Sol Cayo Largo Hodnocení: 4/5 Kuba, Cayo Largo, Cayo Largo
Theodor Röhrl
Ověřená recenze Recenze vytvořená před 3 a více lety
Se zájezdem jsme hrubě nespokojení a jsme velmi zklamaní.Cena zájezdu v žádném případě neodpovídá realitě ani nabízeným službám.
V roce 2016 jsme absolvovali zájezd do stejné destinace a proto bohudík/bohužel můžeme srovnávat.Jde o velmi strmý úpadek jak v kvalitě hotelů , tak i v jeho službách.Totéž lze říci také o prostředí na Kubě (v Havaně) a bohužel i na ostrově Cayo Largo.
Dovolenou v této destinaci jsme se rozhodli zopakovat k našemu 30.výročí svatby ,protože jsme zde v roce 2016 prožily nejkrásnější dovolenou ze všech a o to větší zklamání to bylo.
Tento zájezd za cenu ,kterou jsme zaplatili ,rozhodně nemůžu nikomu doporučit a naopak podávám reklamaci na kompenzaci jak služeb a servisu neodpovídajícím kategorii hotelů uvedených ve smlouvě ,tak na zkrácení pobytu na ostrově Cao Largo o dva dny ,tak i na celkové zkrácení celého pobytu.Rovněž požaduju uhrazení nákladů za ubytování v hotelech do doby odletu ,které jsem musel na místě hradit ,jinak jsme s manželkou zůstali na ulici v Havaně!
Se zájezdem jsme hrubě nespokojení a jsme velmi zklamaní.Cena zájezdu v žádném případě neodpovídá realitě ani nabízeným službám.
V roce 2016 jsme absolvovali zájezd do stejné destinace a proto bohudík/bohužel můžeme srovnávat.Jde o velmi strmý úpadek jak v kvalitě hotelů , tak i v jeho službách.Totéž lze říci také o prostředí na Kubě (v Havaně) a bohužel i na ostrově Cayo Largo.
Dovolenou v této destinaci jsme se rozhodli zopakovat k našemu 30.výročí svatby ,protože jsme zde v roce 2016 prožily nejkrásnější dovolenou ze všech a o to větší zklamání to bylo.
Tento zájezd za cenu ,kterou jsme zaplatili ,rozhodně nemůžu nikomu doporučit a naopak podávám reklamaci na kompenzaci jak služeb a servisu neodpovídajícím kategorii hotelů uvedených ve smlouvě ,tak na zkrácení pobytu na ostrově Cao Largo o dva dny ,tak i na celkové zkrácení celého pobytu.Rovněž požaduju uhrazení nákladů za ubytování v hotelech do doby odletu ,které jsem musel na místě hradit ,jinak jsme s manželkou zůstali na ulici v Havaně!
Ubytování
Hotel Copacabana neodpovídá hotelu kategorie 3 hvězdiček a ohodnotil bych to spíše jako lepší ubytovnu nebo max 1hvězda!
Hotel Sol Cayo Largo jsem dobře znal z pobytu v roce 2016 a z předchozích 4+ nyní dosahoval max kategorie 2+ hvězdiček.
Strava
Při přespání z 12.3. na 13.3.2020 v Copacabaně se předem připravená "snídaně" nedala jíst a kafe,které jediné jsme požadovali nám odmítli udělat.
Při pobytu v Sol Cyao Largo byla strava lepší ,ale dost omezená a neustále se to opakovalo a ryby nebyly vůbec a ovoce kromě melounu a občas ananasu bylo kompotované ,.....po týdnu se to již nedalo jíst a tak jsme obědy v podstatě vypustily.
Situace se ještě zhoršila v souvislosti s panikou Koronaviru ,kdy se uzavřela velká část resortu a strava se ještě omezila a zredukovala!Na většinu požadavků a objednávek byla odpověď : omlouváme se,není (např.brambory,bílé víno ,ryby atd...)
Nápoje nás úplně zklamaly!!Piňakoládu dělali z nějakého zmraženého polotovaru!!! a byla hrozná ,tak jsme si jí už vůbec nedali , a i ostatní nápoje za moc nestály.Mochito s bílím cukrem a bez limetek,které neměli k dispozici ,taky není k pití.Rum s kubánskou kolou se taky nedá nazvat Kube libre....
Služby hotelu
Copacabana : pokoj byl cítit plísní ,klimatizace se nedala regulovat a buď šla příliš anebo vůbec ,balkon neudržovaný a silně znečištěný od výkalů ptáků , v noci netekla voda.Personál se přesto snažil a v krizové situaci kontaktoval Cubatour,aby pomohl vyřešit ubytování ,které někdo stornoval.Pomohl nakonec až konzulát CŘ,který pro nás vyjednal cenu na jednu noc.
Sol Cayo Largo : pokoj byl lépe vybavený ,ale nesvítily některé světla,protože neměly žárovky ,nešel větrák v koupelně s WC což byl problém ,protože tam bylo neotvírací okno! a tím možnost větrání jinam než do pokoje.Personál se snažil ,ale kde není co brát ,tak je to těžké zachovat aspoň nějakou úroveň.
Pláž
Copacabana : první přenocování ,jsme neměli čas na cokoliv ,vzhledem k odletu na Cayo Largo v 7:05 a vstávání v 02:30h.
Při druhém jsme se do bazénu nedostali ,protože jsme si zaplatili pouze přespání se snídaní....
Sol Cayo Largo : moře je nádherné a čisté ,bohužel jsme se mohli vykoupat pouze první den ,kdy byl žlutý praporek a vzhledem k větru a vlnám bylo možné koupání v moři na vlastní nebezpečí.Všecky ostatní dny pobytu byl červený praporek a tak bylo koupání v moři zakázáno!!Vítr byl trvalý ještě silnější a vlny velmi nebezpečné.
Na pláž jsme se těšili ,ale oproti roku 2016 jí větší část "zmizela" do moře a v tom zbytku bylo těžké najít místo pod zbylými slunečníky i při cca třetinové obsazenosti resortu!!Nakonec se dalo usadit mezi strmější kamennou částí břehu ,která dřív nebyla vůbec využívaná.Plážový bar,který byl dříve cca 15-20 metrů na překrásné písečné pláži nyní musel být na kůlech a i ty už omývaly vlny z moře!
Daniel N.
Ověřená recenze Recenze vytvořená před 3 a více lety
Celkový dojem z pobytu je velmi rozporuplný. Kuba je nádherné místo a Kubánci jsou milí a báječní lidé. Bohužel však úroveň služeb zdaleka neodpovídá cenám, které jsou nám turistům účtovány.
Celkový dojem z pobytu je velmi rozporuplný. Kuba je nádherné místo a Kubánci jsou milí a báječní lidé. Bohužel však úroveň služeb zdaleka neodpovídá cenám, které jsou nám turistům účtovány.
Ubytování
Hotel je koncipován jako dvoupodlažní apartmány se dvěma pokoji na každém z podlaží. Pokoje jsou jednoduché a stroze zařízené, ale docela prostorné. Chybí uzavíratelná skříň, která je nahrazena jen výklenkem v chodbě. Na pokoji není kávovar, ani minibar, lednice byla úplně prázdná. Koupelna standardně vybavená a silně opotřebovaná. Celkový dojem z ubytování je špatný a úroveň subjektivně neodpovídá standardu 4*hotelu.
Strava
Stravování je formou bufetu v jedné ze dvou jídelen, nebo v některé La Carte restauraci. Přes den pak ještě v několika barech.
Snídaně byly co do kvality a sortimentu jídla asi nejlepší. Pak už to bylo jen horší. Standardní mísy s jídlem většinou nabízely pouze přílohy, případně kousky vepřového, či kuřecího ve vlastní šťávě a pro jiné hlavní jídlo (mořské plody, steaky, těstoviny ...) bylo nutné vystát menší či větší frontu u některého z minutkových stolů.
Většina zeleniny byla sterilizovaná, nebo jinak upravená. Čerstvá zelenina byla výjimkou.
Moučníky nám chutnaly, ale sortiment se v průběhu pobytu nijak zásadně neměnil.
Hlavní výhradu mám ke konceptu all inclusive, kdy za tuto službu připlácím kdoví kolik a v průběhu dne si pak mohu dopřát mizerné drinky v mizerných plastových kelímcích a nějaké to jídlo. O balenou vodu na pokoj jsme pak museli denně prosit extra. Standardně je příděl all inclusive 1,5l na dvě osoby a den.
Služby hotelu
Hlavní aktivitou, pro kterou jsem se rozhodl jet na Cayo Largo bylo potápění. Bohužel jak jsem se dozvěděl při příjezdu hotel vlastní potápěčské centrum nemá a to jediné, které na Cayo Largo je má pouze jednu loď, kterou si při mé smůle zarezervovala skupina Italských potápěčů na celý týden. Doporučuji proto každému, kdo jede na Cayo Largo se potápět, zarezervovat si předem loď. Uskutečnil jsem pouze čtyři ponory. Cena jednoho ponoru s vlastním vybavením je €40. Nitrox k dispozici není.
Dále je možné si zakoupit některý ze "zájezdů", ale cena €80 na osobu za výlet mi přišla přehnaná.
V hotelu je možnost i jiných aktivit, jako je tenis, fitness, posilování, stolní tenis apod. Pravděpodobně zdarma.
Doporučuji si na jeden den vypůjčit čtyřkolku, nebo skútr (hned vedle recepce je půjčovna), projet si ostrov a navštívit všechny pláže. Cena za čtyřkolku je €35 na den včetně benzínu.
Pláž
Pláže jsou opravdu krásné s bílým korálovým pískem a blankytně modrým mořem.
Slunečníků na hotelové pláži je bohužel málo. Chodili jsme na nudistickou pláž, kde se vždy nějaké místečko našlo.
od 63 310 Kč za os.