Hasenauer Hodnocení: 4/5 Rakousko, Salcbursko, Saalbach
Luboš B.
Ověřená recenze Recenze vytvořená před 3 a více lety
Opět jsme se přesvědčili, že kvalita služeb je hlavně o lidech. Maximální spokojenost.
Opět jsme se přesvědčili, že kvalita služeb je hlavně o lidech. Maximální spokojenost.
Ubytování
Ubytování na vysoké úrovni. A to tato nejstarší část hotelu je před rekonstrukcí..
Trochu byl problém s internetem na pokoji, ale na to jsme byli upozorněni, že probíhá jeho posilování.
Součástí pobytu byla i tzv. JOKER Card, tzn. např. lanovky zdarma, a na spoustu aktivit výrazné slevy. Naproti hotelu půjčovna kol a spousta různých atrakcí v okruhu cca 3-5 km od hotelu. Trasy pro cyklisty, ale i 2km sjezdy pro ty, co milují adrenalin. O pěších tůrách nemluvě.
Strava
Strava v hotelu na špičkové úrovni, večeře o 5 chodech, snídaně dle vlastního výběru, ale nebyl problém i teplá na vidličku, odpoledne káva se 3 druhy sladkého z domácí kuchyně.
Služby hotelu
Hotelové služby na jedničku, sauna, bazén, venkovní terasa s výhledem na hory. Personál maximálně vstřícný, a domluvíte se i česky, kdo nevládne němčinou.
Pláž
Alpské vrcholky
Anonym
Neověřená recenze Recenze vytvořená před 3 a více lety
POZOR!!! Podvodné jednání CK!!!
Objednala jsem pokoj pro 2 dospělé a 2 děti, podmínkou byla dostupnost dětské postýlky. Protože paní z CK NEBYLA schopná zajištění dětské postýlky potvrdit/zajistit/garantovat, volala jsem do hotelu osobně. Den před odjezdem na dovolenou jsem zjistila, že CK Invia pro naši rodinu rezervovala pokoj nevhodný, dle vyjádření hotelu, pro rodinu s 2 dětmi. Na tuto skutečnost byla CK hotelem upozorněna. Na doporučení hotelu jsem se měla opět spojit s CK. CK Invia mi nicméně opětovně potvrdila, že budeme bydlet v hlavní budově a pokoj je dostatečně veliký a vhodný pro rodinu s 2 dětmi. Pokud by se tak nestalo, měla jsme volat z místa pobytu do CK. Bylo mi garantováno, že CK Invia zajistí adekvátní objednané ubytování a případný rozdíl v ceně doplatí. Bohužel, realita na místě pobytu odpovídala informacím z hotelu. Nabízený pokoj byl ve vedlejší budově vzdálené 850 m od hotelu, pokoj absolutně nevhodný pro rodinu s dětmi a dětská postýlka by se do pokoje nedala umístit. Přestože s námi nebylo odsouhlaseno, měl být hotel informován o tom, že jedno z dětí bude spát s námi v posteli, což pro nás není/nebylo akceptovatelné. Vzniklou situaci jsem řešila telefonicky s CK. Díky laksnímu přístupu a neochotě CK jsme po dlouhé cestě autem strávili přibližně další 2 hodiny s 20-měsíčním a 4-letým dítětem v recepci hotelu a čekali na řešení.
Výsledek: Díky vstřícnému majiteli hotelu jsme získali objednané ubytování (v hlavní budově, odpov. našim požadavkům vč. dětské postýlky). Až po převzetí pokoje jsem byli hotelem informováni, že CK odmítla převzít dodatečné náklady, přestože původně jejich převzetí potvrdila. Přestože jsem do CK volala a bylo mi přislíbeno, že budou dále řešit, až do konce našeho pobytu se s hotelem nikdo z CK Invia nespojil.
CK dělá z českých klientů podřadnou skupinu hostů a z ostatních českých CK podvodníky, což by pro nás všechny mělo být neakceptovatelné.
POZOR!!! Podvodné jednání CK!!!
Objednala jsem pokoj pro 2 dospělé a 2 děti, podmínkou byla dostupnost dětské postýlky. Protože paní z CK NEBYLA schopná zajištění dětské postýlky potvrdit/zajistit/garantovat, volala jsem do hotelu osobně. Den před odjezdem na dovolenou jsem zjistila, že CK Invia pro naši rodinu rezervovala pokoj nevhodný, dle vyjádření hotelu, pro rodinu s 2 dětmi. Na tuto skutečnost byla CK hotelem upozorněna. Na doporučení hotelu jsem se měla opět spojit s CK. CK Invia mi nicméně opětovně potvrdila, že budeme bydlet v hlavní budově a pokoj je dostatečně veliký a vhodný pro rodinu s 2 dětmi. Pokud by se tak nestalo, měla jsme volat z místa pobytu do CK. Bylo mi garantováno, že CK Invia zajistí adekvátní objednané ubytování a případný rozdíl v ceně doplatí. Bohužel, realita na místě pobytu odpovídala informacím z hotelu. Nabízený pokoj byl ve vedlejší budově vzdálené 850 m od hotelu, pokoj absolutně nevhodný pro rodinu s dětmi a dětská postýlka by se do pokoje nedala umístit. Přestože s námi nebylo odsouhlaseno, měl být hotel informován o tom, že jedno z dětí bude spát s námi v posteli, což pro nás není/nebylo akceptovatelné. Vzniklou situaci jsem řešila telefonicky s CK. Díky laksnímu přístupu a neochotě CK jsme po dlouhé cestě autem strávili přibližně další 2 hodiny s 20-měsíčním a 4-letým dítětem v recepci hotelu a čekali na řešení.
Výsledek: Díky vstřícnému majiteli hotelu jsme získali objednané ubytování (v hlavní budově, odpov. našim požadavkům vč. dětské postýlky). Až po převzetí pokoje jsem byli hotelem informováni, že CK odmítla převzít dodatečné náklady, přestože původně jejich převzetí potvrdila. Přestože jsem do CK volala a bylo mi přislíbeno, že budou dále řešit, až do konce našeho pobytu se s hotelem nikdo z CK Invia nespojil.
CK dělá z českých klientů podřadnou skupinu hostů a z ostatních českých CK podvodníky, což by pro nás všechny mělo být neakceptovatelné.
Ubytování
Vynikající, nikoliv díky zajištěnému ubytování CK
Strava
Vynikající
Služby hotelu
Vynikající
Pláž
Vynikající