Tím, že Invia přeprodává zájezdy CK, vznikají možné komplikace a problémy. Kupujete si zájezd od CA a po rezervaci se dozvíte, že zájezd bude organizovat polská CK. Měla jsem problém s instalací aplikace CKv telefonu, protože CA zadala svůj email a tím pádem nešlo spárovat můj email, protože měly být totožné jako při rezervaci. Musela jsem volat do kanceláře.
Dalším problémem, na který bych chtěla poukázat, je jazyk. Byla nabídnuta jediná informační schůzka v hotelu, ale v polském jazyce. To mi přijde nefér vůči množství českých turistů, polštině každý nemusí rozumět. Očekávala bych služby v českém jazyce, to bylo zklamání.
Ubytování
Hotel pěkný, udržovaný. Protože byl 5*, očekávala bych standardní pokoje se standardním vybavením - v koupelně chyběl vysoušeč na vlasy.
Strava
Vynikající, obrovské množství salátů, zákusků, ovoce, několik druhů kuchyní - středomořská, italská...velký výběr, všeho dostatek, pravidelně doplňováno a pastva pro oči. Jídlo je opravdový luxus. Číšníci obsluhovali hosté s nápoji, ale když bylo hodně lidí, trochu nestíhali zároveň uklízet stoly po hostech, kteří se už najedli, my si chodili pro pití i sami, to nebyl problém.
Služby hotelu
Služby super, požadovali jsme ručník navíc, donesli ihned. Úklid pravidelný každodenní, výměna ložního prádla, ručníků, vytřeno.
Pláž
Pláž jen kousek od hotelu, přes zahradu. Písčitá, čistá, personál hotelu pravidelně během každého dne uklízel odpadky, odnášel sklenice, dostatek odpadkových košů.