Golden Bay Hodnocení: 3/5 Řecko, Kréta, Malia
Jaroslav Svoboda
Ověřená recenze Recenze vytvořená před 3 a více lety
Hotel GOLDEN BAY je sice 3+ hvězdičkový, ale ve skutečnosti má v přízemních pokojích plíseň na zdech , též v koupelnách. Z přízemních pokojů je výhled do zdí .Ve druhém patře pokoje hezké s výhledem na moře. Klimatizace, jenž byla námi klienty zaplacena, rozfoukávala pouze horký vzduch, po dvojí urgenci nefunkční klimatizace oprava nastala den před odletem. Předplacený internet žádný.
Hotel GOLDEN BAY je sice 3+ hvězdičkový, ale ve skutečnosti má v přízemních pokojích plíseň na zdech , též v koupelnách. Z přízemních pokojů je výhled do zdí .Ve druhém patře pokoje hezké s výhledem na moře. Klimatizace, jenž byla námi klienty zaplacena, rozfoukávala pouze horký vzduch, po dvojí urgenci nefunkční klimatizace oprava nastala den před odletem. Předplacený internet žádný.
Ubytování
První dva dny ubytování úděsné - přízemní pokoj, plíseň na zdech, okno z pokoje nešlo uzamknout, okna i balkónové dveře bez sítí proti hmyzu, přes velký výskyt komárů. Při zašoupnutí okna zůstala dvoucentimetrová mezera kudy nalétávali komáři a mušky do pokoje. Po dvou dnech delegát nám zařídil výměnu pokoje v druhém patře pod střechou. Pokoj byl hezký, bez plísně, s výhledem na moře. V tomto pokoji, ale nefungovala klimatizace z důvodu toho, že se netočil motor v klimatizaci na střeše a po zapnutí se klimatizace uvařila. Po dvojí urgenci nefunkční klimatizace nastala oprava jeden den před odletem. Po celou dobu pobytu v koupelně blikala zářivka - jediné osvětlení koupelny. Nejlepší služba hotelu byl úklid, denně čisté povlečení a ručníky, po úklidu se vše lesklo.
Strava
Strava All inclusive byla 300 metrů od našeho hotelu v restauraci Fereniki, kde se uskutečňovalo stravování hostů ještě z dalších dvou hotelů. Hygiena kuchyně a restaurace úděsná. Šálky na kávu špinavé a zapáchající. Příbory špatně umyté. Látkové ubrusy na stolech restaurace značně znečištěné. Personál restaurace odnášel použité nádobí ze stolů po dlouhé době. Při pohledu do otevřené výdejny pokrmů jsme se nestačili divit. Mytí nádobí - ručně ve dřezu špinavou houbou, hadrem. Strava jednotvárná, snídaně stále stejné. Výběr obědů a večeří pouze ze tří jídel. Nápoje programu All inclusive jsou podávány pouze v době jídla a vždy po jednom a to jen v této restauraci umístěné 300m od hotelu.
Služby hotelu
Po nahlášení závady klimatizace byla oprava provedena jeden den před odletem. Spokojenost pouze s úklidem.
Pláž
Pláž přes ulici, prostor pro lehátka a deštníky úzký, jedna až dvě řady.
Jan Šolc
Ověřená recenze Recenze vytvořená před 3 a více lety
Už nikdy.
Už nikdy.
Ubytování
Pokoj velký. Úklid probíhal každý den, ale pouze vyměnění košu a občas zametení podlahy. Za 11 dní pobytu nebyly ani jednou vyměněny ručníky.
Strava
Jednotvárná. Snídaně byly bohaté a klidné. U večeře personál nestíhal, nebylo si kam sednout a na jídlo se stály fronty.
Služby hotelu
Nulové. Personál na recepci ignoroval naprosto všechny stížnosti a požadavky.
Pláž
Čistá, upravená. Vstup do vody byl mírný.
od 12 225 Kč za os.