Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu

Plánovač směn a koordinátor provozu (m/ž) s Excel-entními dovednostmi!

Plánovač směn a koordinátor provozu (m/ž) s Excel-entními dovednostmi!

Mám zájem o tuto pozici

Víte o někom jiném, kdo by mohl mít zájem?

Sdílet pracovní nabídku:

Ovládáš umění plánovat směny tak, aby vše ladilo jako dobře napsaná tabulka v Excelu? Nebo si teprve začínáš budovat svoji kariéru a hledáš příležitost v dynamickém týmu? Představujeme ti pozici, kde tvé schopnosti a kreativita budou mít skutečný vliv na každodenní provoz v Invia.


Co bude tvým úkolem?

  • Plánování a koordinace směn pro vybrané zaměstnance na prodejním oddělení.
  • Zajištění optimálního počtu pracovníků na každou směnu v jednotlivých sekcích, aby provoz běžel hladce.
  • Řešení problémů spojených s plánováním směn – pomůže ti bystrý úsudek a flexibilita.
  • Pravidelná komunikace s manažery a zaměstnanci o změnách v plánu – tvoje komunikační schopnosti zde opravdu zazáří.
  • Monitorování a zaznamenávání reálné docházky do plánu směn.
  • Evidence všech členů oddělení a jejich historických i plánovaných přesunů.
  • Výpočet kapacit oddělení včetně plánů a výpočtů budoucích kapacit.


Co tě čeká:

  • Práce v dynamickém týmu – nudit se rozhodně nebudeš!
  • Využití tvých Excelových znalostí – ukaž nám své triky a kouzla s daty.
  • Smysluplná práce – u nás uvidíš výsledky své práce každý den.
  • Kreativní prostředí – práce, která není jednotvárná.
  • Kompletní zaškolení a další rozvoj – investujeme do tvého růstu.

Co od tebe požadujeme:

  • Pokročilé znalosti Excelu – to je pro nás klíčové! Umíš pracovat s daty a využívat pokročilé funkce Excelu.
  • Flexibilitu a schopnost rychle reagovat na změny – u nás se pořád něco děje.
  • Týmového ducha – všichni táhneme za jeden provaz.
  • Analytické myšlení – umíš interpretovat výsledky a na základě toho navrhnout nové postupy.
  • Zkušenosti s plánováním směn – výhodou, nikoli nutností.


Na co se můžeš těšit?

  • Cesta k poznání světa: V rámci infocest budeš mít příležitost objevovat nová místa
  • Zajímavý balíček benefitů: Stravenky 130 Kč, 28 dnů volna, MultiSport kartu, příspěvek na penzijní spoření, odměna za věrnost každé výročí a další výhody.
  • Flexibilita: Možnost využívání občasného home office po zaškolení.
  • Firemní akce: Snídaně, ovocné dny nebo nanuky v létě, abychom si to v kancelářích zpříjemnili. Nebo po práci vyrážíme na společné pivo, bowling, minigolf.
  • Kamarádi: Naši zaměstnanci jsou za doporučení svých známých odměneni 20 000 Kč!
  • Prostor pro tvůj růst: Staneš se součástí velké rodiny Invia, kde můžeš růst nejen jako člověk, ale také profesně.


Pokud jsi připraven/a přijmout tuto výzvu a stát se součástí našeho týmu, neváhej a ozvi se nám! Těšíme se na tebe a na společné dobrodružství!

Mám zájem o tuto pozici

Zpět na volné pozice