Velké zklamání z ubytování. Na obrázcích hotel vypadá velmi slušně, ale nakonec je vidět, že si zde klientů neváží a zkouší co si klient nechá líbit. Ani nedostane, co si zaplatil.
Ubytování
Zápory: V tomto hotelu jsem nepochopil jaký je rozdíl mezi pokoji standard/komfort/deluxe. Všechny vypadají stejně. Měl jsem objednán Comfort Room a byl mi přidělen pokoj, který je na největším cestovatelském serveru vyobrazen jako standard, s tím rozdílem, že mi byl přidělen pokoj, ve kterém byla pouze rozkládací pohovka, ačkoli jsem měl u cestovní kanceláře objednán a zaplacen pokoj s pevným lůžkem! Nehorázná drzost a arogance hotelu. Klient nedostane službu, kterou si zaplatil a hotel zkouší, zda to klient bude reklamovat, či si to nechá líbit. Po reklamaci v CK, mi byl poskytnut jiný pokoj, avšak zde zase chyběla minichladnička. Tzn. klient má na výběr, buď, co si zaplatil, nebo chladničku. Dle mých zkušeností některé hotely zkouší, co si klient nechá líbit, ale nikde nebyli tak drzí, že bych spal na přistýlce. Taktéž bylo zklamání, že na pokoji nebyly žádné úložné prostory, čili hotel je z kategorie „jen na přespání“ nebo na krátkodobý pobyt. Z WC při spláchnutí stříkala voda i ven.
Klady: Bezchybně fungující wi-fi připojení, nadstandardně velký pokoj (č. 442). Hotel je čistý, uklizený a na první dojem slušně zařízený. Na pokoji je konvice a čaj/káva.
Strava
Měl jsem zaplaceny jen snídaně a ty byly slabé. Malý výběr, minimum zeleniny a ještě si jí musí klient sám nakrájet a připravit!
Pláž
Umístění v Bratislavě bylo skvělé. Blízko letiště, nákupního centra i dalších hypermarketů. Dobrá dostupnost k hotelu i jednoduchá cesta vozem do centra.