Vladislava K.
Ověřená recenze (Invia.cz) Datum pobytu 31.5. - 7.6.2025 Hodnoceno: Červen 2025
Ramada Hotel & Suites by Wyndham Hodnocení: 3/5 Španělsko, Costa Del Sol
CK....... nám úplně zkazila dovolenou, nekompetentní, resortu a místních podmínek neznalá delegátka, navíc velmi neochotná. Až na letišti v Malaze jsme pochopili, co znamená delegát na telefonu. V místě se vůbec nenachází, je někde v ČR a vůbec se neorientuje v resortu, na který ho ustanovili. Po příletu na letiště, letadlo i výdej zavazadel bylo zpožděno, nás nikdo nečekal u stánku, který byl uveden v propozicích. Kontaktovali jsme delegáta na telefonním čísle uvedeném v propozicích a jediná odpověď byla, zda jsme četli propozice. Po vysvětlení naší situace a dotazu, jak bude naši situaci řešit, řekla, že čeká až se vymluvim a opět nás poslala k výše uvedenému stánku. Po nějaké době přišla paní, které jsme ukázali doklad pro přepravu a ta nám sdělila, že nás už nepřipraví, protože jsme nebyli včas u jejich stánku a už mají další odvoz, zpoždění letadla nebrala v potaz. Jak je možné, že když se klient nedostaví na zaplacený odvoz, nedají nikomu vědět, nezajímají se o to, zda let proběhl v pořádku, jak to má CK........ zorganizované? Kontaktovali jsme delagátku, ale opět jsme se nedomluvili. Po více jak 3 hodinách na letišti jsme se rozhodli odjet na vlastní náklady taxíkem. Celá dovolená probíhala v obdobném duchu. Delagátka absolutně neznalá s ničím nám nepomohla. Nakonec jsme zjistili, že kdybychom si objednali dovolenou sami, bez CK, ušetřili bychom peníze i nervy.
CK....... nám úplně zkazila dovolenou, nekompetentní, resortu a místních podmínek neznalá delegátka, navíc velmi neochotná. Až na letišti v Malaze jsme pochopili, co znamená delegát na telefonu. V místě se vůbec nenachází, je někde v ČR a vůbec se neorientuje v resortu, na který ho ustanovili. Po příletu na letiště, letadlo i výdej zavazadel bylo zpožděno, nás nikdo nečekal u stánku, který byl uveden v propozicích. Kontaktovali jsme delegáta na telefonním čísle uvedeném v propozicích a jediná odpověď byla, zda jsme četli propozice. Po vysvětlení naší situace a dotazu, jak bude naši situaci řešit, řekla, že čeká až se vymluvim a opět nás poslala k výše uvedenému stánku. Po nějaké době přišla paní, které jsme ukázali doklad pro přepravu a ta nám sdělila, že nás už nepřipraví, protože jsme nebyli včas u jejich stánku a už mají další odvoz, zpoždění letadla nebrala v potaz. Jak je možné, že když se klient nedostaví na zaplacený odvoz, nedají nikomu vědět, nezajímají se o to, zda let proběhl v pořádku, jak to má CK........ zorganizované? Kontaktovali jsme delagátku, ale opět jsme se nedomluvili. Po více jak 3 hodinách na letišti jsme se rozhodli odjet na vlastní náklady taxíkem. Celá dovolená probíhala v obdobném duchu. Delagátka absolutně neznalá s ničím nám nepomohla. Nakonec jsme zjistili, že kdybychom si objednali dovolenou sami, bez CK, ušetřili bychom peníze i nervy.
Ubytování
Ubytování bylo moc pěkné, apartmánový dům, se zahradou a bazénem.
Strava
Strava byla hrozná, kdo čeká středomořskou kuchyni má smůlu, rezort je přizpůsoben anglické klientele. Snídaně docela jdou, pokud se domluvíte anglicky nebo španělsky. Večeře formou menu, výběr ze stálého jídelního lístku ze 6 jídel, 4 mají jako přílohu hranolky, 5 jídlo karí, 6 jídlo zapečené těstoviny, které už další dny nebyly.
Služby hotelu
Dostačující, opět pokud mluvíte anglicky nebo španělsky.
Pláž
Na pláži nebyly nabízeny žádné služby, lehátka, sprchy, občerstvení, neexistuje. Resort se nachází ve velmi vysokém, kopcovitém terénu asi 500 metrů od moře, takže se nedá z ubytováni donést téměř nic.
Byla tato recenze užitečná? (0) (0)