Barbora B.
Ověřená recenze (Invia.cz) Datum pobytu 15.6. - 22.6.2025 Hodnoceno: Červenec 2025
Phoenix Sun Hotel Bodrum Hodnocení: 4/5 Turecko, Bodrum
Hotel jako takový se nám líbil, první zklamání ovšem bylo, že slečna na recepci neuměla anglicky, takže jsme vždy museli zavolat jiného kolegu, který by s námi komunikoval. Druhou noc jsme měli na pokoji švába - šli jsme to ihned oznámit na recepci, kde nám slíbili, že během několika hodin ho někdo přijde odstranit. Řekla jsem, že by bylo vhodné, aby někdo došel hned. Pán sám uznal, že šváb na pokoji je velký problém, nicméně došel jen uklízeč, který místo zametl a vytřel i přesto, že nám na recepci řekli, že místo vysprejuje. Druhý den jsem je šla znovu informovat, že tam nikdo nic nevystříkal, oznámili nám, že během 10. minut to někdo přijde napravit. Po půl hodině čekání jsme to vzdali a skutečně už potom na pokoj nikdo nedošel.V den odjezdu, který měl být v 7:30, jsme od 7:00 ještě spolu s druhou českou rodinou čekali na recepci na transfer na letiště. Letadlo nám mělo odlétat v 11:00. Po půl hodině zpoždění (8:00) jsem kontaktovala delegáta, zda je s transferem vše v pořádku, jelikož se nedostavil. Delegát mi přes 10 minut neodpovídal i přesto že zprávu viděl, proto jsem mu zkoušela volat - nebral to. Volala jsem mu opět v 8:17, ale stále neodpovídal. V 8:18 mi napsal, že transfer přijede, ať počkáme. Zeptala jsem se jak dlouho máme čekat, jelikož nám letadlo v 11 hodin odlétá. Na to mi odpověděl, že přijede včas (bylo 8:20). V 8:21 jsem se zeptala, zda na nás zapomněli a jestli ví, kde ten autobus je a jestli si nemáme vzít taxi - to už bylo 8:28. Nedostalo se mi odpovědi, proto jsem zkoušela znovu volat delegátovi - 8:30 - neúspěšně, 8:31 - neúspěšně a 8:35 - neúspěšně. V 8:37 mi odpověděl ať počkáme 10 minut, na což jsem mu v zápětí odpověděla, že pokud tam transfer do 10 minut opravdu nebude, vezmeme si taxi a později si to vyřídíme s cestovní kanceláří. Odpověděl, že je to naše rozhodnutí. V 8:50 - o téměř hodinu a půl auto dorazilo a odvezlo nás na letiště, kde jsme museli spěchat, jelikož jsme neměli dostatek času a do letadla jsme nastoupili jako poslední.
Hotel jako takový se nám líbil, první zklamání ovšem bylo, že slečna na recepci neuměla anglicky, takže jsme vždy museli zavolat jiného kolegu, který by s námi komunikoval. Druhou noc jsme měli na pokoji švába - šli jsme to ihned oznámit na recepci, kde nám slíbili, že během několika hodin ho někdo přijde odstranit. Řekla jsem, že by bylo vhodné, aby někdo došel hned. Pán sám uznal, že šváb na pokoji je velký problém, nicméně došel jen uklízeč, který místo zametl a vytřel i přesto, že nám na recepci řekli, že místo vysprejuje. Druhý den jsem je šla znovu informovat, že tam nikdo nic nevystříkal, oznámili nám, že během 10. minut to někdo přijde napravit. Po půl hodině čekání jsme to vzdali a skutečně už potom na pokoj nikdo nedošel.V den odjezdu, který měl být v 7:30, jsme od 7:00 ještě spolu s druhou českou rodinou čekali na recepci na transfer na letiště. Letadlo nám mělo odlétat v 11:00. Po půl hodině zpoždění (8:00) jsem kontaktovala delegáta, zda je s transferem vše v pořádku, jelikož se nedostavil. Delegát mi přes 10 minut neodpovídal i přesto že zprávu viděl, proto jsem mu zkoušela volat - nebral to. Volala jsem mu opět v 8:17, ale stále neodpovídal. V 8:18 mi napsal, že transfer přijede, ať počkáme. Zeptala jsem se jak dlouho máme čekat, jelikož nám letadlo v 11 hodin odlétá. Na to mi odpověděl, že přijede včas (bylo 8:20). V 8:21 jsem se zeptala, zda na nás zapomněli a jestli ví, kde ten autobus je a jestli si nemáme vzít taxi - to už bylo 8:28. Nedostalo se mi odpovědi, proto jsem zkoušela znovu volat delegátovi - 8:30 - neúspěšně, 8:31 - neúspěšně a 8:35 - neúspěšně. V 8:37 mi odpověděl ať počkáme 10 minut, na což jsem mu v zápětí odpověděla, že pokud tam transfer do 10 minut opravdu nebude, vezmeme si taxi a později si to vyřídíme s cestovní kanceláří. Odpověděl, že je to naše rozhodnutí. V 8:50 - o téměř hodinu a půl auto dorazilo a odvezlo nás na letiště, kde jsme museli spěchat, jelikož jsme neměli dostatek času a do letadla jsme nastoupili jako poslední.
Ubytování
S ubytováním jako takovým jsme byli spokojení, jen mohla být některá místa více uklizená - pod postelí apod.
Strava
S jídlem jsme neměli problém, byl dostatečný výběr a jídla byla chutná, i obsluha byla příjemná.
Služby hotelu
Čekali jsme víc od místních animátorů - během dne nebyly skoro žádné aktivity a když už, tak slečna animátorka vypadala, jako by tu práci dělala za trest a vlastně ji to vůbec nebavilo.
Pláž
Přístup do vody na pláži byl trochu horší - byly zde schodky, nicméně nás to moc v ničem neomezovalo. Co nám trochu vadilo bylo, že hotel na sociálních sítích prezentuje jiná lehátka, než která jim skutečně patří - vznikal potom na místě zmatek.
Byla tato recenze užitečná? (0) (0)