Olga D.
Ověřená recenze (Invia.cz) Datum pobytu 28.8. - 2.9.2024 Hodnoceno: Září 2024
Grand Okan Hodnocení: 4/5 Turecko, Alanya
Můj celkový dojem z dovolené je rozpačitý. V Alanyi bylo hezky, ale:
S prvním kódem jsme se neodbavily, cestovní agentura poslala další a pak již odbavení podle návodu proběhlo bez problému, přišly dva maily po sobě s letenkami, následované mailem s potvrzením rezervace.
Po příletu jsme na ploše před letištěm našly kiosek s naší CK, do hotelu nás dovezl příjemný a pohodlný autokar. Nutno podotknout, že cesta do hotelu trvá přes dvě hodiny (s jednou zastávkou v dalším hotelu, kdy vystupoval druhý pár.)
Po online odbavení zpáteční cesty nešly stáhnout letenky, měly jsme jen mail. Od letecké společnosti přišlo postupně 6 mailů (letenky a potvrzení rezervace), poslední mail přišel v den odletu po druhé hodině ranní se zrušením rezervace! (odjezd na letiště byl ve 2.40). Nevšimla jsem si ho, a tak jsme na letiště odjížděly v klidu.
Po příchodu do odbavovací haly jsme si přečetly, že leteckou společnost Sun Express najdeme u přepážek 120 - 131. Postavily jsme se do té nejbližší, 131. Kdo už je on-line odbaven, může použít přepážku 120-125 , slouží jen pro odevzdání zavazadel a je mnohem rychlejší, jak jsme později zjistily.
Když jsme se dostaly na řadu, řekl nám pracovník na přepážce, že naše místa v letadle jsou již obsazená jinými lidmi a poslal nás přes celou halu, kde byly dvě přepážky letecké společnosti. Řekl RUN, času nebylo nazbyt. Dcera běžela a já za ní táhla kufry. Poté, co slečna za okýnkem vyřešila problém cestující před námi a vyslechla si náš problém, poslala nás okamžitě k přepážce 117, k supervizorovi. Zase jsme běžely přes halu a pak nervózně čekaly, až bude u přepážky volno. Paní za přepážkou nakonec někam zavolala, řekla , že v letadle je ještě místo a vytiskla nám letenky.
Kufry jsme odevzdaly doslova vteřiny před ukončením odevzdávání zavazadel. Pak jsme si ještě vystály frontu na celnici. Bezpečnostním rámem jsme projely rychle, bezcelní zónou jsme proběhly a k bráně se dostaly v 7 hodin. Odlet měl být v 7.20, naštěstí mělo letadlo půl hodiny zpoždění.
Můj celkový dojem z dovolené je rozpačitý. V Alanyi bylo hezky, ale:
S prvním kódem jsme se neodbavily, cestovní agentura poslala další a pak již odbavení podle návodu proběhlo bez problému, přišly dva maily po sobě s letenkami, následované mailem s potvrzením rezervace.
Po příletu jsme na ploše před letištěm našly kiosek s naší CK, do hotelu nás dovezl příjemný a pohodlný autokar. Nutno podotknout, že cesta do hotelu trvá přes dvě hodiny (s jednou zastávkou v dalším hotelu, kdy vystupoval druhý pár.)
Po online odbavení zpáteční cesty nešly stáhnout letenky, měly jsme jen mail. Od letecké společnosti přišlo postupně 6 mailů (letenky a potvrzení rezervace), poslední mail přišel v den odletu po druhé hodině ranní se zrušením rezervace! (odjezd na letiště byl ve 2.40). Nevšimla jsem si ho, a tak jsme na letiště odjížděly v klidu.
Po příchodu do odbavovací haly jsme si přečetly, že leteckou společnost Sun Express najdeme u přepážek 120 - 131. Postavily jsme se do té nejbližší, 131. Kdo už je on-line odbaven, může použít přepážku 120-125 , slouží jen pro odevzdání zavazadel a je mnohem rychlejší, jak jsme později zjistily.
Když jsme se dostaly na řadu, řekl nám pracovník na přepážce, že naše místa v letadle jsou již obsazená jinými lidmi a poslal nás přes celou halu, kde byly dvě přepážky letecké společnosti. Řekl RUN, času nebylo nazbyt. Dcera běžela a já za ní táhla kufry. Poté, co slečna za okýnkem vyřešila problém cestující před námi a vyslechla si náš problém, poslala nás okamžitě k přepážce 117, k supervizorovi. Zase jsme běžely přes halu a pak nervózně čekaly, až bude u přepážky volno. Paní za přepážkou nakonec někam zavolala, řekla , že v letadle je ještě místo a vytiskla nám letenky.
Kufry jsme odevzdaly doslova vteřiny před ukončením odevzdávání zavazadel. Pak jsme si ještě vystály frontu na celnici. Bezpečnostním rámem jsme projely rychle, bezcelní zónou jsme proběhly a k bráně se dostaly v 7 hodin. Odlet měl být v 7.20, naštěstí mělo letadlo půl hodiny zpoždění.
Ubytování
Po příjezdu do hotelu (ve 22 hodin) jsem byla velmi potěšena za nabídku pozdní večeře, kterou jsme rády přijaly. Dostaly jsme pokoj v prvním patře a jak jsem ráno zjistila, moře prosvítalo mezi stromy zhruba v rozsahu 1°. Za mě je tedy zbytečné kupovat nejdražší pokoj s orientací na mořskou (anebo dát na recepci bakšiš :).
Nepříjemné zjištění přišlo po použití koupelny, kdy jsem zjistila, že je ručník u umyvadla z jedné strany mokrý. Když jsem zjistila, že mokrý je i ten druhý, přepadl mě nepříjemný pocit, ale byly jsme po cestě unavené a šly jsme spát. Vše mi došlo až v noci, kdy jsem zavřela poklop záchodového prkénka a našla za ním papírovou kytku, kterou dává pokojská do koupelny, aby host viděl, že je uklizeno jen pro něj. Proto jsme měly jen zbyteček toaletního papíru! Náš pokoj, tedy hlavně toaletu, použilo před naším příjezdem velké množství lidí!!!
Ráno jsem si nechala od pokojské vyměnit ručníky a uklidit, ale nepříjemný pocit jsem nedokázala vytěsnit.
Strava
Kuchyň byla vynikající, velké množství salátů, na večeři několik várnic s jídlem, drůbež, ryby, gyros, dietní jídlo, vegetariánské, tak osm druhů ovoce a množství vynikajících zákusků a dortů.
K večeři jsme si připlácely perlivou vodu (přinesou vám sklenici 0,25l) za 55 lir nebo balenou vodu 1,5 litru za 70 lir.
K snídani slané i sladké, sušené ovoce, několik druhů sýrů, zelenina, vynikající čerstvé lívance a omelety.
Služby hotelu
WIFI všude silná, dokonce i na pláži, což bylo velmi příjemné.
Pláž
Pláž byla přístupná přes jednosměrnou místní komunikaci, lehátko se slunečníkem si lze zakoupit přímo na pláži za 280 lir, nebo na recepci za 140 lir na den.
Vstup do moře je dost prudký, 5 metrů od břehu už nedosáhnete. Na pláži je hrubý písek, boty do vody nejsou potřeba.
Byla tato recenze užitečná? (0) (0)