Miramor Garden Resort & Spa (Ex. Seker Resort) Hodnocení: 4/5
od 14 079 Kč za os.
Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu
od 14 079 Kč za os.
od 12 948 Kč za os.
od 8 505 Kč za os.
od 7 416 Kč za os.
Graf ukazuje předpokládaný vývoj cen zájezdu v následujících měsících.
Jednotlivé sloupce zobrazují minimální cenu za osobu v daném měsíci. Cena se může lišit v závislosti na délce zájezdu.
Popis hotelu pro vás připravujeme.
Dobré (na základě 8 hodnocení)
Tento hotel je 148. nejlépe hodnoceným hotelem z celkového počtu 565 v Kemer.
Pavel R.
Ověřená recenze (Invia.cz) Datum pobytu 20.8. - 30.8.2023 Hodnoceno: Září 2023
Gelidonya Hodnocení: 4/5 Turecko, Kemer
Přesto že jsem si vybral cenově dostupnější hotel, čekal jsem trochu víc.
Přesto že jsem si vybral cenově dostupnější hotel, čekal jsem trochu víc.
Ubytování
Zařízení hotelu už má něco za sebou a je to vidět
Strava
Chybí popisy jídel, zejména pak u masa
Služby hotelu
Cena za wifi se mi zdá nepřiměřená vzhledem ke kvalitě připojení, zejména ve večerních hodinách výpadky ve spojení
Pláž
Přístup k pláži zásobovací uličkou pro ostatní hotely, lehátka na pláži už mají také něco za sebou. Na pláži mi chybí promenáda, kterou znám z jiných letovisek.
Byla tato recenze užitečná? (0) (0)
László S.
Ověřená recenze (Invia.hu) Datum pobytu 11.8. - 18.8.2023 Hodnoceno: Srpen 2023
Gelidonya Hodnocení: 4/5 Turecko, Kemer
Nedoporučuji evropský standard pro pravidelné cestující. Stručně řečeno: Zklamání
Nedoporučuji evropský standard pro pravidelné cestující. Stručně řečeno: Zklamání
Ubytování
Pláž není daleko, ale to, co patří k hotelu, je omezeno na extrémně malou oblast uzavřenou Mólo a Dzeckiks. Cesta (ulička) vedoucí k pláži je extrémně páchnoucí a špinavá (skládají se zde odpadky z jiných větších hotelů)
Strava
Zklamání Neexistuje žádný check-in na jídlo, takže když otevřou bránu před snídaní/obědem/večeří, lidé se hrnou jako zvířata, mačkají se, spěchají za jídlem, to jsem ještě nikde neviděl. V porovnání s počtem stolů v restauraci je hostů mnohem více, vícekrát se stalo, že ti, co čekali 30 minut ve frontě na jídlo, už nedostanou místo/volný stůl a ti, co nikam nespěchají aby dostali jídlo, nedostávali žádné další nebo dostávali jen jídlo, které raději nejí. Nápoje se podávají v malých skleničkách, takže se musíte víc otáčet a zase vystát frontu. Káva, strojový jablečný/pomerančový džus jsou svinstvo, když jdete později jíst, z dávkovače jablečného džusu už teče voda. Balená voda není k dispozici, láhev musíte naplnit z automatu, který si musíte koupit v obchodě nebo můžete použít repo láhev, ale je obtížné ji vzít na pláž. Zkrátka: nejsem prase, jsem člověk a nejím z díry, ale z čistého talíře. Stoly se nedezinfikují, ubrusy se po hostech nemění, stávalo se i to, že kdo chtěl jíst, musel zbytky nasypat do talíře po předchozích čtyřech hostech, aby se jejich děti mohly někde najíst.
Služby hotelu
Zklamání nikdo neumí anglicky, ale opravdu a vážně. Starší muž na recepci rozuměl anglicky a uklízečka rozuměla děkuji a dnes/zítra/ahoj. Řekl jsem chlápkovi u přepážky: Můžu se zeptat? -> Ques... mmm -> Tady jsem to vzdal. Pokud něco chcete, telefon/google překladač: maďarština -> turečtina, snad to někdo umí přečíst. Ptala jsem se na koktejl Pina Colada, ještě jste o něm neslyšeli, dali mi něco ČERVENÉHO, nebylo v něm ovoce All inclusive: bohužel tu nic není takové, na co jsme zvyklí.... Požádal jsem o 2 sklenice piva (není půllitr) a sklenici Fanty, pak barman turecky říká, že si můžete dát maximálně dvě . Jeden z hostů překládá -> já říkám nebavte se! Hele, je tam moje žena, já jí to beru, ty si nemyslíš, že se postaví do řady, že??? Balená voda není součástí služby, můžete pít pouze vodu, která je v kartonu od mléka. Dá se tam koupit za 1 Euro, ale stojí čtvrtinu města, tam jsme to kupovali taky. Kvalita koktejlu katastrofa, nevědí, že se do takových nápojů používají i ovocné likéry. Občas došlo pivo a nejeden host mohl pít asi půl dne. Tehdy byli pobouřeni i ostatní, nejen my. Obsluha: zatím jsem zažil např. v Řecku (i ve 3hvězdičkovém hotelu), že piju a jím co se vejde -> už je to zaplacené. V tomto hotelu jsem měl pocit, že bych zde neměl jíst, že bych měl zůstat co nejvíce. Pojem číšník se zde nevykládá, berou maximum zbytků, pokud se vůbec dostanou tak daleko. Nic nepodávají, všude se musí stát fronty, skoro každé jídlo/nápoj je druhé nebo třetí třídy.
Pláž
Pláž není daleko, ale to, co patří k hotelu, je omezeno na extrémně malou oblast uzavřenou Pier a Dzeckik. Silnice (ulička) vedoucí k pláži je extrémně páchnoucí a špinavá (skládají se zde odpadky z jiných větších hotelů, i ve 40stupňových vedrech můžete narazit na žaludeční pachy). Na pláž jsme doplavali před dalším hotelem (samozřejmě jsme mohli jen doleva, protože napravo byly bundy), protože si myslím, že moře si možná nevykoupilo jen jeho pobřeží. Dobrá zpráva: voda byla teplá a čistá
Tato recenze byla přeložena automaticky přes Google Translate
Byla tato recenze užitečná? (0) (0)
Filtrovat recenze
Pavel R.
Ověřená recenze (Invia.cz) Datum pobytu 20.8. - 30.8.2023 Hodnoceno: Září 2023
Gelidonya Hodnocení: 4/5 Turecko, Kemer
Přesto že jsem si vybral cenově dostupnější hotel, čekal jsem trochu víc.
Přesto že jsem si vybral cenově dostupnější hotel, čekal jsem trochu víc.
Ubytování
Zařízení hotelu už má něco za sebou a je to vidět
Strava
Chybí popisy jídel, zejména pak u masa
Služby hotelu
Cena za wifi se mi zdá nepřiměřená vzhledem ke kvalitě připojení, zejména ve večerních hodinách výpadky ve spojení
Pláž
Přístup k pláži zásobovací uličkou pro ostatní hotely, lehátka na pláži už mají také něco za sebou. Na pláži mi chybí promenáda, kterou znám z jiných letovisek.
Byla tato recenze užitečná? (0) (0)
László S.
Ověřená recenze (Invia.hu) Datum pobytu 11.8. - 18.8.2023 Hodnoceno: Srpen 2023
Gelidonya Hodnocení: 4/5 Turecko, Kemer
Nedoporučuji evropský standard pro pravidelné cestující. Stručně řečeno: Zklamání
Nedoporučuji evropský standard pro pravidelné cestující. Stručně řečeno: Zklamání
Ubytování
Pláž není daleko, ale to, co patří k hotelu, je omezeno na extrémně malou oblast uzavřenou Mólo a Dzeckiks. Cesta (ulička) vedoucí k pláži je extrémně páchnoucí a špinavá (skládají se zde odpadky z jiných větších hotelů)
Strava
Zklamání Neexistuje žádný check-in na jídlo, takže když otevřou bránu před snídaní/obědem/večeří, lidé se hrnou jako zvířata, mačkají se, spěchají za jídlem, to jsem ještě nikde neviděl. V porovnání s počtem stolů v restauraci je hostů mnohem více, vícekrát se stalo, že ti, co čekali 30 minut ve frontě na jídlo, už nedostanou místo/volný stůl a ti, co nikam nespěchají aby dostali jídlo, nedostávali žádné další nebo dostávali jen jídlo, které raději nejí. Nápoje se podávají v malých skleničkách, takže se musíte víc otáčet a zase vystát frontu. Káva, strojový jablečný/pomerančový džus jsou svinstvo, když jdete později jíst, z dávkovače jablečného džusu už teče voda. Balená voda není k dispozici, láhev musíte naplnit z automatu, který si musíte koupit v obchodě nebo můžete použít repo láhev, ale je obtížné ji vzít na pláž. Zkrátka: nejsem prase, jsem člověk a nejím z díry, ale z čistého talíře. Stoly se nedezinfikují, ubrusy se po hostech nemění, stávalo se i to, že kdo chtěl jíst, musel zbytky nasypat do talíře po předchozích čtyřech hostech, aby se jejich děti mohly někde najíst.
Služby hotelu
Zklamání nikdo neumí anglicky, ale opravdu a vážně. Starší muž na recepci rozuměl anglicky a uklízečka rozuměla děkuji a dnes/zítra/ahoj. Řekl jsem chlápkovi u přepážky: Můžu se zeptat? -> Ques... mmm -> Tady jsem to vzdal. Pokud něco chcete, telefon/google překladač: maďarština -> turečtina, snad to někdo umí přečíst. Ptala jsem se na koktejl Pina Colada, ještě jste o něm neslyšeli, dali mi něco ČERVENÉHO, nebylo v něm ovoce All inclusive: bohužel tu nic není takové, na co jsme zvyklí.... Požádal jsem o 2 sklenice piva (není půllitr) a sklenici Fanty, pak barman turecky říká, že si můžete dát maximálně dvě . Jeden z hostů překládá -> já říkám nebavte se! Hele, je tam moje žena, já jí to beru, ty si nemyslíš, že se postaví do řady, že??? Balená voda není součástí služby, můžete pít pouze vodu, která je v kartonu od mléka. Dá se tam koupit za 1 Euro, ale stojí čtvrtinu města, tam jsme to kupovali taky. Kvalita koktejlu katastrofa, nevědí, že se do takových nápojů používají i ovocné likéry. Občas došlo pivo a nejeden host mohl pít asi půl dne. Tehdy byli pobouřeni i ostatní, nejen my. Obsluha: zatím jsem zažil např. v Řecku (i ve 3hvězdičkovém hotelu), že piju a jím co se vejde -> už je to zaplacené. V tomto hotelu jsem měl pocit, že bych zde neměl jíst, že bych měl zůstat co nejvíce. Pojem číšník se zde nevykládá, berou maximum zbytků, pokud se vůbec dostanou tak daleko. Nic nepodávají, všude se musí stát fronty, skoro každé jídlo/nápoj je druhé nebo třetí třídy.
Pláž
Pláž není daleko, ale to, co patří k hotelu, je omezeno na extrémně malou oblast uzavřenou Pier a Dzeckik. Silnice (ulička) vedoucí k pláži je extrémně páchnoucí a špinavá (skládají se zde odpadky z jiných větších hotelů, i ve 40stupňových vedrech můžete narazit na žaludeční pachy). Na pláž jsme doplavali před dalším hotelem (samozřejmě jsme mohli jen doleva, protože napravo byly bundy), protože si myslím, že moře si možná nevykoupilo jen jeho pobřeží. Dobrá zpráva: voda byla teplá a čistá
Tato recenze byla přeložena automaticky přes Google Translate
Byla tato recenze užitečná? (0) (0)
Ladislav B.
Ověřená recenze (Invia.cz) Datum pobytu 21.6. - 28.6.2023 Hodnoceno: Červenec 2023
Gelidonya Hodnocení: 4/5 Turecko, Kemer
celkova spokojenost
celkova spokojenost
Ubytování
takteš spokojenost
Strava
dobra a dostatek všeho
Služby hotelu
spokojenost
Pláž
Plaž kvalitni přistup k plaži byl velice nedobry prochazi se po cestě odpatku z hotelu ktera vede zadni stranou plnou zasobujicich aut no nic moc
Byla tato recenze užitečná? (0) (0)
Alena Beranová
Ověřená recenze (Invia.cz) Datum pobytu 6.8. - 12.8.2022 Hodnoceno: Srpen 2022
Gelidonya Hodnocení: 4/5 Turecko, Kemer
Hotel Gelidonya byl velice hezky zařízen,milý a vstřícný personál,byla jsem velmi spokojená.Dovolenou jsem si užila v klidu a v čistotě.
Hotel Gelidonya byl velice hezky zařízen,milý a vstřícný personál,byla jsem velmi spokojená.Dovolenou jsem si užila v klidu a v čistotě.
Ubytování
Ubytování bylo velmi příjemné, pokoj byl prakticky vybaven s krásným výhledem na pohoří.
Strava
Strava byla vynikající, různé druhy salátů byly výborné, pečivo vždy čerstvé, zákusky výborné a vynikající melouny.
Služby hotelu
standartní
Byla tato recenze užitečná? (1) (1)
Dagmar Pavloušková
Ověřená recenze (Invia.cz) Datum pobytu 25.7. - 1.8.2022 Hodnoceno: Srpen 2022
Gelidonya Hodnocení: 4/5 Turecko, Kemer
+ Příjemný pobyt, nádherné moře, výborná strava, profesionální personál.
- Cesta k moři vede mezi dvěma hotely - zápach z odpadků, auta se zásobováním. Pláž patřící k hotelu malá, kapacita lehátek nestačila. V hotelu wifi za poplatek 2 eura/24 hodin.
+ Příjemný pobyt, nádherné moře, výborná strava, profesionální personál.
- Cesta k moři vede mezi dvěma hotely - zápach z odpadků, auta se zásobováním. Pláž patřící k hotelu malá, kapacita lehátek nestačila. V hotelu wifi za poplatek 2 eura/24 hodin.
Byla tato recenze užitečná? (0) (0)
Zavolejte nám nebo spusťte live chat a zařídíme vám báječnou dovolenou, na kterou budete vzpomínat dlouhou dobu.
Jsme k zastižení Po-Pá 7:00-22:00; So-Ne 8:00-22:00.
Načítám mapu a popis lokality...
Teplota 26 °C v noci 12 °C
Teplota vzduchu 21 °C
Teplota vody 21 °C
Zítra 25 °C v noci 12 °C
Neděle 24 °C v noci 11 °C
Pondělí 22 °C v noci 12 °C
Pokud váš zájezd někde najdete levněji, získáte Invia dárkový poukaz v hodnotě 3000 Kč.
Neztrácejte čas srovnáváním, můžete s důvěrou vybrat a rezervovat u nás.