Zákazník nechtěl zveřejnit své jméno
Ověřená recenze (Invia.cz) Datum pobytu 5.10. - 11.10.2024 Hodnoceno: Říjen 2024
Iberostar Mehari Djerba Hodnocení: 4/5 Tunisko, Djerba
Služby a servis hotelu jsou na nejvyšší úrovni. Velice profesionální personál, od recepčních přes číšníky, barmany a po pokojské. Většina pracovníků hotelu mluvila, nebo rozuměla německy a anglicky. Francouzština je pochopitelně samozřejmostí.
Služby a servis hotelu jsou na nejvyšší úrovni. Velice profesionální personál, od recepčních přes číšníky, barmany a po pokojské. Většina pracovníků hotelu mluvila, nebo rozuměla německy a anglicky. Francouzština je pochopitelně samozřejmostí.
Ubytování
Pokoje čistě a každý den perfektně uklizené.
Strava
Strava pestrá a velmi chutná. Vybere si každý, včetně vegetariánů. Dokonce bylo v nabídce i jídlo z vepřového masa. A neskutečně široká nabídka zákusků a dezertů.
Služby hotelu
Služby hotelu jsou na nejvyšší úrovni, 5* standard.
Pláž
Bohužel někteří hosté hotelu ještě před snídaní "obsazovali" lehátka na pláži ručníky, takže již po 9:30 nebylo snadné najít na pláži volné lehátko.
Byla tato recenze užitečná? (0) (0)