Zákazník nechtěl zveřejnit své jméno
Ověřená recenze (Invia.hu) Datum pobytu 27.8. - 3.9.2024 Hodnoceno: Září 2024
Bin Billa Hodnocení: 3/5 Turecko, Alanya
Transfery zaberou příliš mnoho času, protože čekají na několik cestujících, uberou vám hodiny z dovolené, jsou pomalé a nepružné.
Transfery zaberou příliš mnoho času, protože čekají na několik cestujících, uberou vám hodiny z dovolené, jsou pomalé a nepružné.
Ubytování
Hotel 3 hvězdička Klimatizace v ceně, ale internet je na recepci placená výjimka, ale je velmi pomalý, např. na videohovory, posílání obrázků, lze jej použít pouze na SMS.
Strava
Katastrofa, každý den snídaně stejné, maso se opakuje během několika dní pobytu, v každém hotelu to bylo 2x, každý den masité jídlo, ale tady ne. Nakupujte uzeniny, neexistuje žádné specificky turecké jídlo, pravděpodobně proto, že polovina personálu je Ukrajinka.
Služby hotelu
Ne všichni na recepci mluví mezinárodním jazykem, tedy ani anglicky, ani německy, je potřeba se připravit s překladatelem. Manažer, pokud host neplatí za službu navíc, není již připraven s čímkoli pomoci...
Pláž
Asi 10 minut chůze na pláž. Moře je krásné, ale najednou se prohlubuje a jsou tam velké kameny a oblázky.
Tato recenze byla přeložena automaticky přes Google Translate
Byla tato recenze užitečná? (1) (0)