Doufám, že takovou dovolenou už nezažiju.
1. Ryanair polovině letadla zpozdil zavazadlo a museli jsme 2 hodiny stát na letišti ve frontě na baggage claim, abychom to nahlásili. Teprve pozdě v noci jsem mailem dostal potvrzení s PIR číslem.
2. V důsledku zpoždění jsme museli hned následující den půl dne nakupovat základní věci (hygienu, oblečení,..) a bez pokrývky hlavy (která byla v zavazadle) dostal spolucestující úžeh/úpal a mne postihla bolest zad, ze které jsem dostával 3 dny.
3. Hotelové služby neodpovídaly standardu 4 hvězd
4. Poslední den na pláži jsme byli okradeni. Hlášeno místní policii a mám k dispozici i policejní zprávu.
Ubytování
Hotel neodpovídá standardu 4 hvězd.
1. Ryanair mi zpozdil zavazadlo. Následující den odpoledne dorazilo a hotel mě kontaktoval pouze na !pokojový telefon! přičemž znal můj mail i české telefonní číslo.
2. Jídlo nebylo špatné, ale ve srovnání s Gran Canaria Suite hotel (také přes Invii) to byl dost podprůměr. Přitom oba mají 4 hvězdy.
3. Při večeři jsme narazili na živé šváby přímo v nádobí určeném-připraveném pro hosty.
4. V hotelu byly 3 výtahy. Ani jeden neměl stejný ciferník. Tlačítko -1 určené pro restauraci bylo v každém ciferníku na jiném místě a ve všech 3 výtazích opakovaně nešlo zmáčknout. Opakovaně a silně i dlouze jsme tlačítko mačkali, ale neaktivovalo se. Tlačítka byla poruchová. Do restaurace v -1 se nešlo dostat schody, proto jsme museli často obcházet celý bytový blok, abychom se na jídlo dostali ze zahrádky restaurace, která byla orientována do vnitrobloku a dostupná právě přes schody spojující vnitroblok a venkovní veřejnou část budovy.
5. V předposlední den jsme byli na pláži okradeni (zcizeny peníze, 2 mobily, platební karta, batoh) a hotel nám po požádání o pomoc vysloveně odmítl pomoc poskytnout. Neumožnil nám zavolat do ČR, neřekl, kde tato možnost je. Tomuto odmítnutí se divila i policejní pracovnice, která s námi na policejní stanici sepisovala protokol o krádeži.
6. V předposlední den (po krádeži) jsme šli na poslední večeři a zjistili, že kvůli změně sezony byla přesunuta o půl hodiny. Tuto informaci jsme také od nikoho nedostali - např. při příjezdu, že změna časů se uděje zrovna během našeho pobytu.
7. V den odjezdu jsme si objednali buzení pokojovým telefonem (mobily nám ukradli). Hotelová služba čas příliš nedodržuje a vzbudila nás o 15 min později.
Kromě krádeže jsou to vše zdánlivé drobnosti, ovšem když se vám každý den něco stane, šváb, tlačítko výtahu (opakovaně!! na snídani i večeři), zpožděná večeře, ODMÍTNUTÍ POMOCI HOSTU PŘI KRÁDEŽI, dává to dohromady HORZNÝ celkový vjem hotelu, který si 4 hvězdy nezaslouží.
Jedinou pochvalu máme pro personál stravování - milí a vstřícní.
Strava
2. Jídlo nebylo špatné, ale ve srovnání s Gran Canaria Suite hotel (také přes CA) to byl dost podprůměr. Přitom oba mají 4 hvězdy.
3. Při večeři jsme narazili na živé šváby přímo v nádobí určeném-připraveném pro hosty.
Služby hotelu
Viz sekce ubytování. Obecně řečeno - vše funguje, dokud něco nepotřebujete
Dodatek k 5. bodu v sekci ubytování: Kdybych neměl s sebou notebook na pokoji, neměli bychom s okolním světem žádné spojení a nemohli kontaktovat rodinu v ČR, aby nám alespoň zablokovala mobilní bankovnictví a platební karty.
Pláž
Pláže krásné, ale bohužel se na nich krade.