Volejte pondělí–pátek 7.00–22.00, o víkendu 8.00–22.00
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
Kdy je nejlepší zavolat?
Nejkratší čekací dobu garantujeme před 9. hodinou ranní a po 17. hodině odpolední. Mimo hlavní sezonu ale obvykle nebudete čekat na spojení dlouho ani mezi těmito časy.
S námi se v překladu neztratíte
V nabídce
cestovní agentury Invia najdete kromě nabídky českých cestovních kanceláří také
výhodné zájezdy zahraničních CK. Abyste se
neztratili v překladu, je tu pro vás Invia Care.
Naše nová komplexní služba vám poskytne kompletní servis v češtině pro výběr zájezdů německých, rakouských a polských cestovních kanceláří s odletem z Prahy, nebo ze zahraničí. Pomůžeme vám vybrat vaši vysněnou dovolenou, včetně cestovního pojištění, zajistíme parkování i ubytování u letiště. A v případě nesnází na dovolené jsme tu pro vás prostřednictvím naší horké linky. Cestování se zahraniční CK nikdy nebylo snazší! S námi se nemusíte bát poznávat svět, Invia Care je nejlepší partner pro vaše cesty.
Co získáte s Invia Care
Komplexní zprostředkování zájezdu zahraničních CK
Kromě základního balíčku, tedy letenky a ubytování, vám rádi na vyžádání zařídíme i jakékoliv další služby, např. soukromý transfer, nadstandardní pokoj v hotelu, půjčení auta v destinaci, výlety apod.
Prodejní i následný servis kompletně v češtině
Po celou dobu objednávání zájezdu komunikujete s našimi prodejci na pobočce či v call centru v českém (případně slovenském) jazyce. Všechny informační materiály, smlouvy apod. dostanete v českém jazyce nebo vám budeme k dispozici, budete-li potřebovat jakékoliv pro vás důležité informace objasnit či vysvětlit.
Zajištění parkování i ubytování na zahraničním letišti před dovolenou i po ní
Nemusíte se trápit s tím, kde zaparkovat auto, na vyžádání vám za příznivé ceny zajistíme parking přímo na letišti - ať už v Praze, nebo za hranicemi. Chcete mít jistotu a na letiště přijet např. o den dříve? Rádi vám pomůžeme najít ubytování v blízkosti letiště před dovolenou i po ní.
SOS linka v češtině během vaší dovolené 24/7
Pro případy urgentních situací během Vaší dovolené, které nemůžete vyřídit na místě s delegátem, recepcí hotelu či zástupcem místní agentury, vám bude k dispozici SOS linka Invia, jejíž telefonní číslo obdržíte spolu s pokyny k odletu.
Flexibilní kombinace typu pokoje, délky pobytu a termínů
Nové hotelové řetězce
Výhodné ceny po celý rok
Silné mezinárodní značky
Komunikace v češtině
Často kladené otázky
Všechny zájezdy se službou Invia Care jsou označeny štítkem Invia Care.
Naše služby Invia Care jsou zcela zdarma
Automatizované popisky hotelů a služeb CK v češtině najdete na našich webových stránkách. Naši specialisté na prodej zájezdů s vámi komunikují v českém nebo slovenském jazyce. Smlouvy podepisujete v českém jazyce. Jediné podklady, které nejsme oprávněni překládat a jsou tedy v jazyce pořádající cestovní kanceláře, jsou cestovní dokumenty (letenky, vouchery,…), které vám zašleme zhruba týden před vaší cestou (u last minute zájezdů i později). Můžete se na nás obrátit také v rámci poprodejního servisu – např. vám pomůžeme vyřešit případnou reklamaci na služby cestovní kanceláře. Máme vlastní překladatele, tedy nám můžete reklamace poslat v češtině a my zprostředkujeme komunikaci s CK.
Jedná se o spolehlivé cestovní kanceláře z Německa, Rakouska, Švýcarska, Polska i dalších zemí.
Parkování i další služby si můžete dohodnout přímo s prodejcem při objednání zájezdu. Pokud se pro doplňkové služby rozhodnete později, kontaktujte svého prodejce telefonicky, e-mailem, či na pobočce.
Hotel v blízkosti letiště, ať už v Praze nebo v zahraničí, vám zajistí náš prodejce. Všechny služby můžete řešit během rezervace zájezdu, nebo dokoupit následně prostřednictvím našeho call centra.
V urgentních situacích vám pomůžeme na naší horké lince. V případě nesnází nás můžete kontaktovat i přímo z destinace. Telefonní číslo na naši hotlinku, která je v provozu 24/7, je uvedeno ve vašich pokynech na cestu.
Při vyplňování jmen cestujících si dejte pozor, abyste uvedli správné údaje. Zahraniční cestovní kanceláře většinou vystavují letenky/jízdenky/rezervace na hotely automaticky, bez další kontroly. V případě chyby ve jméně Invia neúčtuje za dodatečnou změnu žádný poplatek, nicméně cestovní kancelář resp. letecká společnost obvykle poplatek požaduje, mnohdy ve výši nové letenky.
Toto je velmi výjimečná situace. Může nastat pouze z důvodu, že jiná CK má na daný hotel na českém trhu exkluzivitu. V takovém případě klienta ubytuje pořádající CK v jiném hotelu stejné nebo lepší kategorie a to ve stejné oblasti. Samozřejmě nám jde v první řadě o spokojenost našich klientů a hladký průběh jejich dovolené. Ač se nejedná v žádném případě o pochybení na straně Invia, že klient nebyl ubytován v hotelu z důvodu exkluzivity jiné CK, každý klient od nás získá jako pozornost částku 10 000 Kč ve formě poukazu. Upozorňujeme, že se nejedná o kompenzaci pochybení cestovní kanceláře. Uvedená částka se vyplácí za každou takovou rezervaci/smlouvu nikoliv osobu. Pro úplnost dodáváme, že procento těchto případů se dlouhodobě pohybuje pod 0,02 %. Společnost Invia je tak jediná na trhu, která se v případě změny hotelu staví k situaci, kterou nezavinila a nemůže ji nijak ovlivnit, tímto způsobem a nabízí nejvyšší možnou kompenzaci.
Počkejte! Máte nějaké otázky nebo potřebujete pomoci s výběrem zájezdu?
Invia má zkušené specialisty, kteří vám poradí ohledně ubytování a destinací a pomohou vám s výběrem zájezdu. Ozvěte se nám.
Jsme k zastižení Po‑Pá 7:00‑22:00; So‑Ne 8:00‑22:00.
Pokud váš zájezd někde najdete levněji, získáte Invia dárkový poukaz v hodnotě 3000 Kč. Neztrácejte čas srovnáváním, můžete s důvěrou vybrat a rezervovat u nás.