Calimera Delfino Beach Resort & Spa Hodnocení: 4/5
od 16 990 Kč za os.
Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu
od 16 990 Kč za os.
od 15 490 Kč za os.
od 19 690 Kč za os.
od 21 390 Kč za os.
Graf ukazuje předpokládaný vývoj cen zájezdu v následujících měsících.
Jednotlivé sloupce zobrazují minimální cenu za osobu v daném měsíci. Cena se může lišit v závislosti na délce zájezdu.
Podprůměrné (na základě 7 hodnocení)
Tento hotel je 53. nejlépe hodnoceným hotelem z celkového počtu 178 v Hammamet.
Daniela H.
Ověřená recenze (Invia.cz) Datum pobytu 8.9. - 17.9.2023 Hodnoceno: Září 2023
Golden Tulip Taj Sultan Hodnocení: 5/5 Tunisko, Hammamet
Bylo to fantastické
Bylo to fantastické
Ubytování
Pokoj byl prostorný , čistý, žádná plíseň, špína ani hmyz. Postel nemá chybu. S balkónu byl výhled na zahradu a moře, krása. K posezeni byly 2 židle a stolek.
Koupelna čistá, vana se skleněnou zástěnou . Všude i v pokoji zrcadla.WC zvlášť, vše funkční bez problémů
Strava
Pestrá strava, ryby, maso kuřecí, hovězí, vegetariánská strava, pizza, grilování, ovoce, výborné zåkusky, snídaně vejce na všechny způsoby, salámy, sýry , zelenina, není co vytknout.
Služby hotelu
Denně úklid pokoje, výměna ručníků , vše v pořádku. Wifi funkční neustále. Bazén čistý, lehátka dostatek, každý večer kulturní program.
Pláž
Pláž u hotelu.denně uklizená, lehátka volné, hlídač na pláži. Plazovy bar jsme nevyužili, ale 20 metrů od pláže je bar u bazénu, zde vše co si vzpomenete a ochotně podáváno.
Byla tato recenze užitečná? (0) (0)
Petr Jakubec
Ověřená recenze (Invia.cz) Datum pobytu 13.7. - 19.7.2023 Hodnoceno: Červenec 2023
Golden Tulip Taj Sultan Hodnocení: 5/5 Tunisko, Hammamet
Po příletu do Tuniska jsme na hotel již autobusem jeli sami bez delegátky. Ubytovávali jsme se opět sami (kolem 16:00 hod.). Pokoj, který nám recepční přidělil byl strašný. Okamžitě jsme informovali delegátku o nevyhovujícím ubytování a pokoj jsem šel reklamovat na recepci. Recepční mi slíbil, že se pokusí vyměnit pokoj, ale až druhý den po 15:00 hodině. Delegátka mi při telefonickém hovoru sdělila, že můžeme pokoj reklamovat a zažádat o změnu hotelu, ale že změnu musí potvrdit Praha, vedení cestovní kanceláře. Požádal jsem jí ať to udělá. Sdělila mi, že na druhý den při schůzce v hotelu ve 14:30 vše vyřešíme. Nevyřešili jsme nic. Na schůzce nám řekla, že Praha změnu hotelu schválila, ale při ověření volné kapacity nového hotelu (na informační schůzce) zjistila, že hotel je prý plný a tudíž se změna hotelu nemůže uskutečnit. Toliko konec anabáze zůstáváme v původním hotelu. Naštěstí nám recepční pokoj vyměnil. O kvalitě ubytování píši jinde. Z dovolené nám řešení problémů sebralo dva dny. Manželce se úsměv vrátil až v polovině dovolené. Nakonec jsme si odpočinuli a dovolená jak katastrofálně začala, tak vcelku průměrně plynula a skončila. Ale za nás za oba konstatování. Naše nejhorší dovolená. A to jsme byli v hotelu, který má 5 hvězd a cestovní kancelář jej inzeruje jako nově zrekonstruovaný!!!! Při schůzce s delegátkou, když jsme jí ukazovali fotky, se manželka zeptala "Vy byste si takovou dovolenou vybrala?" odpověď byla "Ne". Vybírali jsme hotel a místo podle nabídky cestovní agentury a cestovní kanceláře, dostatečně včas a podle informací. Bohužel informace nejsou pravdivé a některé jsou nesdělovány. Jako například, že převažuje arabská klientela, nápisy ve francouzštině, neodpovídá standardům 5 hvězd apod. A zájezd také nebyl zadarmo. Očekával bych mnohem lepší přístup CK a jejich delegáta. No potrestám je hlubokým opovržením a už s nimi na dovolenou nepojedu. Takže milá CK XY s Vámi do Tuniska už ne. A to jsme tam byli už počtvrté.
Po příletu do Tuniska jsme na hotel již autobusem jeli sami bez delegátky. Ubytovávali jsme se opět sami (kolem 16:00 hod.). Pokoj, který nám recepční přidělil byl strašný. Okamžitě jsme informovali delegátku o nevyhovujícím ubytování a pokoj jsem šel reklamovat na recepci. Recepční mi slíbil, že se pokusí vyměnit pokoj, ale až druhý den po 15:00 hodině. Delegátka mi při telefonickém hovoru sdělila, že můžeme pokoj reklamovat a zažádat o změnu hotelu, ale že změnu musí potvrdit Praha, vedení cestovní kanceláře. Požádal jsem jí ať to udělá. Sdělila mi, že na druhý den při schůzce v hotelu ve 14:30 vše vyřešíme. Nevyřešili jsme nic. Na schůzce nám řekla, že Praha změnu hotelu schválila, ale při ověření volné kapacity nového hotelu (na informační schůzce) zjistila, že hotel je prý plný a tudíž se změna hotelu nemůže uskutečnit. Toliko konec anabáze zůstáváme v původním hotelu. Naštěstí nám recepční pokoj vyměnil. O kvalitě ubytování píši jinde. Z dovolené nám řešení problémů sebralo dva dny. Manželce se úsměv vrátil až v polovině dovolené. Nakonec jsme si odpočinuli a dovolená jak katastrofálně začala, tak vcelku průměrně plynula a skončila. Ale za nás za oba konstatování. Naše nejhorší dovolená. A to jsme byli v hotelu, který má 5 hvězd a cestovní kancelář jej inzeruje jako nově zrekonstruovaný!!!! Při schůzce s delegátkou, když jsme jí ukazovali fotky, se manželka zeptala "Vy byste si takovou dovolenou vybrala?" odpověď byla "Ne". Vybírali jsme hotel a místo podle nabídky cestovní agentury a cestovní kanceláře, dostatečně včas a podle informací. Bohužel informace nejsou pravdivé a některé jsou nesdělovány. Jako například, že převažuje arabská klientela, nápisy ve francouzštině, neodpovídá standardům 5 hvězd apod. A zájezd také nebyl zadarmo. Očekával bych mnohem lepší přístup CK a jejich delegáta. No potrestám je hlubokým opovržením a už s nimi na dovolenou nepojedu. Takže milá CK XY s Vámi do Tuniska už ne. A to jsme tam byli už počtvrté.
Ubytování
Původní pokoj katastrofa. Byl cítit zatuchlinou, špinavý. Výhled do zahrady žádný. Nefunkční dveře na balkon (nešly uzamknout). V koupelně plíseň a špína. Chyběl trezor. Minibar byla pouze prázdná lednice. V koupelně byl pouze jeden ručník. A po první noci se pode mnou propadla postel. Viz foto
Vyměněný pokoj byl již znatelně čistší, pouze utržené prkénko od záchodu, rozbitý kryt ovládání klimatizace ale ta fungovala, a nefunkční trezor. Postel už se nepropadla a ručníky nám v průběhu týdne doplňovali vždy, když jsme je upozornili, že zase nejsou.
Strava
Strava byla vcelku dobrá. Docela hodně zeleniny, různé saláty, různé maso, těstoviny, pečivo, ovoce, sladkosti. Dalo se vybrat.
Služby hotelu
Hotel plný arabských hostů. Bílých evropanů jen málo. I delegátka se divila, že je tam velmi mnoho arabů. Také nápisy v hotelu byly výhradně v arabštině a ve francouzštině. U jídel docela problém. Zase to bylo dobrodružství, když jste nevěděli co jíte (žabí stehýnka, chobotnice ????). Fakt jsme nevěděli. Možná dobře.
Bar v pohodě, obsluha se snažila i když moc nestíhala.
Pláž
Pláž byla perfektní, moře čisté a teplé. Odpoledne už trochu špinavější, ale to bylo tím denním provozem. Objevovaly se tam i medúzy, ale koupat se dalo celkem bezpečně. A moře bylo pěkně barevné - mnoho různobarevných igelitů a papírových obalů.
Byla tato recenze užitečná? (1) (0)
Filtrovat recenze
Daniela H.
Ověřená recenze (Invia.cz) Datum pobytu 8.9. - 17.9.2023 Hodnoceno: Září 2023
Golden Tulip Taj Sultan Hodnocení: 5/5 Tunisko, Hammamet
Bylo to fantastické
Bylo to fantastické
Ubytování
Pokoj byl prostorný , čistý, žádná plíseň, špína ani hmyz. Postel nemá chybu. S balkónu byl výhled na zahradu a moře, krása. K posezeni byly 2 židle a stolek.
Koupelna čistá, vana se skleněnou zástěnou . Všude i v pokoji zrcadla.WC zvlášť, vše funkční bez problémů
Strava
Pestrá strava, ryby, maso kuřecí, hovězí, vegetariánská strava, pizza, grilování, ovoce, výborné zåkusky, snídaně vejce na všechny způsoby, salámy, sýry , zelenina, není co vytknout.
Služby hotelu
Denně úklid pokoje, výměna ručníků , vše v pořádku. Wifi funkční neustále. Bazén čistý, lehátka dostatek, každý večer kulturní program.
Pláž
Pláž u hotelu.denně uklizená, lehátka volné, hlídač na pláži. Plazovy bar jsme nevyužili, ale 20 metrů od pláže je bar u bazénu, zde vše co si vzpomenete a ochotně podáváno.
Byla tato recenze užitečná? (0) (0)
Petr Jakubec
Ověřená recenze (Invia.cz) Datum pobytu 13.7. - 19.7.2023 Hodnoceno: Červenec 2023
Golden Tulip Taj Sultan Hodnocení: 5/5 Tunisko, Hammamet
Po příletu do Tuniska jsme na hotel již autobusem jeli sami bez delegátky. Ubytovávali jsme se opět sami (kolem 16:00 hod.). Pokoj, který nám recepční přidělil byl strašný. Okamžitě jsme informovali delegátku o nevyhovujícím ubytování a pokoj jsem šel reklamovat na recepci. Recepční mi slíbil, že se pokusí vyměnit pokoj, ale až druhý den po 15:00 hodině. Delegátka mi při telefonickém hovoru sdělila, že můžeme pokoj reklamovat a zažádat o změnu hotelu, ale že změnu musí potvrdit Praha, vedení cestovní kanceláře. Požádal jsem jí ať to udělá. Sdělila mi, že na druhý den při schůzce v hotelu ve 14:30 vše vyřešíme. Nevyřešili jsme nic. Na schůzce nám řekla, že Praha změnu hotelu schválila, ale při ověření volné kapacity nového hotelu (na informační schůzce) zjistila, že hotel je prý plný a tudíž se změna hotelu nemůže uskutečnit. Toliko konec anabáze zůstáváme v původním hotelu. Naštěstí nám recepční pokoj vyměnil. O kvalitě ubytování píši jinde. Z dovolené nám řešení problémů sebralo dva dny. Manželce se úsměv vrátil až v polovině dovolené. Nakonec jsme si odpočinuli a dovolená jak katastrofálně začala, tak vcelku průměrně plynula a skončila. Ale za nás za oba konstatování. Naše nejhorší dovolená. A to jsme byli v hotelu, který má 5 hvězd a cestovní kancelář jej inzeruje jako nově zrekonstruovaný!!!! Při schůzce s delegátkou, když jsme jí ukazovali fotky, se manželka zeptala "Vy byste si takovou dovolenou vybrala?" odpověď byla "Ne". Vybírali jsme hotel a místo podle nabídky cestovní agentury a cestovní kanceláře, dostatečně včas a podle informací. Bohužel informace nejsou pravdivé a některé jsou nesdělovány. Jako například, že převažuje arabská klientela, nápisy ve francouzštině, neodpovídá standardům 5 hvězd apod. A zájezd také nebyl zadarmo. Očekával bych mnohem lepší přístup CK a jejich delegáta. No potrestám je hlubokým opovržením a už s nimi na dovolenou nepojedu. Takže milá CK XY s Vámi do Tuniska už ne. A to jsme tam byli už počtvrté.
Po příletu do Tuniska jsme na hotel již autobusem jeli sami bez delegátky. Ubytovávali jsme se opět sami (kolem 16:00 hod.). Pokoj, který nám recepční přidělil byl strašný. Okamžitě jsme informovali delegátku o nevyhovujícím ubytování a pokoj jsem šel reklamovat na recepci. Recepční mi slíbil, že se pokusí vyměnit pokoj, ale až druhý den po 15:00 hodině. Delegátka mi při telefonickém hovoru sdělila, že můžeme pokoj reklamovat a zažádat o změnu hotelu, ale že změnu musí potvrdit Praha, vedení cestovní kanceláře. Požádal jsem jí ať to udělá. Sdělila mi, že na druhý den při schůzce v hotelu ve 14:30 vše vyřešíme. Nevyřešili jsme nic. Na schůzce nám řekla, že Praha změnu hotelu schválila, ale při ověření volné kapacity nového hotelu (na informační schůzce) zjistila, že hotel je prý plný a tudíž se změna hotelu nemůže uskutečnit. Toliko konec anabáze zůstáváme v původním hotelu. Naštěstí nám recepční pokoj vyměnil. O kvalitě ubytování píši jinde. Z dovolené nám řešení problémů sebralo dva dny. Manželce se úsměv vrátil až v polovině dovolené. Nakonec jsme si odpočinuli a dovolená jak katastrofálně začala, tak vcelku průměrně plynula a skončila. Ale za nás za oba konstatování. Naše nejhorší dovolená. A to jsme byli v hotelu, který má 5 hvězd a cestovní kancelář jej inzeruje jako nově zrekonstruovaný!!!! Při schůzce s delegátkou, když jsme jí ukazovali fotky, se manželka zeptala "Vy byste si takovou dovolenou vybrala?" odpověď byla "Ne". Vybírali jsme hotel a místo podle nabídky cestovní agentury a cestovní kanceláře, dostatečně včas a podle informací. Bohužel informace nejsou pravdivé a některé jsou nesdělovány. Jako například, že převažuje arabská klientela, nápisy ve francouzštině, neodpovídá standardům 5 hvězd apod. A zájezd také nebyl zadarmo. Očekával bych mnohem lepší přístup CK a jejich delegáta. No potrestám je hlubokým opovržením a už s nimi na dovolenou nepojedu. Takže milá CK XY s Vámi do Tuniska už ne. A to jsme tam byli už počtvrté.
Ubytování
Původní pokoj katastrofa. Byl cítit zatuchlinou, špinavý. Výhled do zahrady žádný. Nefunkční dveře na balkon (nešly uzamknout). V koupelně plíseň a špína. Chyběl trezor. Minibar byla pouze prázdná lednice. V koupelně byl pouze jeden ručník. A po první noci se pode mnou propadla postel. Viz foto
Vyměněný pokoj byl již znatelně čistší, pouze utržené prkénko od záchodu, rozbitý kryt ovládání klimatizace ale ta fungovala, a nefunkční trezor. Postel už se nepropadla a ručníky nám v průběhu týdne doplňovali vždy, když jsme je upozornili, že zase nejsou.
Strava
Strava byla vcelku dobrá. Docela hodně zeleniny, různé saláty, různé maso, těstoviny, pečivo, ovoce, sladkosti. Dalo se vybrat.
Služby hotelu
Hotel plný arabských hostů. Bílých evropanů jen málo. I delegátka se divila, že je tam velmi mnoho arabů. Také nápisy v hotelu byly výhradně v arabštině a ve francouzštině. U jídel docela problém. Zase to bylo dobrodružství, když jste nevěděli co jíte (žabí stehýnka, chobotnice ????). Fakt jsme nevěděli. Možná dobře.
Bar v pohodě, obsluha se snažila i když moc nestíhala.
Pláž
Pláž byla perfektní, moře čisté a teplé. Odpoledne už trochu špinavější, ale to bylo tím denním provozem. Objevovaly se tam i medúzy, ale koupat se dalo celkem bezpečně. A moře bylo pěkně barevné - mnoho různobarevných igelitů a papírových obalů.
Byla tato recenze užitečná? (1) (0)
Milan Černý
Ověřená recenze (Invia.cz) Datum pobytu 21.6. - 28.6.2023 Hodnoceno: Červenec 2023
Golden Tulip Taj Sultan Hodnocení: 5/5 Tunisko, Hammamet
Tato dovolená za 34 508,00 Kč od CK ...........byla hrůza v zastoupení
Celkový dojem z hotelu byl nic moc. Rozhodně si nezaslouží uvedených 5*
Už se nedivím, že CK.......... kterou zastupuje CA nemá ilustrační foto pokoje s označením Room standard sea view na stránkách , Služby delegáta zahrnuté v ceně od CK............ v zastoupení CA na nulové úrovni.
Dotazník spokojenosti se zájezdem od CA
Hodnotíte hotel.
Recenze slouží pouze k hodnocení hotelu. Ostatní informace o CK pořádající zájezd, dopravci, delegátech a pod . jsou nadbytečné.
Už se nedivím že se CA nechce rozepisovat se o delegátech je to prý nadbytečné , asi vědí proč. Při příletu DELEGÁT nikde . Možná je na hotelu, protože tam jsou jeho služby nejvíc potřebné, jelikož je nejvíc problémů a DELEGÁT zase nikde, DELEGÁT měl zajistit výlety a zase nic. Takže první den DELEGÁT nikde 2,3,4,5,6 a 7 den DELEGÁT stále nikde, tak proč je zahrnut v ceně ??? Žena neumí cizí řeči tak že kdyby jí nepomohli s ubytováním jiní Čeští účastníci tak je asi nucena sedět celou dovolenou na recepci.
Tato dovolená za 34 508,00 Kč od CK ...........byla hrůza v zastoupení
Celkový dojem z hotelu byl nic moc. Rozhodně si nezaslouží uvedených 5*
Už se nedivím, že CK.......... kterou zastupuje CA nemá ilustrační foto pokoje s označením Room standard sea view na stránkách , Služby delegáta zahrnuté v ceně od CK............ v zastoupení CA na nulové úrovni.
Dotazník spokojenosti se zájezdem od CA
Hodnotíte hotel.
Recenze slouží pouze k hodnocení hotelu. Ostatní informace o CK pořádající zájezd, dopravci, delegátech a pod . jsou nadbytečné.
Už se nedivím že se CA nechce rozepisovat se o delegátech je to prý nadbytečné , asi vědí proč. Při příletu DELEGÁT nikde . Možná je na hotelu, protože tam jsou jeho služby nejvíc potřebné, jelikož je nejvíc problémů a DELEGÁT zase nikde, DELEGÁT měl zajistit výlety a zase nic. Takže první den DELEGÁT nikde 2,3,4,5,6 a 7 den DELEGÁT stále nikde, tak proč je zahrnut v ceně ??? Žena neumí cizí řeči tak že kdyby jí nepomohli s ubytováním jiní Čeští účastníci tak je asi nucena sedět celou dovolenou na recepci.
Ubytování
Ve vybavení pokoje je uvedeno (vana a sprcha)
To znamená pouze vana, která má do poloviny skleněnou zástěnu (pouze pro hubené)
Trezor (zdarma) : Musíte si ho zaplatit
Satelitní televize : Pouze jedna 20 minutová reklama stále se opakující
Strava
STRAVA V HOTELU S OZNAČENIM 5* !!!
Jednotvárná , opakující se , vše kořeněné a pálivé , samé kari , miniaturní porce, sladkosti propadák. V KAŽDÉM BUFETU U NÁS DOSTANETE LEPŠÍ JÍDO
Služby hotelu
KATASTROFA , obsluhu a celkový přístup ke klientům takže tak za 2* možná 3* a to s bídou. To že je vzhledově hotel pěkný neznamená 5* . Služby hotelu nedostatečné od úklidu na pokoji až po obsluhu v jídelně je absolutní chaos, obsluha nestíhá, uklízečka sebere ručníky, ale jiné nedá , když ji nezastihnete na svém pokoji musíte si ji najít a o ručníky si říct.
Pláž
Na pláži nepořádek , válející se odpadky , smrad , moře samá chaluha , bar na pláži naprosto neodpovídal pětihvězdičkovému hotelu.
Byla tato recenze užitečná? (0) (0)
Lucie Z.
Ověřená recenze (Invia.cz) Datum pobytu 10.6. - 18.6.2023 Hodnoceno: Červen 2023
Golden Tulip Taj Sultan Hodnocení: 5/5 Tunisko, Hammamet
5* neodpovidala max 2*. Hotel stary spinave pokoje. Strasne chovani personalu. All inclusiv nebyl. Jidlo se nedalo jist. Jednim slovem katastrofa!!!!!
5* neodpovidala max 2*. Hotel stary spinave pokoje. Strasne chovani personalu. All inclusiv nebyl. Jidlo se nedalo jist. Jednim slovem katastrofa!!!!!
Ubytování
Kvalita ubytovani nula. Plisen v koupelne. Hmyz vsude.
Strava
Katastrofa. Plesnive ovoce.
Služby hotelu
Silenost.
Pláž
Plaz normalni. Rozpadle lehatka. Rucniky nebyly k dispozici
Byla tato recenze užitečná? (1) (0)
Petr A.
Ověřená recenze (Invia.cz) Datum pobytu 6.8. - 13.8.2022 Hodnoceno: Srpen 2022
Golden Tulip Taj Sultan Hodnocení: 5/5 Tunisko, Hammamet
Dovolenou jsme si zbytecne nenechali nicim zkazit a brali jsme to sportovne a s usmevem. Uroven hotelu ale byla velmi katastrofalni a zasadne jej nedoporucujeme.
Dovolenou jsme si zbytecne nenechali nicim zkazit a brali jsme to sportovne a s usmevem. Uroven hotelu ale byla velmi katastrofalni a zasadne jej nedoporucujeme.
Ubytování
Opominu, ze vybaveni vypada, jak kdyby bylo pouzivane 50 let. V koupelne plisen kolem vany, v dlazdicich atp., sprchovy kout nesel zavrit, misa toalety pouze polozena na zemi, neprisroubovana, cela se hybala, vodovodni baterie visely pouze na trubkach nepridelane ke zdi, s posteli jsem se treti den propadl, mam 88 kg, 193 vyska, lamelovy rost byl jen volne polozen a propadaval posteli, tyz den se na mne vyvratily soupaci dvere na balkon, jeste, ze nespadly na deti, fen mel utrzenou hadici, pri reklamaci ji jen nasadili a ona opet vypadla, proste absolutni zoufalost k smichu, s bidou hotel dve hvezdy, na chodbach ulamane listy, visici ruzne pokrivene, dvere na fotobunku u vstupu zkrizene bez dovirani, klima na pokoji v podstate v pozdim odpoledni nefungovala
Strava
Strava celkem v poradku, jidla hojnost, rozmanitost, velke mnozstvi sladkosti, horsi zo bylo s rychlosti obsluhy, mistnost s grilem byla hodne zakourena, mensi vyber ovoce a zeleniny k obedu, u vecere vyber vetsi
Služby hotelu
Recepce hotelu fungovala skvele, tam jsme se na vsem dohodli, horsi to bylo zrejme s vlastni komunikaci mezi personalem. Recepce sama nema informace, jak presne vypada jednotlivy pokoj, kam se hoste ubytovavaji, detske mini disco zacina ve 21:45 a konci ve 22:15 ????, clovek ma pocit, ze DJ u bazenu je zdrogovany a zhuleny, nebot si zrejme nevsiml, ze jsou zde prevazne rodiny s detmi do 12 let a pripadne starsi lide, hudba je extremni kraval s typem tvrde technoparty, pripadne podobneho hudebniho zvraceni, ze cloveku pred spanim drnci hlava
Pláž
Plaz je jedine TOP tohoto hotelu, v sirokem okoli nejcistsi plaz a nejupravenejsi se skvelym servisem, plavcikem a okolni obsluhou, krasne ciste more, plaz denne vycistena a shrabana, odpad z kosu denne vynesen, pekny detsky plazovy klubik, fajn hotelovy fotograf
Byla tato recenze užitečná? (0) (0)
Zavolejte nám nebo spusťte live chat a zařídíme vám báječnou dovolenou, na kterou budete vzpomínat dlouhou dobu.
Jsme k zastižení Po-Pá 7:00-22:00; So-Ne 8:00-22:00.
Načítám mapu a popis lokality...
Teplota 23 °C v noci 16 °C
Teplota vzduchu 21 °C
Teplota vody 21 °C
Zítra 22 °C v noci 15 °C
Čtvrtek 25 °C v noci 17 °C
Pokud váš zájezd někde najdete levněji, získáte Invia dárkový poukaz v hodnotě 3000 Kč.
Neztrácejte čas srovnáváním, můžete s důvěrou vybrat a rezervovat u nás.