
  3. Březen: Mimosezóna
  4. Duben: Mimosezóna
  5. Květen: Dobrý
  6. Červen: Nejlepší
  7. Červenec: Nejlepší
  8. Srpen: Nejlepší
  9. Září: Nejlepší
  10. Říjen: Dobrý
  11. Listopad: Mimosezóna
  12. Prosinec: Mimosezóna

Další hotely, které by vás mohly zaujmout