Kacper Lipowski
Ověřená recenze (Travelplanet.pl) Datum pobytu 10.7. - 17.7.2025 Hodnoceno: Červenec 2025
Sun Vera (ex. Fun Point) Hodnocení: 2/5 Turecko, Alanya
Bohužel, náš celkový dojem z dovolené byl velmi negativní. Od samého začátku se náš pobyt vyznačoval velmi obtížnými podmínkami – pokoj, který nám byl přidělen, byl extrémně zanedbaný a neobyvatelný. Špinavá koupelna, plíseň na stěnách, znečištěná toaleta, rozbitá postel a nedostatek základního vybavení, jako je peřina – to vše v nás jako hostech vyvolávalo pocit naprosté neúcty. Místo relaxace jsme se museli od prvních hodin snažit najít slušné ubytování. Situace ovlivnila nejen naši fyzickou pohodu, ale i psychickou – cítili jsme se zklamaní, vystresovaní a opuštění. Jediné pozitivní věci, na které jsme si vzpomínali, byla krása samotného města a krásná pláž – bohužel to nestačilo k tomu, aby kompenzovalo traumatický zážitek spojený s hotelem a nedostatkem řádné asistence.
Bohužel, náš celkový dojem z dovolené byl velmi negativní. Od samého začátku se náš pobyt vyznačoval velmi obtížnými podmínkami – pokoj, který nám byl přidělen, byl extrémně zanedbaný a neobyvatelný. Špinavá koupelna, plíseň na stěnách, znečištěná toaleta, rozbitá postel a nedostatek základního vybavení, jako je peřina – to vše v nás jako hostech vyvolávalo pocit naprosté neúcty. Místo relaxace jsme se museli od prvních hodin snažit najít slušné ubytování. Situace ovlivnila nejen naši fyzickou pohodu, ale i psychickou – cítili jsme se zklamaní, vystresovaní a opuštění. Jediné pozitivní věci, na které jsme si vzpomínali, byla krása samotného města a krásná pláž – bohužel to nestačilo k tomu, aby kompenzovalo traumatický zážitek spojený s hotelem a nedostatkem řádné asistence.
Ubytování
Ihned po příjezdu do hotelu jsme byli naprosto zklamáni. Pokoj, který nám byl přidělen, byl v otřesném stavu, zcela v rozporu s fotografiemi a popisem uvedeným v nabídce. Po příjezdu jsme zjistili: • Plíseň na stěnách, která nejenže vypadala neatraktivně, ale také vzbuzovala obavy o naše zdraví. • Špinavou, zanedbanou koupelnu s viditelnými výkaly v záchodové míse – naprosto nepřijatelná situace. • Rozbitou postel, která ztěžovala odpočinek a budila dojem, že pokoj nebyl dlouho zrekonstruován ani zkontrolován. • Nedostatek základního vybavení, včetně peřiny, znamenal, že jsme se první noc neměli čím přikrýt. • Špinavá podlaha a celkově nedostatek hygieny v celém pokoji. Pokoj na nás zanechal hluboce negativní dojem – cítili jsme se zklamaní, podvedeni a bez podpory. Podmínky byly neobyvatelné a prvních pár hodin naší dovolené bylo stresujícím bojem o minimální pohodlí místo odpočinku.
Strava
Jedním z nejvíce zklamání z našeho pobytu byla kvalita jídel podávaných v hotelu. Jídlo nesplňovalo absolutně žádné hygienické ani chuťové standardy. Většina pokrmů byla nedostatečně tepelně upravená, často dokonce syrová, což vyvolávalo vážné obavy o jejich bezpečnost. Opakovaně jsme si všimli hmyzu lezoucího po jídle, což bylo obzvláště odrazující a svědčilo o nedostatečné hygienické kontrole. Jídla byla bez chuti, špatně připravená a podávaná v atmosféře, která nás zcela připravila o chuť k jídlu. Místo toho, abychom si vychutnali all inclusive, jak jsme očekávali, museli jsme se vzdát jídla v hotelu a hledat si jídlo sami mimo objekt, což s sebou neslo dodatečné náklady a stres. Špatná kvalita jídel přímo ovlivnila naše pohodlí a kvalitu našeho pobytu. Těžko říct, že jsme v klidu, když se obáváme, že jídlo z hotelové kuchyně by mohlo vést k otravě jídlem. Místo pocitu, že se o nás někdo stará, jsme se cítili zanedbávaní a vystaveni zdravotním rizikům.
Služby hotelu
Dalším velkým zklamáním během mého pobytu v hotelu byla kvalita a dostupnost služeb a atrakcí inzerovaných jako součást nabídky. Ve skutečnosti byla většina z nich placená a za cenu, která nebyla dostatečná pro standard hotelu. Například: • Wi-Fi připojení bylo účtováno za 12 PLN na osobu a den, což je v dnešní době pro all-inclusive hotel nejen překvapivé, ale i nepřijatelné. • Kulečník a další zábavní možnosti, které měly být hostům k dispozici, byly také za příplatek. • Nebyly zde žádné bezplatné služby, které by pobyt vylepšily – nenabízely se žádné zábavní, sportovní aktivity ani relaxační prostory na úrovni uvedené v katalogu. V praxi to znamenalo, že abychom si užili cokoli nad rámec již tak nehorázného ubytování a stravování, museli jsme si připlatit. Měli jsme pocit, že pobýváme v levném, nízkokvalitním hotelu, který se snaží vydělat na všem, aniž by na oplátku poskytoval jakoukoli kvalitu nebo pohodlí. Naše dojmy z hotelových služeb byly velmi negativní – cítili jsme se podvedeni, protože to, co bylo inzerováno jako komplexní dovolená, se ukázalo jako série zklamání a skrytých nákladů. Zcela to nesplnilo naše očekávání a sliby uvedené v nabídce.
Pláž
Jediným výrazně pozitivním aspektem našeho výletu byla blízkost pláže a její jedinečný charakter. Hotel byl asi 600 metrů od moře, takže procházka byla rychlá a snadná – což výrazně zlepšilo naši relaxaci, zejména během dne. Měli jsme možnost relaxovat na slavné pláži Kleopatra, která na nás udělala obrovský dojem. Čistá, široká, s jemným, světlým pískem a křišťálově čistou vodou – byla to bezpochyby nejkrásnější pláž, na jaké jsme kdy byli. Samotné pobřeží bylo okamžikem opravdové relaxace a odpočinku od starostí, které jsme museli v hotelu řešit.
Tato recenze byla přeložena automaticky přes Google Translate
Byla tato recenze užitečná? (0) (0)