Po příletu na místo jsme byli minibusem s velmi milou delegátkou převezeni do hotelu Merlis. Konala se krátká informační schůzka, na které jsme se dozvěděli zejména podrobnosti o výletech po okolí. Šok v právem slova smyslu nastal po příchodu na pokoj, kdy jsme byli naprosto šokováni příšerným vybavením, extrémně malým pokojem (3x3 metry pro 3 osoby!!) a asi nejhorším kuchyňkou, co jsme kdy viděli. Z přiložených fotografií si můžete udělat vlastní názor. Slečna delegátka, kterou jsme s celou situací konfrontovali, byla naší stížností velmi zaskočena a jediné co jsme se od ní dozvěděli bylo to, že pro nás není schopna nic víc udělat. Podotýkám, že CK, která tento zájezd přes Invii poskytuje, se k celé situaci vyjádřila tak, že podle smlouvy vše sedí a není teda nač si stěžovat. Nemyslím si, že cena 41.000 za zájezd pro 3 osoby bez jídla na 7 nocí odpovídá tomu, co jsme dostali. CK nám odmítla vyjít jakkoliv vstříc, pokud tedy nepočítám to, že jsme dostali možnost sepsat reklamační formulář. Z fotografií, které má Invia na svých stránkách je poznat maximálně to, že v hotelu je krásný bazén a celkem pěkný dvoulůžkový pokoj. To, že pokoj je vybaven jen pro 2 osoby (plastové židle na terase, příbor, talíře, atd.) a "drobný" poplatek za klimatizaci činí 50 euro na týden, ani nezmiňuji. Na závěr bych chtěla podotknout, že nespokojeni nejsme jen my, ale také další hosté, kteří v tomto "hotelu" jsou ubytováni s námi. Nevím, ve kterém apartmánu bydleli lidé, kteří zde psali tak přechválené recenze, ale doufám, že v tom našem ne. Co z toho plyne? Děkuji, ale přes Invii a tuhle CK už nikdy víc.