Byli jsme zklamaní z jednání a chování paní delegátky. Když jsme jí začali vysvětlovat, co se nám nelíbí na pokoji, tak nám v podstatě řekla, že to odpovídá cenové kategorii a že máme, co jsme si vybrali. Což nebyla pravda, hotel na fotografiích vypadá mnohem lépe (pokoje, okolí). V popisu hotelu není zmínka o dalším hotelu hned vedle a o sdíleném bazénu.
Personál hotelu je spíše zaměřený na německou a ruskou klientelu (Side obecně), v hotelu jsme měli problém se na recepci domluvit anglicky.
Využili sme také nabídku výletů CK. Myslela jsem si, že výhodou toho bude, že nás delegátka seznámí se zajímavostmi o turecku a vůbec nějakým povídáním. Jediné co bylo, byl pozdrav v autobuse, pár informací kde utratit peníze a jak pocestujeme zpátky. To jsme si ten výlet mohli koupit levněji od místních a vyšlo by to úplně na stejno.
V Turecku a Side se nám líbilo, jen služby cestovky nás zklamaly vč. neochoty řešit naše připomínky a nespokojenost.
Ubytování
Stalo se nám, že jsme neměli 2x v týdnu uklizeno. První pokoj, který jsme dostali (č. 104) byl otřesný. Rozpadlá skříň, do které se nešlo vybalit (pouze 4 ramínka, žádné police). Kapající klimatizace přímo nad postelí (v noci kapala na hlavu). Nešly zavírat dveře na balkón. Upadlý sušák na balkóně. Nonstop protékající záchod (bylo nám řečeno, že je to kvůli tomu, aby nesmrděl). A to nejhorší ze všeho: koupelna smrděla po zvratkách. Po setkání s delegátkou jsme se domohli výměny pokoje, který konečně odpovídal tomu, co jsme viděli na fotkách a co jsme očekávali, že dostaneme za cenu pobytu.
Strava
Měli jsme polopenzi a s jídlem jsme byli velice spokojeni. Snídaně sice nebyly moc pestré, ale na výběr bylo hodně věcí (sladké, slané, zelenina) a tak jste si mohli každý den poskládat jinou snídani. Večeře byly formou bufetu, v základu vždy polévka, masová a zeleninová směs, dvě různé přílohy a spousta salátů, zeleniny, bylinek apod. Personál, který zajišťoval bar nám přišel trochu málo aktivní a dvakrát se nám stalo, že se nás zeptal, co chceme k pití, když už jsme měli dojezeno.
Služby hotelu
Okolí bazénu se nikdo moc neobtěžoval uklízet (jednou v průběhu celého týdne). Navíc v popisu hotelu není uvedena informace, že hned vedle stojí druhý téměř totožný hotel, přičemž oba hotely sdílí jeden bazén, který je oddělený zídkou a živým plotem (od delegátky jsme se dozvěděli, že nás tohle vůbec nemusí zajímat). U poloviny bazénu, který patří hotelu se nachází 14 lehátek (na cca. 30 pokojů). Několikrát se nám stalo, že jsme si neměli kam lehnout (na fotkách hotelu nic takového není, ani v popisu hotelu se o sdíleném bazénu s dalším hotelem nic nepíše).
V informacích k hotelu bylo napsáno, že wifi je zdarma. Hned první večer jsem se na wifi zeptal na recepci a slečna mi spočítala €14/týden (tj. €2 na den) Řekl jsem jí, že si zaplatím pouze jeden den. Pak mi do mobilu zadala 10 nul a internet mi fungoval po zbytek pobytu. Vrácení tohoto poplatku jsme nakonec vyřešili s delegátkou.
Pláž
Pláž je mnohem dál než uvádí popis u hotelu. V hotelu nebyli schopni pořádně vysvětlit, cestu k pláži. Odkazovali nás na autobus, který vás tam zaveze, ale ten jezdil pouze 1x denně (tam kolem půl 9 a zpět kolem půl 4). Pláž, kterou hotel využívá je zadarmo, ale patří k restauraci Sun Flower a nepsaným pravidle je, že pokud jste na lehátku, měli byste si objednat něco k pití. Lehátka na jiných plážích stojí €5.