Bohužel se tato dovolená úplně nepovedla. Vybírali jsme dlouho, protože jsme s manželem chtěli 2 pokoje a většina zájezdů nabízí 1 pokoj. Ale 2 pokoje kvůli spaní pro nás bylo nejdůležitější kritérium, proto jsme si vybrali apartmán se 2 pokoji pro 2-6 lidí bez jídla. V době výběru bychom za cenu, kterou jsme zaplatili, sehnali dovolenou s all inclusive, ale bohužel 1 pokoj. Od apartmánu až pro 6 lidí jsme čekali větší prostor včetně balkonu na pěkné večery. Jeli jsme na 8 dní.
Bohužel se někde stala chyba a po příjezdu jsme dostali maličké studio v přízemí. Bylo to pro mě osobně velké zklamání, ale chyby se občas stanou. 2-pokojový apartmán jsem dostali až 4. den (i když už druhý den nám přidali na spaní jiné malé studio v přízemí, což částečně pomohlo, ale přece jenom to není ono). Apartmán, který jsme dostali ten 4. den byl údajně až pro 6 lidí, ale co se týká prostoru na jídlo na balkoně, tak tam by se opravdu 6 lidí společně nevešlo, balkon byl docela úzký. V hotelu jsou i apartmány s větším balkonem, ale ten jsme nedostali.
Každopádně jsme sepsali reklamaci. Cestovní kancelář nám za ty nepovedené 3 dny vrátila nejprve 10% z poměrné ceny zájezdu za ty 3 dny, po našem nesouhlasu dalších 5%. To pro mě bylo dalším zklamáním. Chápu, že chyby se stanou, i když vzhledem k tomu, že člověk má tak 1-2 týdny v roce na opravdovou dovolenou, tak ta nepodařená mrzí o to víc, ale to vyrovnání bylo opravdu jen symbolické. Vlastně jsme dostali na ty nepodařené 3 dny 15% slevu z ceny těch 3 dnů. Pokud si dobře pamatuju, tak jsme se vlastně dostali na cca cenu toho studia, které bychom si ale určitě nevybrali a kam bychom určitě nejeli. Vzhledem k tomu že jsme 3 dny nedostali to, co jsme si zaplatili, čekala bych určitě větší kompenzaci.