Za hodně peněz málo muziky. Hotel se prezentuje jako "friendly" k dětem, přitom byl problém prakticky se vším, co se dětí týkalo. Dětskou postýlku jsme si museli přivézt, ani jeden z nabízených pokojů nemá vanu, ale pouze sprchový kout, takže jsme museli vézt i vaničku. Přístup do hotelu je po schodech, takže jsme neustále vynášeli kočárek. Výtah je tak malý, že jsme se tam s kočárkem sotva vešli. O bezbariérovosti hotelu tedy nemůže být ani řeč. Očekávali jsme také, že jídlo bude daleko pestřejší. Na snídani 5 plátků sýra, nebo salámu nás opravdu neuspokojilo. K večeři byly rovněž malé porce. Velmi překvapeni jsme byli také z toho, že jsme museli na jídlo chodit do protějšího hotelu Labe. Pozitivem hotelu bylo jeho umístění přímo na kolonádě.
Ubytování
Pokoje byly standardně zařízeny. Interiér byl dosti omšelý, avšak tuto skutečnost vyvážil balkón s výhledem na kolonádu. Postrádali jsme klasickou manželskou postel, vanu namísto sprchového koutu a více prostoru (vzhledem k potřebě umístit do pokoje kočárek, vanu a dětskou hrací deku). Takže celkový dojem byl spíše podprůměrný.
Strava
Bez předchozí informace jsme zjistili, že na jídlo budeme celý týden docházet do jiného hotelu, což byla zbytečná komplikace v momentě, kdy jsme museli sladit režim jídelny a procedur s režimem našeho 5ti měsíčního miminka. Na jídlo jsme měli vždy jen 45 minut, čímž bylo celkem náročné stihnout se v klidu najíst. O pestrosti stravy se také nedá hovořit. Očekávali jsme alespoň úroveň klasické restaurace, v tomto případě se však spíše jednalo o stravovnu (hlavní místnost pro českou klientelu neměla ani okna). Příliš spokojeni jsme tedy nebyli.
Služby hotelu
Mělo se jednat o wellness pobyt. S úžasem jsme zjistili, že většina procedur (masáže, perlička, hydroxer, rašelina) trvala cca 15 minut, některé výjimečně 30 minut (lymfodrenáže). O vlastní volbě procedur nemohla být ani řeč. Předpokládala bych, že když jsme zainvestovali poměrně vysokou finanční sumu na lázeňský pobyt, bude s námi podle toho také zacházeno. Ale prakticky jsme zjistili, že není rozdíl mezi klientelou, která jede do lázní pro nemoc či úraz ("na pojišťovnu"), a klientelou, která si lázně vybere jako svoji hlavní dovolenou a podle toho očekává i služby. Domnívám se, že tady by hotel měl přehodnotit svůj přístup. V tomto ohledu jsme tedy také příliš spokojeni nebyli.
Pláž
Umístění hotelu naopak nemělo chybu.