Za ty peníze slabší průměr služeb a naprosté fiasko delegátky.
Ubytování
Pokoj apartmánového typu za 1 až na maličkost - jeden ze záchodů po celou dobu protékal (i když to bylo nahlášeno na recepci). Absolutní nedodržování nočního klidu v hotelu, neustálý nepořádek a pokřikování mladistvých Němců.
Strava
Strava dobrá, bohužel neustále se opakující menu nevýrazné chuti. K večeři nedsotanete žádný nápoj (pouze objednávka u personálu za hodně přemrštené ceny až dvojnásobek ceny v okolních restauracích).
Služby hotelu
Úklid průměrný, ručníky za celou dobu pobytu byly měněny pouze 2x. Neustále řešení problémů personálu hotelu s nedodržováním klidu německou omladinou (několikrát i za asistence policie), takže v hotelu nemáte šanci se v klidu vyspat, což se považuje na Mallorce za normální.
Pláž
Udržovaná a čistá, lehátka a slunečníky v pořádku. Bohužel na plážích Playa de Palma musíte strpět neustálé dovádění a hlučné chování německé klientely, která si to doma určitě nedovolí, äle to je daň za pobyt v rušné části Mallorcy. Kdo chce klid, musí zvolit jinou lokalitu ostrova.
Celkový dojem
Po příletu na Mallorcu v 8:00 nás čekalo 1. nemilé překvapení sděleno delegátkou, a to ,že hotel. pokoj nám bude přidělen ve 14:00. Takže nemáte jinou možnost, než vyrazit někam po okolí. 2. Další překvapení 1. dne : při usazení k večeři ke stolu nás korpuletní dáma (zřejmě dohled na stolování) seřvala, protože dle pravidel hotelu stůl přidělují oni sami, na což nás delegátka absolutně neupozornila. Takže před všemi hosty jsme si připadali jako sociálně slabší jedinci, kteří se z ulice přišli najíst do jejich ,,luxusní,, restaurace. Hned při večeři nastal další problém, kde mne šéf restaurace upozornil, že na druhý den, pokud nebudu mít dlouhé kalhoty (pouze u večeře) mi nebude poskytnuta strava, což byl další chybný krok delegátky pí Alice. Takže za své již zaplacené jídlo vás personál hotel. jídelny z restaurace vykáže. Při telef. reklamaci u delegátky Alice mi bylo sděleno, že s tím asi nejde nic jiného dělat a následně jsem obdržel SMS zprávu tohoto znění : ,, POKUD DLOUHÉ KALHOTY NEMÁTE, MŮŽETE SI JE KOUPIT,,. Zarazilo mne jedna věc, že u večeře tento problém s krátkými kalhoty měli všichni následní hosté, kteří přijeli po nás do hotelu (Němci, Holanďané). Pí Alice nás upozornila (ale až při řešení problému, že ve Španělsku se dlouhé kalhoty u večeře vyžadují), co tedy ostatní klientela z Evropy, byla tak naivní a hloupá, že je neměla, jak si personál a delegátka mysleli o nás?Takže jsem v této situaci nebyl sám, což je hrubá chyba CK, potažmo delegátky. Tato delegátka naprosto selhala ve své práci, protože nic pro nás jako pro klienta neudělala. Její činnost spočívala pouze v tom, aby vám nabízela růz. zájezdy po ostrově, z čehož samozřejmě profituje. 3. poslední šok na letišti - při přidělování elektron. letenky, kterou nám udělila CK a s kterou v Praze při odbavení nebyly žádné potíže, na letišti v Mallorce byl pravý opak. Byli jsme důkladně prolustrováni a zhruba po 10 min., po různých telefonátech personálu za přepážkou nám letenka byla díky bohu uznána. Ať si tedy každý udělá svůj dojem a hodně štěstí při přidělení delegátky ALICE! Když to mám shrnout, za své peníze chci prožít klidnou dovolenou , kde můžu relaxovat a ne být manipulován a řízen, jak při pobytu napionýrském táboř, kde mne neustále někdo poučuje. Sdělení pro paní Alici a CK - v podstatě mi dodnes dlužíte 20 euro za kalhoty.