Hotel Bay Palace nebyl hotel Parc Hotels Italia-to za prvé.
Nějakým řízením osudu,či vaším řížením jsme se dostali do hotelu Bay Palace,který měl sice hrdě ve znaku čtyři hvězdičky,ale tomuto počtu hvězdiček neodpovídal.Když zavřeme obě oči dali by jsme tomuto hotelu 3 hvězdičky /mimo stravování/.
Ubytování
Ubytování bylo standartní,zařízení cca 20 let staré,zejména koupelna nebyla zcela kvalitní.Úklid v pořádku,převlékání ložního prádla 2 x za dobu pobytu.
Strava
Snídaně-standartní,bez změny sortimentu potravin,zkrátka neustálé 2 druhy přesolených uzenin /šunka,salám/
1 druh sýru,2 druhy pečivo z listového těsta,žemle,čaj,káva,slabý roztok t.zv.džůsů.,máslo,džem,med,nutela.Nebyl citron.
Sortiment snídaně bez jakékoliv změny po celý týden.
Co se týče večeří-TRAGEDIE.Předkrm sekané těstoviny polité kečupem,či sardelovou pastou,nedovařená polévka.Tvrdé žemle-jako přílohy k hlavnímu jídlu??Hlavní jídla byla buď milimetrové plátky tvrdého masa,neochucené,polité řídkou omáčkou,či rozvařená ryba se šupinami,bez jakékoliv přílohy /rýže,brambory,těstoviny atd./Pokud něco k miniaturám masa kuchař přiložil,tak to byl kousek brokolice či fazolek.T.zv.dezert byl výsměchem tohoto názvu,neb většinou byl puding žluté či hnědé barvy ale stejné chuti.V jednom případě byla roztékající tiramisa,2x zmrzlina,a 1x jsme dostali hrozínek vína zřejmě jako bonus,že jsme vše přežívali.Jednou jsme reklamovali tvrdost masa /nešlo uříznout/,bylo nám vyměněno za maso stejné tvrdosti ale vyměněn jiný nůž.Tuto operaci provedl sám majitel po.Giovanni.Jakékoliv žádosti o saláty či jiný sortiment jídel nebyl akceptován.Při první a poslední návštěvě delegátek Patricie a Zuzany v neděli ??došlo k velkému střetu,kde jsme byli všichni překřičeni a bylo nám řečeno,že je stejná kvalita stravy i v hotelu Antarest.Toto nebyla pravda,neb jsem byl ve spojení s p.Jaroslavou účastnicí zájezdu a ubytovanou v hotelu Antarest.V tomto hotelu byla strava o 100 % lepší,saláty,výběr zeleniny,příloh.
Služby hotelu
Protože nad hotelem /cca 300 m/ došlo k havarii vozovky,jsme byli donuceni k docházení při realizaci poznávacích zájezdů na spodní křižovatku k dálnici cca 1,5 km.I když bylo možné dojet k hotelu busem a kousek zcouvat kde bylo možno bus otočit.Totéž se dělo i při odjezdu až na to,že hotel zajistil odvoz kufrů k busu.Personál jídelny nereagoval na naše reklamace s kvalitou večeří,den odjezdu začal rozebírat stoly,prášil použitými ubrusy atd.Náš dojem byl aby jsme co nejdříve vypadli.
Program poznávacího zájezdu
Poznávací zájezdy byly díky delegátce Haně výborné.Již cesta z letiště byla plná informací a po dobu obou zájezdů nám podávala vyčerpávající a velmi zajímavé informace.Při odletu byla jediná,která se nám věnovala a pomohla při různých požadavcích umístění v letadle.Další dvě delegátky se nás stranily a Zuzana zmizela před dokončením přidělování míst v letadle.Patricie si převážně vyřizovala SMS a nikomu neřekla ani BÚÚUUUUUUUUUUUUUUUUUTyto dvě slečny i při zájezdu,kde došlo ke kolapsu jednoho z účastníků jednali nevhodně a okřikovaly další lidi. Zuzaně a zejména Patricii šlo především o prodej předražených zájezdů po Sicilii,nikoliv o spokojenost účastníků zájezdu.