Zájezd byl nejhorší jaký jsem kdy zažila. Absolutně organizačně nezvládnutý průvodci CK. Byly poskytovány špatné a nepravdivé informace, které značně ovlivnily celý pobyt většiny účastníků.Při odletu přišli do letadla o 20 min pozdě a opilí!
Ubytování
Po příletu na letiště v Istanbulu nastal neuvěřitelný chaos při přidělování hotelů a nástupu do autobusů. Téměř každý účastník ještě asi po hodině nastupování a vystupování z autobusů nevěděl ve kterém hotelu bude bydlet. Naše rodina nakonec bydlela v jiném hotelu, ale stejné cen. kategorie, ale naši přátelé, se kterými jsme jeli byla ubytováni v jiném hotelu s velice špatným spojením do histor. centra. Musím se zmínit o tom, že nám průvodci řekli, že za tuto situaci může ck.
Strava
V hotelu BEYAZID GRAND si celkem na stravu
stěžovat nemůžeme.Trochu jednotvárná.
Služby hotelu
Absolutně nekomunikativní. Několikrát jsme urgovali chybějící přikrývku ,ručníky a chybějící skleničky a až po asi třetí urgenci bylo vše v pořádku.
Pláž
Nechci si tímto stěžovat na nic jiného něž na otřesný přístup ck ke klientům. Neinformování o tom, že pořádají eurovíkendy do Istanbulu pouze o svátku Ramadán, kdy je většina obchodů ( Velký bazar, Egyptský bazar) banky, směnárny zavřeny. Potřebují pouze vytížit letadlo,které dopraví Turky o svátcích do Prahy a aby zpět bylo obsazené, tak zorganizují Eurovíkend pro naše občany.CK chce pouze vydělávat na klientech formou předražených výletů, které se dají zvládnout za nesrovnatelně nižší částky individuálně a schválně zkreslí informace tak, aby klienty donutili si drahé výlety koupit.Nejvíc nás však pohoršilo to, jak nás delegáti ck, kteří se vraceli s námi do Prahy vůbec neinformovali na letišti o vzniklém zpoždění letadla.Popíjeli na letištním baru. Poté co všichni cestující seděli v letadle přišli s asi 15 min zpožením do letadla zjevně opilí a ani se cestulícím neomluvili.Nikdy jsme nic podobného při našich cestách nezažili a pokud bych mohla, doporučila bych CK INVII , aby od ck neprodávala zájezdy.