V Turecku jsem byla pošesté, a zatím to bylo nejhorší. Jsem přesvědčena, že tato cestovka nenabízí odpovídající služby na úkor klientů, a vymlouvá se na Turky. Já jsem na Turecko nezanevřela (jako ostatní spolucestující), ale pojedu jedině s jinou CK
Ubytování
podmínka mého ubytování bylo co nejblíž centra Konakli, tak jsem na radu CK vybrala hotel, který byl dost daleko, ale stejně mě ubytovali jinde, a ten byl ještě dál. Musela jsem denně několikrát dojíždět na místo určení, pro které jsem do TR jela. Jednolůžkový pokoj (za příplatek) byl se 4 postelami, uklizen 1x za pobyt, nefungovala klima ani TV, ani lednička, nedali se zamknout vstupní dveře. Ani na upozornění nebyla sjednána náprava. Okolí hotelu bylo smetiště.
Strava
Jídelna nebyla příliš čistá, věčně něco nefungovalo, obsluha chodila ve špinavých košilích, nebyli ani příliš zdvořilí a dost často se nestarali o čistotu stolů a hosty. Na jídlo jsme stáli frontu!!! poněvadž švédské stoly nebyly doplňovány. pokud jste šli na jídlo třeba o hodinu později než začátek, tak na vás zíraly téměř prázdné talíře. Jídlo bylo příliš stejné. Obsluha třeba seděla občas u stolu místo, aby se starali o hosty.
Služby hotelu
Zatím jsem takový hotel nezažila, a to jsem bydlela i ve 3*, 4*, ... tady si z problémů spíš dělali legraci. Nemám pocit, že by tam něco fungovalo na 100 %. Sport a kultura ubohá, a nic jiného tam nebylo. Měla jsem dojem, že tam snad ani není žádný šéf, ze kterého by někdo měl respekt nebo tak něco, jak to člověk viděl v jiných hotelech.
Pláž
No tak to byl šok - pláž = beton s žebříkem do moře. Hrůza. Mezi tím betonovým molem a hotelem byla malá písčitá plocha jako pro lehátka. Tady sice byla lehátka i polstrováním zdarma, ale je jasné proč. Polovina slunečníků nefungovala, spousta lehátek bylo polámaných a podušky špinavé a roztrhané. Ale náprava žádná. Pláž byla absolutně nevhodná pro děti.
Celkový dojem
Mnozí, kteří byli v tomto turnusu v Turecku poprvé, zanevřeli a do Turecka už je nedostane nikdo. Je to škoda, já vím, o co přichází. Ale jsem přesvědčena, že je to díky této CK, která neposkytuje odpovídající služby. Začalo to tím, že mi ani neoznámili, že bydlím v jiném hotelu. Delegátky příliš neřešili problémy klientů, a především šéfová každý problém "odpinkla" a nemínila se tím nějak zvlášť zatěžovat. Jak jsem zjistila, poskytovala klientům mylné informace o okolí, výletech, atd. Sliby typu problémy vyřešíme = to řešit nejde. A na to má CK právo, je to ve smlouvě. Klienti byli zhnuseni pobytem, a především jejím přístupem. Korunka byla nasazena tím, že 1/2 hodiny po odjezdu z hotelu na letiště nám bylo oznámeno, že letadlo má 5 hodin zpoždění. Ať mi nikdo nevykládá, že to nevěděli dřív. (taky dělám manažerskou práci) A normální člověk si lehce spočítá, proč nám to oznámili tak pozdě. Já mám Turecko ráda, ale teď budu velmi pečlivě vybírat s kterou CK tam poletím. Na Vašem místě bych zájezdy této CK nenabízela.