Informace cestovní kanceláře byly naprosto nepřesné, počínaje odjezdem z letiště, autobus č. 35 vůbec nejezdí, jezdí pouze Alibus soukromá společnost, jízdné jsou 4 eura a nikoliv jak bylouvedeno,že3 eura.Ceny vstupného do pamáetk jsou zcela jiné např. do Národního archeologickégo musea je vstup 8 eur, nikoliv 6, vstup do Capella Sansevero vstup 8 eur, nikoli 5 atd. Není to příliš podstatné, ale cestovní kancelář má zřejmě neaktuální informace. Jinak typy na prohlídky jsou zcela dezorientační. Měly jsme k dispozici průvodce vydaného National geographic, autor Tim Jepson a podle něj jsme poznaly Neapol, tak jak to má být. Můj dojem z Neapoleje úžasný, je to město, které má čtvrti neuvěřitelně špinavé a na druhé straně nádherné historické paláce, úžasné nábřeží ale především město, které žije. Lidé příjemní, ochotní k turistům. Jsem nadšená a jsem ráda, že jsem poznala co se dalo, protože jsme nachodili spoustu kilometrů po městé i okolí 'Pompeje, Vesuv atd.). Jediné co nefungovalo byly služby hotelu a nepřipravené a dá se řící odfláknuté informace cestovní kanceláře. Nejsme už dávno žádná země "východní Evropy" a proto si zasloužíme poněkud důstojnější zacházení. Snad jedinou výhodou byla poloha hotelu, které je v blízkosti nádraží,ale bohužel prostředí na náměstí Galibardiho,je tím nejhorším místem. Neomlouvám, se za má kritická slova, mohla bych toho napsat ještě mnohem více, ale můj dojem z Neapole je úžasný a nelituji, že jsem tento zájezd absolvovala, chci tam ještě znova, ale už s jinou cestovní kanceláří. Ještě něco pozitivního, manager hotelu pan Nicola B. byl velmi příjemný člověk a proto jsem na něj nevznášela žádnou kritiku, protože se domnívám, že podmínky byly nasmlouvány cestovní kanceláří, jejíž totožnost neznám.
Ubytování
Znám hotely v Itálii a nečekala jsem žádný luxus. Prostor samozřejmé pidi, při otevření skříně jste si přivřel palce pod dveře a nedej bůh, aby někdo otevřel dveře od koupely, tak jste měl kliku vraženou v zádech. Ručníky a polečení byly čisté, podlaha nic moc, ale vzhledem k tomu, že pokoj byl pouze na přespání, tak se to dalo vydržet.Co bylo velmi nepříjemné byl zápach z toalety a odpadu bidetu.
Strava
V hotelu Ideal jsme pozřely pouze 2 snídaně, ta třetí slibovaná odpadla neboť jsme museli odjet na letiště.Když říkám pozřely (píšu o dvou ženách, proto tvrdé y). V Itálii,která je pověstná svou výborou kávou, jsme dostaly rozpustnou kávu v konvici,která se ohřívala na vařiči. Snídaně byly tousty nejhorší kvality, sýry taktéž, před uzeninou,která byla nabízena jsme byly varovány jinou turistkou (cizinkou). Máslo, které bylo zmrzlé z lednice jsme měly roztírat plastovým nožem¨a rovněž vše bylo servírováno na plastových talířích, které personál nestačil umývat.Jakási zelenina, která byla nabízena, tak tu jsme vůbec nezaregistrovaly, protože mísa byla prázdná. Celkový dojem - hrůza!
Služby hotelu
Služby hotelu neuvěřitelné, po příjezdu.kdy jsme na letišti byly od 4 hodin nám bylo sděleno, že pokoje budou připraveny v půl třetí a na dotaz kam uložit zavazadla nám byla vykázána jakási místnost za recepcí, která neměla dveře, takže zavazadla byla bez dozoru, neboť do té místnosti měl přístup kdokoliv ze schodiště hotelu. Recepční ovládali mizerně angličtinu a jejich ochota se limitně blížila nule.Při odjezdu jsme chtěli použít jízdní řád autobusu, který byl k dispozici v hotelu na recepci, na náš opakovaný dotaz zda je jízdní řád aktuální jsme byly ujištěny, že samozřejmě a protože první autobus odjížděl údajně v 6,50 hodin , což bylo pro odlet pozdě byl nám nabídnu taxi. Jaké bylo naše překvapení když jsme na letišti zjistily, že Alibus jezdí samozřejmě mnohem dříve a spousta turistů toto spojení použilo. Problém není v tom, že jsme si vzaly taxi doporučené hotelem, ale v tom, že informace byly zcela záměrně prolhaná, stejně bych vzala taxi , ale cítila jsem se jako blbec, protože jsem neměla možnost volby. Jinak k chování personálu mám děsné připomínky, nebyla jsem v Itálii poprvé a vím, žei lidé na ulici se srdečné zdraví, což se mi v hotelu od uklízeček až po dámy vydávající snídaně nedosatalo. Na můj hlasitý pozdrav v italštině i angličtině následovalo pouze ticho a tupé pohledy personálu.