Delphin Deluxe Hodnocení: 5/5 Turecko, Turecká riviéra, Okurcalar
Anonym
Ověřená recenze Datum pobytu 29.6. - 10.7.2024 Hodnoceno: Červenec 2024
Celkový dojem z dovolenky bol výborný, spokojné boli aj naše 12 a 15 ročné deti. Cítili sme sa v tomto rezorte výborne.
Celkový dojem z dovolenky bol výborný, spokojné boli aj naše 12 a 15 ročné deti. Cítili sme sa v tomto rezorte výborne.
Ubytování
Hotel aj izba úplne v poriadku. Mali sme izbu 2+2 (dvaja dospelí a dve 12 a 15 ročné deti) a úplne stačilo. Izbu sme zvolili s bočným výhľadom na more, čo bolo tiež ok.
Strava
Pokiaľ nemá niekto alergie alebo stravovacie obmedzenia, naje sa do sýtosti. Obrovský výber jedál, možností stravovania, všetkého... Komu nestačila hlavná reštaurácia, mohol ísť do iných tematických reštaurácií (japonská, čínska, talianska, grécka, mexická...). Do týchto reštaurácií bolo možné chodiť každé tri dni.
Žemle, chlebíky, zákusky boli k dispozícii aj v rôznych baroch, ktorých je tam tiež dostatok.
Cez obed sme vôbec nepociťovali potrebu ísť sa najesť do reštaurácie, v areáli bol fast food, jedla bolo všade dostatok.
Možno niekomu pomôže, ak napíšem skúsenosti s bezlepkovou stravou. V tomto prípade je ponuka značne zredukovaná. Síce mali na lístkoch označené alergény, ale nedalo sa na to spoľahnúť. Keď som sa opýtala, či to obsahuje lepok, pre istotu mi hovorili, že to nemôžem jesť, aj keď to podľa mňa bolo úplne ok... Zo dva razy mi osobitne pripravili hranolky a dusenú zeleninu len pre mňa. Mali síce jeden bezlepkový kútik, ale úprimne to nebolo nič moc. Tvrdé pečivo, nejaké turecké cukríky, ovocný šalát a občas aj akási suchá bábovka. Je potrebné radšej hľadať prirodzene bezlepkové jedlá medzi ostatnými jedlami, nie v tomto kútiku.
Mne tento podstatne menší výber nevadil, vždy som si niečo našla.
Služby hotelu
Služby hotela sú na vysokej úrovni. Dávajú si záležať na tom, aby boli hostia spokojní. Veľmi veľa zamestnancov sa stará o to, aby si to hostia skutočne užívali. Neraz sa nás personál z ničoho nič opýtal, ako sa máme, či sa nám páči, či je všetko ok. Mnohí boli naozaj milí, ochotní.
Pláž
Pláž kamienková, vyberali sme zámerne miesto, kde nie je piesok. Slnečníky a lehátka na pláži boli voľné po celý deň, horšie to bolo pri bazénoch. Nám sa väčšinou stále podarilo obsadiť plážový domček/prístrešok, ktorý bol tiež v cene, nič sa nepriplácalo.
Michal Strzelecki
Ověřená recenze Datum pobytu 4.7. - 10.7.2024 Hodnoceno: Červenec 2024
Samotný hotel je OK, ale organizace zájezdu (*** a ***) je tragédie. Odbavení online na Sunexpress nebylo možné. *** zadali špatný kód pro online check-in (pravděpodobně nedostali správný od ***), ale samotný check-in na Sunexpress nebyl možný, přestože byly všechny údaje správně vyplněny (chyba, že ve formuláři chyběly údaje), což nás nutilo jet dříve do Wawy na odbavení a mít místa vedle mě s dětmi. Všude připomíná, že pokud se neodbavíte online PŘED odjezdem na webu, zaplatíte 5 EUR na osobu, ale odbavení nebylo možné. Strávil jsem hodiny na horké lince Sunexpress a na WhatsApp a vysvětloval jsem jim problém, ale nebyli schopni nic udělat a vysvětlili, že jde o selhání systému. Samotný let: Odlet naplánován na 18:40 z Varšavy, zpoždění 2 hodiny (někdy), takže odlet 20:40. v Antalyi kolem 00:30 kde ve směnárně *** Turek/Němec se ptá (samozřejmě jen německy), proč jsme letěli tak dlouho, jako by to byla naše chyba... ukazuje nám autobus, kde se mimo ode mě/mé manželky a 2 malých dětí to měla být také další rodina a další muž. Měli jsme vyrazit kolem 1:00... vyjeli jsme po 2:00. Všichni v autobuse byli unavení, poprosili jsme ho, aby nezastavoval v „bazaru“, protože v takovou hodinu se nám stejně na nákupy moc nechtělo. V Manavgatu není slitování, zastavil se a 30 minut stál před bazarem. Do hotelu jsme nakonec dorazili po 4 hodině ranní. Samotný hotel je v pořádku, i když na začátku byla drobná závada, protože ubytování s vědomím, že cestujeme jako rodina 2+2, s vědomím věku dětí a účtováním plné ceny za ně (jako za dospělé ), nám přidělil pokoj se 2 lůžky (2 osoby + 1 osoba). Naštěstí tam byla tvrdá pohovka, ale bez lůžkovin! Můj starší syn nebyl z takového spánku úplně nadšený. Telefonát na recepci a kolem 5:00 byla k dispozici sada ložního prádla. Zajímavost, protože být v posteli v 5:00 ráno, schůzka s rezidentem měla být v 10:00, kterou jsme museli zrušit.
Samotný hotel je OK, ale organizace zájezdu (*** a ***) je tragédie. Odbavení online na Sunexpress nebylo možné. *** zadali špatný kód pro online check-in (pravděpodobně nedostali správný od ***), ale samotný check-in na Sunexpress nebyl možný, přestože byly všechny údaje správně vyplněny (chyba, že ve formuláři chyběly údaje), což nás nutilo jet dříve do Wawy na odbavení a mít místa vedle mě s dětmi. Všude připomíná, že pokud se neodbavíte online PŘED odjezdem na webu, zaplatíte 5 EUR na osobu, ale odbavení nebylo možné. Strávil jsem hodiny na horké lince Sunexpress a na WhatsApp a vysvětloval jsem jim problém, ale nebyli schopni nic udělat a vysvětlili, že jde o selhání systému. Samotný let: Odlet naplánován na 18:40 z Varšavy, zpoždění 2 hodiny (někdy), takže odlet 20:40. v Antalyi kolem 00:30 kde ve směnárně *** Turek/Němec se ptá (samozřejmě jen německy), proč jsme letěli tak dlouho, jako by to byla naše chyba... ukazuje nám autobus, kde se mimo ode mě/mé manželky a 2 malých dětí to měla být také další rodina a další muž. Měli jsme vyrazit kolem 1:00... vyjeli jsme po 2:00. Všichni v autobuse byli unavení, poprosili jsme ho, aby nezastavoval v „bazaru“, protože v takovou hodinu se nám stejně na nákupy moc nechtělo. V Manavgatu není slitování, zastavil se a 30 minut stál před bazarem. Do hotelu jsme nakonec dorazili po 4 hodině ranní. Samotný hotel je v pořádku, i když na začátku byla drobná závada, protože ubytování s vědomím, že cestujeme jako rodina 2+2, s vědomím věku dětí a účtováním plné ceny za ně (jako za dospělé ), nám přidělil pokoj se 2 lůžky (2 osoby + 1 osoba). Naštěstí tam byla tvrdá pohovka, ale bez lůžkovin! Můj starší syn nebyl z takového spánku úplně nadšený. Telefonát na recepci a kolem 5:00 byla k dispozici sada ložního prádla. Zajímavost, protože být v posteli v 5:00 ráno, schůzka s rezidentem měla být v 10:00, kterou jsme museli zrušit.
Ubytování
Ubytování pro rodinu 2+2 nebylo možné. Jedna osoba musela spát na pohovce, bez lůžkovin (které bylo nakonec poskytnuto po zavolání na recepci)
Strava
Řízení velmi OK. Spousta rozmanitosti. Snídaně jsou každý den stejné, ale každý si 100% najde to své.
Služby hotelu
Z mínusů: pouze hotelový bar nabízí značkový alkohol. Zbývající bary mají místní alkohol, nepříliš chutný. Večerní zábava je na špatné úrovni ve srovnání s jinými 5* hotely v Turecku.
Pláž
Pláž je kamenitá, bez bot se do vody nedá, ale je tam pěkné molo, ze kterého se dá vlézt a vylézt z vody + sprcha.
Tato recenze byla přeložena automaticky přes Google Translate
od 22 405 Kč za os.