Po příjezdu na letiště jsme obdrželi od gelegáta obálku, která obsahovala pouze telefonní kontakt na něj. Nic víc. Jen informace o tom, že tam mají být nabídky výletů a další infromace. Do transferu z letiště nám zavolal na mobil řidiče, abychom mu napsali hned po příjezdu na hotel. Špatná čeština, špatná angličtina, špatný signál, špatná komunikace.
Na recepci jsem si vyposlehli, že máme hradit stravu našemu nezletilému synovi, tudíž, že máme pouze 3x all inclusive, i když jsem měli uhrazeno za všechny 4 osoby. Museli jsme si stěžovat, abychom se domohli pásky na ruku pro všechny!
Delegáta jsme už nepotkali, vždy napsal, že přijede, že později, že kdy budeme na pokoji, ať na něj čekáme. To byl výsměch! Asi se tím bavil. Psal, že je pro nás 24/7. Žádná nabídka, psal, že co chceme, ať mu napíšeme.
Delegát-služba, která byla zaplacena a nebyla vůbec naplněna. Když jsme mu napsali, že se obrátíme na CK, napsal že klidně.
Po dvou dnech komunikace utichla, jen tu a tam napsal jak se nám vede.
Tyto komplikace u uhrazeného zájezdu s půlročním předtihem považujeme za chybu CK.