Nádherná lokalita plná zážitků zkažená cestováním
Ubytování
Hotel z venku hezký, pokoj na přespání dostačující, koupelna nebyla zrovna lákavá. Pokoj měl pouze 2 funkcní zásuvky, takže pokud mate více zařízení doporučuji vzít si usb rozdvojky
Strava
Měli jsme pouze snídaně, ale naprostá spokojenost. Zádný gurmánský zážitek, ale výber ze skladkých i slaných pokrmů, Džus, káva atd.
Služby hotelu
První špatný dojem přišel po obdržení cestovních dokumentů kompletně v němčině. 24/7 horká linka je docela klamavá reklama, když se přes ni člověku nedovoláte.
Letět jsme měli s TAP Portugal. Den před odletem jsme chtěli udělat online check-in, ten ale nebyl možný ani přes web, ani přes jejich mobilní aplikaci, kdy nám hlásil udaje z letenky jako neplatné (na letisti jsme potkali cizince, kteří měli stejný problém) Voláme na horkou linku... robot bez užitečné informace.
CA tento zájezd přeprodala od německé CK. Ta nás taky velmi potěšila. Na letišti na nás u vchodu čekal člověk, který nás měl nejspíše dopravit k hotelu domluveným svozem, tomu sme sdělii, že mamé zapůjčené vozidlo a nebudeme tedy odvoz potřebovat. Tak nám jenom předal obálku s dopisem v němčině, časem check-outu z hotelu a kontaktem na podporu v případě problému od CK.
Po příjezku k hotelu cca 20 min od příletu, jsme zjistily, že hotel je zamknutý a nikde nikdo není. Tak jsem zavolal na ono číslo z dopisu, kde mě velmi "příjemná" slečna slušně řekla, proč ji otravuju tak pozdě, že neví at si najdu číslo na někoho jiného.. poté zavěsila. Nakonec jsme na webu našli číslo na někoho z hotelu a ten nám řekl číselný kod zamku, díky kterému jsme se dostali dovnitř. Druhy den jsme pak udělaji normaní check in osobně.
Pláž
U ztrát a nálezů už cěkalo asi 50 lidi... jakmile jsme prošli frontou tak jsme nahlásili čisla zavazadel a bylo nám řečeno ze zavazadla pojedou na pásu číslo 9 ale mají toho moc a že si asi chvíli počkáme.
Měli pravdu... Po dvou hodinách dorazilo první ze dvou zavazadel. Na páse číslo 10... Paranoidně jsme běhali mezi pásy 1 - 10 spolu s dalšími cestujícíma, se kterýma jsem se dali dořeči díky stejné situaci. Po téměř 5ti hodinám čekání a opakovaného ptaní sem stále měnících zamestnanců u ztrát a nálezů jsme vyplnily dotazních o nedoručení zavazadla a vydali se na hotel.
Druhý den jsme šli udělat check in.. letadlo hodina zpoždění.. to nám nevadilo.. Na přestup v Paříži jsme měli 4 hodiny..
Po přistání v Praze jsem ještě v 11 hodin večer nahlásil ztrátu zavazadla u zpolečnosti AirFrance, kde mi sdělili, že pořád zavazadlo nevídí v systému. Pak už nás čekali jenom 4 hodiny do Brna..
A tady příběh zatím končí.. Peníze za hotel stále nedorazily a stejně tak ani zavazadlo...
Vím, že tady se pokazilo spousta věcí, které Invia nemohla ovlivnit. Ale clověk jede s cestovkou kvůli pocitu, ze nezůstane v cizině sám. My jsme si ale museli všechno vyřešit sami.. Neumět se domluvit anglicky jsme nejspíš jestě v Lisabonu.. nebo stojíme před hotelem..
Přesto se nenechte odradit od dovolené na Madeiře, byl to jedinečný zážitek na, který budeme vzpomínat do konce života.. možná i díky teto krkolomné cestě