Celkem: 1.8 Se zájezdem jsme hrubě nespokojení a jsme velmi zklamaní.Cena zájezdu v žádném případě neodpovídá realitě ani nabízeným službám. V roce...
- 1 Ubytování
- 1 Strava
- 4 Okolí
- 1 Cena
Celkové shrnutí
Se zájezdem jsme hrubě nespokojení a jsme velmi zklamaní.Cena zájezdu v žádném případě neodpovídá realitě ani nabízeným službám.
V roce 2016 jsme absolvovali zájezd do stejné destinace a proto bohudík/bohužel můžeme srovnávat.Jde o velmi strmý úpadek jak v kvalitě hotelů , tak i v jeho službách.Totéž lze říci také o prostředí na Kubě (v Havaně) a bohužel i na ostrově Cayo Largo.
Dovolenou v této destinaci jsme se rozhodli zopakovat k našemu 30.výročí svatby ,protože jsme zde v roce 2016 prožily nejkrásnější dovolenou ze všech a o to větší zklamání to bylo.
Tento zájezd za cenu ,kterou jsme zaplatili ,rozhodně nemůžu nikomu doporučit a naopak podávám reklamaci na kompenzaci jak služeb a servisu neodpovídajícím kategorii hotelů uvedených ve smlouvě ,tak na zkrácení pobytu na ostrově Cao Largo o dva dny ,tak i na celkové zkrácení celého pobytu.Rovněž požaduju uhrazení nákladů za ubytování v hotelech do doby odletu ,které jsem musel na místě hradit ,jinak jsme s manželkou zůstali na ulici v Havaně!
Zobrazit celou recenzi
Ubytování
Hotel Copacabana neodpovídá hotelu kategorie 3 hvězdiček a ohodnotil bych to spíše jako lepší ubytovnu nebo max 1hvězda!
Hotel Sol Cayo Largo jsem dobře znal z pobytu v roce 2016 a z předchozích 4+ nyní dosahoval max kategorie 2+ hvězdiček.
Strava
Při přespání z 12.3. na 13.3.2020 v Copacabaně se předem připravená "snídaně" nedala jíst a kafe,které jediné jsme požadovali nám odmítli udělat.
Při pobytu v Sol Cyao Largo byla strava lepší ,ale dost omezená a neustále se to opakovalo a ryby nebyly vůbec a ovoce kromě melounu a občas ananasu bylo kompotované ,.....po týdnu se to již nedalo jíst a tak jsme obědy v podstatě vypustily.
Situace se ještě zhoršila v souvislosti s panikou Koronaviru ,kdy se uzavřela velká část resortu a strava se ještě omezila a zredukovala!Na většinu požadavků a objednávek byla odpověď : omlouváme se,není (např.brambory,bílé víno ,ryby atd...)
Nápoje nás úplně zklamaly!!Piňakoládu dělali z nějakého zmraženého polotovaru!!! a byla hrozná ,tak jsme si jí už vůbec nedali , a i ostatní nápoje za moc nestály.Mochito s bílím cukrem a bez limetek,které neměli k dispozici ,taky není k pití.Rum s kubánskou kolou se taky nedá nazvat Kube libre....
Služby hotelu
Copacabana : pokoj byl cítit plísní ,klimatizace se nedala regulovat a buď šla příliš anebo vůbec ,balkon neudržovaný a silně znečištěný od výkalů ptáků , v noci netekla voda.Personál se přesto snažil a v krizové situaci kontaktoval Cubatour,aby pomohl vyřešit ubytování ,které někdo stornoval.Pomohl nakonec až konzulát CŘ,který pro nás vyjednal cenu na jednu noc.
Sol Cayo Largo : pokoj byl lépe vybavený ,ale nesvítily některé světla,protože neměly žárovky ,nešel větrák v koupelně s WC což byl problém ,protože tam bylo neotvírací okno! a tím možnost větrání jinam než do pokoje.Personál se snažil ,ale kde není co brát ,tak je to těžké zachovat aspoň nějakou úroveň.
Pláž
Copacabana : první přenocování ,jsme neměli čas na cokoliv ,vzhledem k odletu na Cayo Largo v 7:05 a vstávání v 02:30h.
Při druhém jsme se do bazénu nedostali ,protože jsme si zaplatili pouze přespání se snídaní....
Sol Cayo Largo : moře je nádherné a čisté ,bohužel jsme se mohli vykoupat pouze první den ,kdy byl žlutý praporek a vzhledem k větru a vlnám bylo možné koupání v moři na vlastní nebezpečí.Všecky ostatní dny pobytu byl červený praporek a tak bylo koupání v moři zakázáno!!Vítr byl trvalý ještě silnější a vlny velmi nebezpečné.
Na pláž jsme se těšili ,ale oproti roku 2016 jí větší část "zmizela" do moře a v tom zbytku bylo těžké najít místo pod zbylými slunečníky i při cca třetinové obsazenosti resortu!!Nakonec se dalo usadit mezi strmější kamennou částí břehu ,která dřív nebyla vůbec využívaná.Plážový bar,který byl dříve cca 15-20 metrů na překrásné písečné pláži nyní musel být na kůlech a i ty už omývaly vlny z moře!
Theodor Röhrl, Ověřená recenze (Invia.cz), Hodnoceno: 30.03.2020, Datum pobytu: 12.3. - 25.3.2020
Oblast:
Kuba, Cayo Largo, Hotel: Sol Cayo Largo