Aktuálně platné podmínky pro cesty do Tuniska

Hotel Golden Tulip Taj Sultan

Hodnocení: 5/5

Tunisko, Hammamet, Hammamet

Pro tento hotel nejsou k dispozici žádné nabídky

Vybrat jiný hotel

Podobné hotely v této lokalitě

Jste flexibilní? Vyberte si levnější měsíc a ušetřete!

Graf ukazuje předpokládaný vývoj cen zájezdu v následujících měsících.

Jednotlivé sloupce zobrazují minimální cenu za osobu v daném měsíci. Cena se může lišit v závislosti na délce zájezdu.

Vyberte si termín

Neoficiální popis ubytování

Poloha

Luxusní, nově zrekonstruovaný hotelový resort je situován přímo u krásné písčité pláže v elegantní hotelové zóně Hammamet Yasmine jen několik minut chůze od dlouhé plážové promenády vedoucí k jachetnímu přístavu. Historická část Hammametu je pohodlně dostupná místní dopravou nebo levným a spolehlivým taxi. Nákupní možnosti a zábavu mají hosté v bezprostřední blízkosti ubytování (bary, restaurace, diskotéky, zábavní park Carthage Land, Medina). Transfer z mezinárodního letiště Monastir trvá 90 minut.

Vybavení

Velmi honosný, nově zrekonstruovaný hotelový resort postavený ve stylu sultánského paláce disponuje 252 pokoji rozmístěnými ve stylových dvoupatrových budovách obklopených krásnou pečlivě udržovanou zahradou. Klientům je k dispozici stylová vstupní hala s recepcí, směnárnou a lobby barem, hlavní restaurace, piano bar, a la carte restaurace, maurská kavárna, salon bar s pódiem, konferenční místnost (moderní vybavení), fitness centrum, minimarket, obchod se suvenýry, internetový koutek (za poplatek), velký venkovní bazén, dětský bazén, opalovací terasa (lehátka a slunečníky zdarma), krytý bazén (v zimě vyhřívaný), 2 tenisové kurty, barbeque restaurace, fotbalové hřiště, dětský klub, luxusní Thalasso centrum, půjčovna automobilů, turecké lázně, sportoviště a parkoviště.

Ubytování

Moderně zařízené, prostorné dvoulůžkové pokoje s možností přistýlky jsou vybaveny sociálním zařízením (sprcha nebo vana, toaleta, fén), telefonem, klimatizací, rádiem, satelitní TV, minibarem, trezorem (za poplatek) a balkonem nebo terasou. Hotel má několik pokojů přizpůsobených handicapovaným klientům (na vyžádání). Dětská postýlka a vysoká jídelní židlička je k dispozici na vyžádání (zdarma). Pokoje s bočním a přímým výhledem na moře jsou na vyžádání (za poplatek). V hotelu jsou k dispozici také prostornější rodinné pokoje s možností až dvou přistýlek (na vyžádání, za poplatek). Všechny pokoje jsou nekuřácké.

Strava

Polopenze obnáší snídaně a večeře podávané formou bohatého bufetu (nápoje u večeře jsou za poplatek). Hosté si mohou objednat obědy podávané formou bufetu. Pro děti je k dispozici dětský bufet. U večeře je vyžadováno formální oblečení (dlouhé kalhoty u mužů).

Služby

Stylový plážový resort si získává své hosty polohou přímo u krásné pláže v blízkosti známé plážové promenády, vynikající kuchyní, pestrou nabídkou služeb a jejich dobrou úrovní. Zajišťuje pravidelné decentní animační programy pro děti (soutěže, kreativní dílny, kvízy, mini klub, hřiště, dětský bazén) i dospělé a zábavné večerní show. Umožňuje sportovní aktivity jako např. cvičení ve fitness, aerobik, vodní gymnastiku, vodní pólo, fotbal, plážový volejbal, stolní tenis, kulečník, jízdy na koních a motorizované i nemotorizované vodní sporty na pláži za poplatek (např. loďky, šlapadla, windsurfing, vodní lyžování, paragliding, motorové čluny, jízdy na banánech,šnorchlování). Pro relaxaci je určeno moderní Thalassocentrum s celou řadou procedur jako např. sauna, masáže, vířivka, tělové zábaly, kosmetické ošetření, reflexní terapie, balneoterapie, aromaterapie, anti-aging, turecké lázně, manikůra a pedikůra.

Služby za poplatek

Trezor, pokoje stranou k bazénu a k moři, kulečník, sauna, turecké lázně, vodní sporty na hotelové nebo vedlejší pláži, internet, WiFi, služby SPA centra, konzumace z minibaru, jízdy na koních.

Pláž

Pěkná, dlouhá písčitá pláž s pozvolným vstupem do moře a pestrou nabídkou motorizovaných i nemotorizovaných vodních sportů (za poplatek - jízdy na koních, plážový volejbal, kite surfing, loďky, šlapadla, windsurfing, vodní lyžování, paragliding, motorové čluny, jízdy na banánech) se nachází přímo před resortem. Klientům jsou k dispozici služby plážového baru a lehátka se slunečníky (zdarma).

Neoficiální popis ubytování

Informace o hotelu

  • Vzdálenost od pláže Pláž 0 m
  • Vzdálenost od centra města Centrum 13 km
  • Klimatizace Klimatizace ano
  • Vnější bazén Vnější bazén ano
  • Vnitřní bazén Vnitřní bazén ano
  • Lehátka a slunečníky u bazénu zdarma, Lehátka a slunečníky na pláži zdarma Lehátka a slunečníky u bazénu zdarma ano
  • TV TV ano
  • Minibar, Bar Minibar ano
  • Lednička Lednička ano
  • Dětský koutek, Dětské hřiště, Dětský bazén Dětský koutek ano
  • Tenis, Volejbal Tenis ano
  • Golf Golf ano
  • Surfování Surfování ano
  • Fitness Fitness ano
  • Animační programy Animační programy ano
  • Domácí zvířata povolena Domácí zvířata povolena ano
  • Hotelová restaurace Hotelová restaurace ano
  • Kavárna Kavárna ano
  • Nonstop recepce Nonstop recepce ano
  • Půjčovna kol Půjčovna kol ano
  • Wifi zdarma Wifi zdarma ano

Recenze ubytování

Podprůměrné (na základě 7 hodnocení)

Hodnocení 2,2 / 5

Ubytování 1,8 / 5

Strava 2,2 / 5

Okolí 3,1 / 5

Cena 2,0 / 5

Původ recenzí: Je-li recenze označena jako "ověřená recenze", prokazatelně pochází od našeho zákazníka.

Tento hotel je 53. nejlépe hodnoceným hotelem z celkového počtu 178 v Hammamet.

Daniela H.

Hodnocení 5,0 / 5

Ověřená recenze (Invia.cz) Datum pobytu 8.9. - 17.9.2023 Hodnoceno: Září 2023

Golden Tulip Taj Sultan Hodnocení: 5/5 Tunisko, Hammamet

Bylo to fantastické

Bylo to fantastické

Ubytování 5,0 / 5

Strava 5,0 / 5

Okolí 5,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Ubytování
Pokoj byl prostorný , čistý, žádná plíseň, špína ani hmyz. Postel nemá chybu. S balkónu byl výhled na zahradu a moře, krása. K posezeni byly 2 židle a stolek.

Koupelna čistá, vana se skleněnou zástěnou . Všude i v pokoji zrcadla.WC zvlášť, vše funkční bez problémů

Strava
Pestrá strava, ryby, maso kuřecí, hovězí, vegetariánská strava, pizza, grilování, ovoce, výborné zåkusky, snídaně vejce na všechny způsoby, salámy, sýry , zelenina, není co vytknout.

Služby hotelu
Denně úklid pokoje, výměna ručníků , vše v pořádku. Wifi funkční neustále. Bazén čistý, lehátka dostatek, každý večer kulturní program.

Pláž
Pláž u hotelu.denně uklizená, lehátka volné, hlídač na pláži. Plazovy bar jsme nevyužili, ale 20 metrů od pláže je bar u bazénu, zde vše co si vzpomenete a ochotně podáváno.

Byla tato recenze užitečná? (0) (0)

Petr Jakubec

Hodnocení 2,2 / 5

Ověřená recenze (Invia.cz) Datum pobytu 13.7. - 19.7.2023 Hodnoceno: Červenec 2023

Golden Tulip Taj Sultan Hodnocení: 5/5 Tunisko, Hammamet

Po příletu do Tuniska jsme na hotel již autobusem jeli sami bez delegátky. Ubytovávali jsme se opět sami (kolem 16:00 hod.). Pokoj, který nám recepční přidělil byl strašný. Okamžitě jsme informovali delegátku o nevyhovujícím ubytování a pokoj jsem šel reklamovat na recepci. Recepční mi slíbil, že se pokusí vyměnit pokoj, ale až druhý den po 15:00 hodině. Delegátka mi při telefonickém hovoru sdělila, že můžeme pokoj reklamovat a zažádat o změnu hotelu, ale že změnu musí potvrdit Praha, vedení cestovní kanceláře. Požádal jsem jí ať to udělá. Sdělila mi, že na druhý den při schůzce v hotelu ve 14:30 vše vyřešíme. Nevyřešili jsme nic. Na schůzce nám řekla, že Praha změnu hotelu schválila, ale při ověření volné kapacity nového hotelu (na informační schůzce) zjistila, že hotel je prý plný a tudíž se změna hotelu nemůže uskutečnit. Toliko konec anabáze zůstáváme v původním hotelu. Naštěstí nám recepční pokoj vyměnil. O kvalitě ubytování píši jinde. Z dovolené nám řešení problémů sebralo dva dny. Manželce se úsměv vrátil až v polovině dovolené. Nakonec jsme si odpočinuli a dovolená jak katastrofálně začala, tak vcelku průměrně plynula a skončila. Ale za nás za oba konstatování. Naše nejhorší dovolená. A to jsme byli v hotelu, který má 5 hvězd a cestovní kancelář jej inzeruje jako nově zrekonstruovaný!!!! Při schůzce s delegátkou, když jsme jí ukazovali fotky, se manželka zeptala "Vy byste si takovou dovolenou vybrala?" odpověď byla "Ne". Vybírali jsme hotel a místo podle nabídky cestovní agentury a cestovní kanceláře, dostatečně včas a podle informací. Bohužel informace nejsou pravdivé a některé jsou nesdělovány. Jako například, že převažuje arabská klientela, nápisy ve francouzštině, neodpovídá standardům 5 hvězd apod. A zájezd také nebyl zadarmo. Očekával bych mnohem lepší přístup CK a jejich delegáta. No potrestám je hlubokým opovržením a už s nimi na dovolenou nepojedu. Takže milá CK XY s Vámi do Tuniska už ne. A to jsme tam byli už počtvrté.

Po příletu do Tuniska jsme na hotel již autobusem jeli sami bez delegátky. Ubytovávali jsme se opět sami (kolem 16:00 hod.). Pokoj, který nám recepční přidělil byl strašný. Okamžitě jsme informovali delegátku o nevyhovujícím ubytování a pokoj jsem šel reklamovat na recepci. Recepční mi slíbil, že se pokusí vyměnit pokoj, ale až druhý den po 15:00 hodině. Delegátka mi při telefonickém hovoru sdělila, že můžeme pokoj reklamovat a zažádat o změnu hotelu, ale že změnu musí potvrdit Praha, vedení cestovní kanceláře. Požádal jsem jí ať to udělá. Sdělila mi, že na druhý den při schůzce v hotelu ve 14:30 vše vyřešíme. Nevyřešili jsme nic. Na schůzce nám řekla, že Praha změnu hotelu schválila, ale při ověření volné kapacity nového hotelu (na informační schůzce) zjistila, že hotel je prý plný a tudíž se změna hotelu nemůže uskutečnit. Toliko konec anabáze zůstáváme v původním hotelu. Naštěstí nám recepční pokoj vyměnil. O kvalitě ubytování píši jinde. Z dovolené nám řešení problémů sebralo dva dny. Manželce se úsměv vrátil až v polovině dovolené. Nakonec jsme si odpočinuli a dovolená jak katastrofálně začala, tak vcelku průměrně plynula a skončila. Ale za nás za oba konstatování. Naše nejhorší dovolená. A to jsme byli v hotelu, který má 5 hvězd a cestovní kancelář jej inzeruje jako nově zrekonstruovaný!!!! Při schůzce s delegátkou, když jsme jí ukazovali fotky, se manželka zeptala "Vy byste si takovou dovolenou vybrala?" odpověď byla "Ne". Vybírali jsme hotel a místo podle nabídky cestovní agentury a cestovní kanceláře, dostatečně včas a podle informací. Bohužel informace nejsou pravdivé a některé jsou nesdělovány. Jako například, že převažuje arabská klientela, nápisy ve francouzštině, neodpovídá standardům 5 hvězd apod. A zájezd také nebyl zadarmo. Očekával bych mnohem lepší přístup CK a jejich delegáta. No potrestám je hlubokým opovržením a už s nimi na dovolenou nepojedu. Takže milá CK XY s Vámi do Tuniska už ne. A to jsme tam byli už počtvrté.

Ubytování 1,3 / 5

Strava 2,5 / 5

Okolí 3,5 / 5

Cena 1,5 / 5

Ubytování
Původní pokoj katastrofa. Byl cítit zatuchlinou, špinavý. Výhled do zahrady žádný. Nefunkční dveře na balkon (nešly uzamknout). V koupelně plíseň a špína. Chyběl trezor. Minibar byla pouze prázdná lednice. V koupelně byl pouze jeden ručník. A po první noci se pode mnou propadla postel. Viz foto

Vyměněný pokoj byl již znatelně čistší, pouze utržené prkénko od záchodu, rozbitý kryt ovládání klimatizace ale ta fungovala, a nefunkční trezor. Postel už se nepropadla a ručníky nám v průběhu týdne doplňovali vždy, když jsme je upozornili, že zase nejsou.

Strava
Strava byla vcelku dobrá. Docela hodně zeleniny, různé saláty, různé maso, těstoviny, pečivo, ovoce, sladkosti. Dalo se vybrat.

Služby hotelu
Hotel plný arabských hostů. Bílých evropanů jen málo. I delegátka se divila, že je tam velmi mnoho arabů. Také nápisy v hotelu byly výhradně v arabštině a ve francouzštině. U jídel docela problém. Zase to bylo dobrodružství, když jste nevěděli co jíte (žabí stehýnka, chobotnice ????). Fakt jsme nevěděli. Možná dobře.

Bar v pohodě, obsluha se snažila i když moc nestíhala.

Pláž
Pláž byla perfektní, moře čisté a teplé. Odpoledne už trochu špinavější, ale to bylo tím denním provozem. Objevovaly se tam i medúzy, ale koupat se dalo celkem bezpečně. A moře bylo pěkně barevné - mnoho různobarevných igelitů a papírových obalů.

Byla tato recenze užitečná? (1) (0)

Filtrovat recenze

Daniela H.

Hodnocení 5,0 / 5

Ověřená recenze (Invia.cz) Datum pobytu 8.9. - 17.9.2023 Hodnoceno: Září 2023

Golden Tulip Taj Sultan Hodnocení: 5/5 Tunisko, Hammamet

Bylo to fantastické

Bylo to fantastické

Ubytování 5,0 / 5

Strava 5,0 / 5

Okolí 5,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Ubytování
Pokoj byl prostorný , čistý, žádná plíseň, špína ani hmyz. Postel nemá chybu. S balkónu byl výhled na zahradu a moře, krása. K posezeni byly 2 židle a stolek.

Koupelna čistá, vana se skleněnou zástěnou . Všude i v pokoji zrcadla.WC zvlášť, vše funkční bez problémů

Strava
Pestrá strava, ryby, maso kuřecí, hovězí, vegetariánská strava, pizza, grilování, ovoce, výborné zåkusky, snídaně vejce na všechny způsoby, salámy, sýry , zelenina, není co vytknout.

Služby hotelu
Denně úklid pokoje, výměna ručníků , vše v pořádku. Wifi funkční neustále. Bazén čistý, lehátka dostatek, každý večer kulturní program.

Pláž
Pláž u hotelu.denně uklizená, lehátka volné, hlídač na pláži. Plazovy bar jsme nevyužili, ale 20 metrů od pláže je bar u bazénu, zde vše co si vzpomenete a ochotně podáváno.

Byla tato recenze užitečná? (0) (0)

Petr Jakubec

Hodnocení 2,2 / 5

Ověřená recenze (Invia.cz) Datum pobytu 13.7. - 19.7.2023 Hodnoceno: Červenec 2023

Golden Tulip Taj Sultan Hodnocení: 5/5 Tunisko, Hammamet

Po příletu do Tuniska jsme na hotel již autobusem jeli sami bez delegátky. Ubytovávali jsme se opět sami (kolem 16:00 hod.). Pokoj, který nám recepční přidělil byl strašný. Okamžitě jsme informovali delegátku o nevyhovujícím ubytování a pokoj jsem šel reklamovat na recepci. Recepční mi slíbil, že se pokusí vyměnit pokoj, ale až druhý den po 15:00 hodině. Delegátka mi při telefonickém hovoru sdělila, že můžeme pokoj reklamovat a zažádat o změnu hotelu, ale že změnu musí potvrdit Praha, vedení cestovní kanceláře. Požádal jsem jí ať to udělá. Sdělila mi, že na druhý den při schůzce v hotelu ve 14:30 vše vyřešíme. Nevyřešili jsme nic. Na schůzce nám řekla, že Praha změnu hotelu schválila, ale při ověření volné kapacity nového hotelu (na informační schůzce) zjistila, že hotel je prý plný a tudíž se změna hotelu nemůže uskutečnit. Toliko konec anabáze zůstáváme v původním hotelu. Naštěstí nám recepční pokoj vyměnil. O kvalitě ubytování píši jinde. Z dovolené nám řešení problémů sebralo dva dny. Manželce se úsměv vrátil až v polovině dovolené. Nakonec jsme si odpočinuli a dovolená jak katastrofálně začala, tak vcelku průměrně plynula a skončila. Ale za nás za oba konstatování. Naše nejhorší dovolená. A to jsme byli v hotelu, který má 5 hvězd a cestovní kancelář jej inzeruje jako nově zrekonstruovaný!!!! Při schůzce s delegátkou, když jsme jí ukazovali fotky, se manželka zeptala "Vy byste si takovou dovolenou vybrala?" odpověď byla "Ne". Vybírali jsme hotel a místo podle nabídky cestovní agentury a cestovní kanceláře, dostatečně včas a podle informací. Bohužel informace nejsou pravdivé a některé jsou nesdělovány. Jako například, že převažuje arabská klientela, nápisy ve francouzštině, neodpovídá standardům 5 hvězd apod. A zájezd také nebyl zadarmo. Očekával bych mnohem lepší přístup CK a jejich delegáta. No potrestám je hlubokým opovržením a už s nimi na dovolenou nepojedu. Takže milá CK XY s Vámi do Tuniska už ne. A to jsme tam byli už počtvrté.

Po příletu do Tuniska jsme na hotel již autobusem jeli sami bez delegátky. Ubytovávali jsme se opět sami (kolem 16:00 hod.). Pokoj, který nám recepční přidělil byl strašný. Okamžitě jsme informovali delegátku o nevyhovujícím ubytování a pokoj jsem šel reklamovat na recepci. Recepční mi slíbil, že se pokusí vyměnit pokoj, ale až druhý den po 15:00 hodině. Delegátka mi při telefonickém hovoru sdělila, že můžeme pokoj reklamovat a zažádat o změnu hotelu, ale že změnu musí potvrdit Praha, vedení cestovní kanceláře. Požádal jsem jí ať to udělá. Sdělila mi, že na druhý den při schůzce v hotelu ve 14:30 vše vyřešíme. Nevyřešili jsme nic. Na schůzce nám řekla, že Praha změnu hotelu schválila, ale při ověření volné kapacity nového hotelu (na informační schůzce) zjistila, že hotel je prý plný a tudíž se změna hotelu nemůže uskutečnit. Toliko konec anabáze zůstáváme v původním hotelu. Naštěstí nám recepční pokoj vyměnil. O kvalitě ubytování píši jinde. Z dovolené nám řešení problémů sebralo dva dny. Manželce se úsměv vrátil až v polovině dovolené. Nakonec jsme si odpočinuli a dovolená jak katastrofálně začala, tak vcelku průměrně plynula a skončila. Ale za nás za oba konstatování. Naše nejhorší dovolená. A to jsme byli v hotelu, který má 5 hvězd a cestovní kancelář jej inzeruje jako nově zrekonstruovaný!!!! Při schůzce s delegátkou, když jsme jí ukazovali fotky, se manželka zeptala "Vy byste si takovou dovolenou vybrala?" odpověď byla "Ne". Vybírali jsme hotel a místo podle nabídky cestovní agentury a cestovní kanceláře, dostatečně včas a podle informací. Bohužel informace nejsou pravdivé a některé jsou nesdělovány. Jako například, že převažuje arabská klientela, nápisy ve francouzštině, neodpovídá standardům 5 hvězd apod. A zájezd také nebyl zadarmo. Očekával bych mnohem lepší přístup CK a jejich delegáta. No potrestám je hlubokým opovržením a už s nimi na dovolenou nepojedu. Takže milá CK XY s Vámi do Tuniska už ne. A to jsme tam byli už počtvrté.

Ubytování 1,3 / 5

Strava 2,5 / 5

Okolí 3,5 / 5

Cena 1,5 / 5

Ubytování
Původní pokoj katastrofa. Byl cítit zatuchlinou, špinavý. Výhled do zahrady žádný. Nefunkční dveře na balkon (nešly uzamknout). V koupelně plíseň a špína. Chyběl trezor. Minibar byla pouze prázdná lednice. V koupelně byl pouze jeden ručník. A po první noci se pode mnou propadla postel. Viz foto

Vyměněný pokoj byl již znatelně čistší, pouze utržené prkénko od záchodu, rozbitý kryt ovládání klimatizace ale ta fungovala, a nefunkční trezor. Postel už se nepropadla a ručníky nám v průběhu týdne doplňovali vždy, když jsme je upozornili, že zase nejsou.

Strava
Strava byla vcelku dobrá. Docela hodně zeleniny, různé saláty, různé maso, těstoviny, pečivo, ovoce, sladkosti. Dalo se vybrat.

Služby hotelu
Hotel plný arabských hostů. Bílých evropanů jen málo. I delegátka se divila, že je tam velmi mnoho arabů. Také nápisy v hotelu byly výhradně v arabštině a ve francouzštině. U jídel docela problém. Zase to bylo dobrodružství, když jste nevěděli co jíte (žabí stehýnka, chobotnice ????). Fakt jsme nevěděli. Možná dobře.

Bar v pohodě, obsluha se snažila i když moc nestíhala.

Pláž
Pláž byla perfektní, moře čisté a teplé. Odpoledne už trochu špinavější, ale to bylo tím denním provozem. Objevovaly se tam i medúzy, ale koupat se dalo celkem bezpečně. A moře bylo pěkně barevné - mnoho různobarevných igelitů a papírových obalů.

Byla tato recenze užitečná? (1) (0)

Milan Černý

Hodnocení 0,7 / 5

Ověřená recenze (Invia.cz) Datum pobytu 21.6. - 28.6.2023 Hodnoceno: Červenec 2023

Golden Tulip Taj Sultan Hodnocení: 5/5 Tunisko, Hammamet

Tato dovolená za 34 508,00 Kč od CK ...........byla hrůza v zastoupení

Celkový dojem z hotelu byl nic moc. Rozhodně si nezaslouží uvedených 5*

Už se nedivím, že CK.......... kterou zastupuje CA nemá ilustrační foto pokoje s označením Room standard sea view na stránkách , Služby delegáta zahrnuté v ceně od CK............ v zastoupení CA na nulové úrovni.

Dotazník spokojenosti se zájezdem od CA

Hodnotíte hotel.

Recenze slouží pouze k hodnocení hotelu. Ostatní informace o CK pořádající zájezd, dopravci, delegátech a pod . jsou nadbytečné.

Už se nedivím že se CA nechce rozepisovat se o delegátech je to prý nadbytečné , asi vědí proč. Při příletu DELEGÁT nikde . Možná je na hotelu, protože tam jsou jeho služby nejvíc potřebné, jelikož je nejvíc problémů a DELEGÁT zase nikde, DELEGÁT měl zajistit výlety a zase nic. Takže první den DELEGÁT nikde 2,3,4,5,6 a 7 den DELEGÁT stále nikde, tak proč je zahrnut v ceně ??? Žena neumí cizí řeči tak že kdyby jí nepomohli s ubytováním jiní Čeští účastníci tak je asi nucena sedět celou dovolenou na recepci.

Tato dovolená za 34 508,00 Kč od CK ...........byla hrůza v zastoupení

Celkový dojem z hotelu byl nic moc. Rozhodně si nezaslouží uvedených 5*

Už se nedivím, že CK.......... kterou zastupuje CA nemá ilustrační foto pokoje s označením Room standard sea view na stránkách , Služby delegáta zahrnuté v ceně od CK............ v zastoupení CA na nulové úrovni.

Dotazník spokojenosti se zájezdem od CA

Hodnotíte hotel.

Recenze slouží pouze k hodnocení hotelu. Ostatní informace o CK pořádající zájezd, dopravci, delegátech a pod . jsou nadbytečné.

Už se nedivím že se CA nechce rozepisovat se o delegátech je to prý nadbytečné , asi vědí proč. Při příletu DELEGÁT nikde . Možná je na hotelu, protože tam jsou jeho služby nejvíc potřebné, jelikož je nejvíc problémů a DELEGÁT zase nikde, DELEGÁT měl zajistit výlety a zase nic. Takže první den DELEGÁT nikde 2,3,4,5,6 a 7 den DELEGÁT stále nikde, tak proč je zahrnut v ceně ??? Žena neumí cizí řeči tak že kdyby jí nepomohli s ubytováním jiní Čeští účastníci tak je asi nucena sedět celou dovolenou na recepci.

Ubytování 1,0 / 5

Strava 0,5 / 5

Okolí 0,5 / 5

Cena 0,5 / 5

Ubytování
Ve vybavení pokoje je uvedeno (vana a sprcha)

To znamená pouze vana, která má do poloviny skleněnou zástěnu (pouze pro hubené)

Trezor (zdarma) : Musíte si ho zaplatit

Satelitní televize : Pouze jedna 20 minutová reklama stále se opakující

Strava
STRAVA V HOTELU S OZNAČENIM 5* !!!

Jednotvárná , opakující se , vše kořeněné a pálivé , samé kari , miniaturní porce, sladkosti propadák. V KAŽDÉM BUFETU U NÁS DOSTANETE LEPŠÍ JÍDO

Služby hotelu
KATASTROFA , obsluhu a celkový přístup ke klientům takže tak za 2* možná 3* a to s bídou. To že je vzhledově hotel pěkný neznamená 5* . Služby hotelu nedostatečné od úklidu na pokoji až po obsluhu v jídelně je absolutní chaos, obsluha nestíhá, uklízečka sebere ručníky, ale jiné nedá , když ji nezastihnete na svém pokoji musíte si ji najít a o ručníky si říct.

Pláž
Na pláži nepořádek , válející se odpadky , smrad , moře samá chaluha , bar na pláži naprosto neodpovídal pětihvězdičkovému hotelu.

Byla tato recenze užitečná? (0) (0)

Lucie Z.

Hodnocení 0,9 / 5

Ověřená recenze (Invia.cz) Datum pobytu 10.6. - 18.6.2023 Hodnoceno: Červen 2023

Golden Tulip Taj Sultan Hodnocení: 5/5 Tunisko, Hammamet

5* neodpovidala max 2*. Hotel stary spinave pokoje. Strasne chovani personalu. All inclusiv nebyl. Jidlo se nedalo jist. Jednim slovem katastrofa!!!!!

5* neodpovidala max 2*. Hotel stary spinave pokoje. Strasne chovani personalu. All inclusiv nebyl. Jidlo se nedalo jist. Jednim slovem katastrofa!!!!!

Ubytování 0,5 / 5

Strava 0,5 / 5

Okolí 2,0 / 5

Cena 0,5 / 5

Ubytování
Kvalita ubytovani nula. Plisen v koupelne. Hmyz vsude.

Strava
Katastrofa. Plesnive ovoce.

Služby hotelu
Silenost.

Pláž
Plaz normalni. Rozpadle lehatka. Rucniky nebyly k dispozici

Byla tato recenze užitečná? (1) (0)

Petr A.

Hodnocení 3,3 / 5

Ověřená recenze (Invia.cz) Datum pobytu 6.8. - 13.8.2022 Hodnoceno: Srpen 2022

Golden Tulip Taj Sultan Hodnocení: 5/5 Tunisko, Hammamet

Dovolenou jsme si zbytecne nenechali nicim zkazit a brali jsme to sportovne a s usmevem. Uroven hotelu ale byla velmi katastrofalni a zasadne jej nedoporucujeme.

Dovolenou jsme si zbytecne nenechali nicim zkazit a brali jsme to sportovne a s usmevem. Uroven hotelu ale byla velmi katastrofalni a zasadne jej nedoporucujeme.

Ubytování 1,0 / 5

Strava 4,0 / 5

Okolí 4,0 / 5

Cena 4,0 / 5

Ubytování
Opominu, ze vybaveni vypada, jak kdyby bylo pouzivane 50 let. V koupelne plisen kolem vany, v dlazdicich atp., sprchovy kout nesel zavrit, misa toalety pouze polozena na zemi, neprisroubovana, cela se hybala, vodovodni baterie visely pouze na trubkach nepridelane ke zdi, s posteli jsem se treti den propadl, mam 88 kg, 193 vyska, lamelovy rost byl jen volne polozen a propadaval posteli, tyz den se na mne vyvratily soupaci dvere na balkon, jeste, ze nespadly na deti, fen mel utrzenou hadici, pri reklamaci ji jen nasadili a ona opet vypadla, proste absolutni zoufalost k smichu, s bidou hotel dve hvezdy, na chodbach ulamane listy, visici ruzne pokrivene, dvere na fotobunku u vstupu zkrizene bez dovirani, klima na pokoji v podstate v pozdim odpoledni nefungovala

Strava
Strava celkem v poradku, jidla hojnost, rozmanitost, velke mnozstvi sladkosti, horsi zo bylo s rychlosti obsluhy, mistnost s grilem byla hodne zakourena, mensi vyber ovoce a zeleniny k obedu, u vecere vyber vetsi

Služby hotelu
Recepce hotelu fungovala skvele, tam jsme se na vsem dohodli, horsi to bylo zrejme s vlastni komunikaci mezi personalem. Recepce sama nema informace, jak presne vypada jednotlivy pokoj, kam se hoste ubytovavaji, detske mini disco zacina ve 21:45 a konci ve 22:15 ????, clovek ma pocit, ze DJ u bazenu je zdrogovany a zhuleny, nebot si zrejme nevsiml, ze jsou zde prevazne rodiny s detmi do 12 let a pripadne starsi lide, hudba je extremni kraval s typem tvrde technoparty, pripadne podobneho hudebniho zvraceni, ze cloveku pred spanim drnci hlava

Pláž
Plaz je jedine TOP tohoto hotelu, v sirokem okoli nejcistsi plaz a nejupravenejsi se skvelym servisem, plavcikem a okolni obsluhou, krasne ciste more, plaz denne vycistena a shrabana, odpad z kosu denne vynesen, pekny detsky plazovy klubik, fajn hotelovy fotograf

Byla tato recenze užitečná? (0) (0)

Nenašli jste zájezd, který odpovídá všem vašim očekáváním?

Zavolejte nám nebo spusťte live chat a zařídíme vám báječnou dovolenou, na kterou budete vzpomínat dlouhou dobu.

Jsme k zastižení Po-Pá 7:00-22:00; So-Ne 8:00-22:00.

226 000 250

Načítám

Načítám mapu a popis lokality...

Počasí

Aktuální počasí

  • Teplota 23 °C v noci 16 °C

  • Teplota vzduchu 21 °C

  • Teplota vody 21 °C

Předpověď na další dny

  • Zítra 22 °C v noci 15 °C

  • Čtvrtek 25 °C v noci 17 °C

Měsíce vhodné na dovolenou v této destinaci

  • Nejlepší
  • Dobrý
  • Mimosezóna
  1. Leden: Mimosezóna
  2. Únor: Mimosezóna
  3. Březen: Mimosezóna
  4. Duben: Mimosezóna
  5. Květen: Dobrý
  6. Červen: Nejlepší
  7. Červenec: Nejlepší
  8. Srpen: Nejlepší
  9. Září: Nejlepší
  10. Říjen: Dobrý
  11. Listopad: Mimosezóna
  12. Prosinec: Mimosezóna