Dobry den, posíláte mi formulář spokojenosti. Ale o spokojenosti s vaši společností CA či CK je velmi žalostná. Ještě v zimě, kdy jsme si vybrali zájezd pro 8 lidí do Turecka jsme zjistili, ze CK má špatné recenze a zrovna na ten náš zájezd i hotel. Proto jsme šli do CA na pobočku vyměnit zájezd za jiný zájezd i třeba připlatit. Tak nám bylo řečeno, že už to nejde jedině zaplatit poplatek 2000 korun na osobu. A ze pojištění které máme na zájezd se na to nevztahuje. (8 x 2000 =16000 korun za změnu! Jako Vážně?) Chtěla bych vědět kde přesně je to ve vašich stanovách. Nechtěla se nám platit taková suma a ještě si připlatit za lepší zájezd. Po ujištění jsme si zájezd nechali a doufali, ze vše dopadne dobře. Doplatili jsme zájezd a začalo peklo. Ve zprávách jsme viděli, ze Turecko nestíhá odbavovat, naše letiště ani nemluvím. To jsme byli kontaktováni s tím, ze posunete let o jeden den z patka na sobotu. Právě kvůli letištním. Šli jsme tedy zase na pobočku CA zeptat se na víc informaci ohledně posunu. Zda budeme mít stejný hotel? Jestli to bude opravdu 8 dni a 7 noci? atd… Opět jsme byli ujištěni, ze se nic nemění jen den odletu. Veškeré listiny nám byli vytištěny a že teď už se můžeme jen těšit. Opak byl pravdou! Po příletu na letiště Antálie nám delegát řekl, zě do našeho hotelu nejedeme, ale nikam jinam a to nám řekne v autobusu. Ten šok byl tak velký, že jsme nestačili ani zareagovat. Rychle do autobusu a tam další rána. Delegát rozdal obálky kam jedeme do jakého hotelu ať se nebojíme, ze je ve stejný ulici. Dále tam byl datum odletu a výlety . To si prý v klidu prostudujte a pak mu máme dat vědět na Whatsap, ze delegát se s námi už neuvidí ani nepřijede na hotel!!!
Než jsem tohle vše pobrala a dokázala se nadechnout, tak už jsem byla 20 min. na cestě. To znamená, že jsme byli podvedeni a nemáme to jak řešit, protože není delegát!!! Měli jsme být ubytováni v hotelu Stella Beach, ale bez předchozí konzultace s námi nám byl na poslední chvíli změněn hotel na Concordia Celes v Turecku.
Ubytování
Navíc, po příjezdu do nového hotelu, jsme se setkali s neuvěřitelně špatnými podmínkami. Hotel Concordia Celes ubytování malé pokoje kde se dva neotočí, klimatizace moc nefungovala, vyhazovala pojistky. Řešeno na recepci. Televize jen šuměla a jen ruskojazyčné programy. Wi-Fi na pokoji žádná jen za příplatek 2 EU na jeden telefon a den!!! A kde je Wi-Fi přímo na pokojích zdarma?! Nikdy bych si dobrovolně nevybrala hotel s 95% ruskou klientelou, která se neumí chovat a na chodbách vyřvávají do tří do rána. Jsem velmi rozhořčená, že jsme byli do takového prostředí umístěni bez předchozí KONZULTACE!!! (přitom je to jasné, když vám změní let o den, že neposunou celý hotel o den!!!) Byla jsem obelhána CK !!!
Strava
Poslední tečka dne byla večeře, kde jsme si neměli ani kde sednout!!! 8 lidi chápu, je to moc, ale nebylo místo ani po jednom a byli jsme nuceni jist ve stoje!!! Děti nemají ani kde sedět, co to je za hotel? Pět hvězd určitě nemá. Možná tak horší trojka!!! Jídlo dost žalostné, připálené, a i když měla být večeře do 22:00 v 21:30 už žádné jídlo nebylo možná polévka. Byl boj o místo k sezení i o pořád stejné jídlo.
Služby hotelu
Dalším vážným problémem byl samotný hotel. Hotel Concordia Celes byl primárně určen pro ruskou klientelu, což bylo zřejmé z všudypřítomné ruštiny a chování hostů. Animátoři mluvící rusky. V současné době, kdy probíhá válka na Ukrajině, bylo zcela nevhodné, že v hotelu oslavovali a skandovali PUTIN, PUTIN! Toto prostředí bylo pro nás naprosto nepřijatelné a znepokojující. Ale neměli jsme to s kým řešit, protože nebyl delegát ani na příjmu. Animační program byl každý den stejný dost unuděných lidí.
Pláž
Pláž oblázková, tak že opravdu doporučuji boty do moře, protože se dost boříte než vlezete do moře. Bohužel při přílivu moře dost špinavé hodně odpadků. Je tam molo, které můžete používat jako další vlez do moře a vyhnete se kamínkům a špíně. ( bohužel hned hloubka).