Karlsbad Grande Madonna Spa & Wellness Hodnocení: 4/5 Česká republika, Západní Čechy, Karlovy Vary
Anonym
Neověřená recenze Datum pobytu 15.4. - 17.4.2022 Hodnoceno: Duben 2022
Rezervaci jsme provedly s měsíčním předstihem, aby se nestalo, že hotel bude vyprodaný. Týden před příjezdem nám volali z hotelu, zda opravdu dorazíme, což jsem potvrdila, že s námi opravdu mohou počítat. Pán to odsouhlasil, že pokoj pro nás bude mít. Po dvouhodinové cestě do hotelu nám paní na recepci oznámila, že je změna, pokoj pro nás nemají a sami nám vybrali jiný hotel, do kterého musíme jít, protože peníze nám už nevrátí. Peníze si totiž drze strhli před příjezdem, i když už věděli, že pokoj pro nás mít nebudou. Parkovat jsme mohly u tohoto hotelu, ale bydlely jsme jinde, takže jsme se každý den musely trmácet do kopce pro auto. Volaly jsme na všechna čísla, co mají na webovkách, nikdo nebyl schopný zvednout telefon, tak jsme tam opět musely osobně, aby nám to vedení hotelu vysvětlilo, protože recepční za to samozřejmě nemůže a chtěly jsme vrátit peníze, protože jsme si chtěli jiný hotel vybrat sami. V tom náhradním totiž ani nevěděli o tom, že jsme přesunuté a pořád nás odkazovali na nějakou cestovní kancelář, která údajně rezervaci provedla, tudíž jsme ani nedostaly fakturu, opět s odkazem na CK. Když jsem konečně mluvila s někým z vedení, madam nám akorát drze oznámila, že peníze nevrátí, protože jsme je platily bookingu ( ale za tento hotel!) a řešení nenabídla. Navíc jsme v novém hotelu zjistily, že jsme byly minimálně tři dvojice, kterým toto provedli. Vedení hotelu by se mělo zamyslet nad tím, jak se ke klientům chovají. Nejdřív Vám rezervují pokoj, ale když se jim ozve někdo, kdo u nich nechá víc peněz za procedury, tak Vám pobyt přesunou jinam, ani nemají slušnost zavolat a pobyt zrušit, hlavně si rychle strhnou peníze, aby o ně nepřišli. TENTO HOTEL ROZHODNĚ NEDOPORUČUJI A DOUFÁM, ŽE STÍŽNOSTÍ BUDE VÍC A BUDE SE TÍM NĚKDO ZABÝVAT. Ještě to budu řešit s bookingem a právníkem. Jediné plus byla milá recepční, ale to už tu celkovou hrůzu bohužel nezachránilo.
Rezervaci jsme provedly s měsíčním předstihem, aby se nestalo, že hotel bude vyprodaný. Týden před příjezdem nám volali z hotelu, zda opravdu dorazíme, což jsem potvrdila, že s námi opravdu mohou počítat. Pán to odsouhlasil, že pokoj pro nás bude mít. Po dvouhodinové cestě do hotelu nám paní na recepci oznámila, že je změna, pokoj pro nás nemají a sami nám vybrali jiný hotel, do kterého musíme jít, protože peníze nám už nevrátí. Peníze si totiž drze strhli před příjezdem, i když už věděli, že pokoj pro nás mít nebudou. Parkovat jsme mohly u tohoto hotelu, ale bydlely jsme jinde, takže jsme se každý den musely trmácet do kopce pro auto. Volaly jsme na všechna čísla, co mají na webovkách, nikdo nebyl schopný zvednout telefon, tak jsme tam opět musely osobně, aby nám to vedení hotelu vysvětlilo, protože recepční za to samozřejmě nemůže a chtěly jsme vrátit peníze, protože jsme si chtěli jiný hotel vybrat sami. V tom náhradním totiž ani nevěděli o tom, že jsme přesunuté a pořád nás odkazovali na nějakou cestovní kancelář, která údajně rezervaci provedla, tudíž jsme ani nedostaly fakturu, opět s odkazem na CK. Když jsem konečně mluvila s někým z vedení, madam nám akorát drze oznámila, že peníze nevrátí, protože jsme je platily bookingu ( ale za tento hotel!) a řešení nenabídla. Navíc jsme v novém hotelu zjistily, že jsme byly minimálně tři dvojice, kterým toto provedli. Vedení hotelu by se mělo zamyslet nad tím, jak se ke klientům chovají. Nejdřív Vám rezervují pokoj, ale když se jim ozve někdo, kdo u nich nechá víc peněz za procedury, tak Vám pobyt přesunou jinam, ani nemají slušnost zavolat a pobyt zrušit, hlavně si rychle strhnou peníze, aby o ně nepřišli. TENTO HOTEL ROZHODNĚ NEDOPORUČUJI A DOUFÁM, ŽE STÍŽNOSTÍ BUDE VÍC A BUDE SE TÍM NĚKDO ZABÝVAT. Ještě to budu řešit s bookingem a právníkem. Jediné plus byla milá recepční, ale to už tu celkovou hrůzu bohužel nezachránilo.