Yas Viceroy Abu Dhabi Hodnocení: 5/5 Spojené arabské emiráty, Abu Dhabi, Yas Island
Anonym
Ověřená recenze Recenze vytvořená před 3 a více lety
Hotelové služby byly naprosto bezchybné. Všichni se o vás báječně starají, jídlo bylo dokonalé - velký výběr všeho, co vás jen napadne, vše čerstvé a kvalitní. Nikdy se nestalo, že by něco došlo nebo bylo něčeho málo a to i těsně před zavřením jídelny. Dokonalý servis jak na pláži, tak u bazénu. Na recepci s vámi bez problémů řeší vše co je vaším přáním. Jediné co úplně nesedí s údaji uvedenými cestovní kanceláří jsou časy - jsou hodně zkrácené ( hotel - pláž, letiště-hotel, hotel-marina,... ) Ale jsme na dovolené, tak to zase tolik nevadí.
Cesta z letiště do hotelu při příletu - soukromý transfer byl dokonalý. Měli jsme 3 velké kufry a kočárek. Přijelo velké auto, tak nebyl problém se tam naskládat. Jen jim zřejmě chyběla stejná informace při cestě zpět. Přijel pro nás řidič se sedanem - neměli jsme šanci se tam ve 4 naskládat. Kufry i kočárek máme tím pádem odřené, cestování bylo velmi nepohodlné, protože jsme byli obskládaní věcmi a uvnitř auta.
A úplná tragédie bylo letadlo. Nikdy jsme neměli důvod si stěžovat na leteckou společnost - také jsme nikdy neletěli s danou leteckou společností. Ještě bych přežila, že bylo při cestě tam i zpět 3 hodiny zpoždění. To, že nás 2x kontrolovali, protože jsme museli vyklidit odletový prostor také (i když s miminkem nic moc), hrozné bylo jednání zaměstnanců letecké společnosti - nikdy jsem nic horšího nezažila. Jednání ve smyslu - koupil sis letenku, nějak se tam dostat musíš, tak buď ticho a dělej, co se ti řekne. Navíc vám každý ze zaměstnanců řekl něco jiného. Když jsem chtěla zarezervovat místa v letadle (pro ostatní společnosti běžná věc) navíc podotýkám 6 týdnů před odletem, bylo mi sděleno, že rezervace nedělají. Místo prý dostanu, když budu první při odbavení, tak si mám říct o místa. Při dalším telefonátu mi bylo řečeno, že mám doplatit 3.000,-Kč a místa mi zarezervují (ještě, že jsem tak neučinila, protože ti, co je měli zarezervovány a zaplatili za ně, je stejně nedostali, protože jsme při odletu dostali jiné letadlo). Při odbavení na mě slečna koukala a řekla, že to nedělají.
Hotelové služby byly naprosto bezchybné. Všichni se o vás báječně starají, jídlo bylo dokonalé - velký výběr všeho, co vás jen napadne, vše čerstvé a kvalitní. Nikdy se nestalo, že by něco došlo nebo bylo něčeho málo a to i těsně před zavřením jídelny. Dokonalý servis jak na pláži, tak u bazénu. Na recepci s vámi bez problémů řeší vše co je vaším přáním. Jediné co úplně nesedí s údaji uvedenými cestovní kanceláří jsou časy - jsou hodně zkrácené ( hotel - pláž, letiště-hotel, hotel-marina,... ) Ale jsme na dovolené, tak to zase tolik nevadí.
Cesta z letiště do hotelu při příletu - soukromý transfer byl dokonalý. Měli jsme 3 velké kufry a kočárek. Přijelo velké auto, tak nebyl problém se tam naskládat. Jen jim zřejmě chyběla stejná informace při cestě zpět. Přijel pro nás řidič se sedanem - neměli jsme šanci se tam ve 4 naskládat. Kufry i kočárek máme tím pádem odřené, cestování bylo velmi nepohodlné, protože jsme byli obskládaní věcmi a uvnitř auta.
A úplná tragédie bylo letadlo. Nikdy jsme neměli důvod si stěžovat na leteckou společnost - také jsme nikdy neletěli s danou leteckou společností. Ještě bych přežila, že bylo při cestě tam i zpět 3 hodiny zpoždění. To, že nás 2x kontrolovali, protože jsme museli vyklidit odletový prostor také (i když s miminkem nic moc), hrozné bylo jednání zaměstnanců letecké společnosti - nikdy jsem nic horšího nezažila. Jednání ve smyslu - koupil sis letenku, nějak se tam dostat musíš, tak buď ticho a dělej, co se ti řekne. Navíc vám každý ze zaměstnanců řekl něco jiného. Když jsem chtěla zarezervovat místa v letadle (pro ostatní společnosti běžná věc) navíc podotýkám 6 týdnů před odletem, bylo mi sděleno, že rezervace nedělají. Místo prý dostanu, když budu první při odbavení, tak si mám říct o místa. Při dalším telefonátu mi bylo řečeno, že mám doplatit 3.000,-Kč a místa mi zarezervují (ještě, že jsem tak neučinila, protože ti, co je měli zarezervovány a zaplatili za ně, je stejně nedostali, protože jsme při odletu dostali jiné letadlo). Při odbavení na mě slečna koukala a řekla, že to nedělají.
Ubytování
Pokoje nádherné, čisté- neustále uklizené a vše pravidelně doplněné. Servis můžete mít, kolikrát za den chcete. Výhled z pokoje na vše, co jen lze - dráha F1, přístav s loděmi, moře, Ferrari world, vodní svět. Vše máte jako na dlani.
Strava
Stravování na hotelu bez chyby. Jídlo 100% čerstvé, všeho bylo vždy dostatek, ani těsně před zavřením jídelny se nestalo, že by něco již nebylo nebo docházelo. Obsluha příjemná, nádherný výhled z terasy kde snídáte. Jídel čistá, tichá a voňavá. Je to zřejmě i klientelou - postrádali jsme tam všudypřítomné rusy - bez nich je na hotelu naprostý klid, ticho a pohoda. Neumí se chovat, jsou schopní se s vámi o poslední jídlo poprat, vytáhnout vás z autobusu, jen aby se tam vešli oni. Prostě hnus. Tady to nebylo !!! :-) Nepotkali jsme na hotelu ani jedny nevychovance.
Služby hotelu
Zaměstnanci hotelu se vám snaží vyjít maximálně vstříc, není snad nic, co by pro vás neudělali.
Pláž
Pláž se nachází cca 20 min rychlé chůze od hotelu. Jinak tam několikrát denně jezdí doprava od hotelu a zase zpět. Překvapilo mě, jak často tam jezdí, přitom lidí, kteří pláž navštěvují je minimum. V ostatních hotelech jezdí autobus jen jednou ráno (maximálně 2x, když je hodně zájemců) a jednou v přesně určenou dobu zase zpět. Tady jezdí každých 45 min tam i zpět. Od ráno od 9.45 hod. do 19 hod. Pláž je nádherná čistá, neustále obsluhovaná. Ležíte pouze na postelích nebo krásných lehátkách. Jsou tam i koženkové vaky na sezení, lavičky, všude slunečníky, bílé koženkové matrace jen tak na písku. Nikdo neleží prostě na zemi. Pláž je téměř prázdná, s nikým se nemačkáte. Sprchy nové, čisté a voňavé toalety. Během opalování vám přinese obsluha chlazené a voňavé ručníčky na osvěžení. Jsou tam i kurty na volejbal a jiné sporty.
od 31 819 Kč za os.